Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan vittu! Haluaako joku rottweiler-turkin? Nyt se nuolee itseään tuolla kylppärissä ihan kiimassa ja vinkuu/ulisee niin et koko talo varmaan kuulee... Ja sit välillä kauhee läähätys! Apua et mulla menee herrrrrrmo!!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sen lisäks et oon kipee, niin mua ahdistaa.. perjantaina olis mummin hautajaiset, eli jos vauva päättää syntyä nyt ennen niin en pääse sinne. Haluaisin kuitenkin päästä vielä hyvästeleen mummin ja kunnioittaa hänen muistoaan olemalla paikalla. Vaikka toisaalta taas toivon että vauva syntyis, niin mulla ois hyvä syy jäädä hautajaisista pois, koska tulee aika rankkaa kun siellä joudun näkeen veljeni ja sen perheen. Mä siis oon katkassu heihin välit täysin, kun he päätti tehdä mun elämästä yhtä helvettiä tai pääasiassa veljen vaimo. Monta vuotta se mua kiusas, kunnes mulle oli viimenen niitti kun se alko syyttään julkisesti mua eläinrääkkäjäks ja uhkaili tehdä musta ilmotuksen eläinsuojeluun, vaikka siis mitään syytä moiseen ei ollut, päinvastoin mun kissa eli oikeinki onnellista elämää silloin niin kuin nytkin. Mä vaan en enää ton jälkeen jaksanut, niide lapsikin kysy multa et mitä pahaa HÄN on tehnyt kun äiti aina sua kiusaa ja haukkuu ja pojalla oli ikää 4! Ne sotki lapsetki mukaan ja yritti niillä kiristämällä saada taas kaiken periks..lopputuloksena vaan et mä en saa lapsia nähdä kun oon niin huono täti ollu..mut siinäpähän itse selittävät lapsilleen miks se täti joka aina niiden kans leikki ei enää tuukkaa mummilaan samaan aikaan.. Viimesimmän niitin teki veli, kun alko mun selän takana mun miehelle väittään et oon narsisti ja et mut pitäs viedä hoitoon. Ja sano näin koska haluis meidän välit muka kuntoon. Mä suutuin tästä tietenkin, kun ensinnäkin tiedän et veli ei edes tiedä mikä on narsisti ja tein sille selväks et sen pitää pysyä kaukana musta ja mun perheestä, et se ei enää vaimoineen pääse satuttaan mua saati meidän tulevaa lasta. Veli on itse jopa lyönyt omaa poikaansa, joten en halua sellasia ihmisiä varsinkaan lapseni lähelle, kun tiedä mitä hullua se sille tekis.. Veli oli vielä normaali ihminen ennen kun ne välillä eros,mut sen jälkeen kun ne palas takasi yhteen, niin jotain naksahti senkin päässä. Ne uhkaili siskookin et jos sisko on mun kanssa tekemisissä, niin ei sais siskokaan nähdä lapsia ollenkaan. Samaten vanhempien kohdalla. Kun oli mun polttarit ja sisko oli siellä tietenkin niin veli suuttu siitäkin, kun ei sisko olisi saanut olla siellä vaan sen olis pitäny olla 24/7 kotona odottamassa, jos niillä sattus synnytys käynnistyyn. Mulla meni veljen takia välit vanhempiinkin puoleks vuodeks, koska vanhemmat ei pystyny tajuamaan et niide poika on ihan toden teolla satuttanu mua henkisesti ja ei siks pystyny hyväksyyn sitä et oon onnellinen kun veli ei kuulu enää mun elämääni. Nyt ne on oppinu elään sen asian kanssa et veli ei ole enää osa mun elämääni joten pystytään oleen taas väleissä. Tässäki on vasta murto-osa siitä mitä kaikkee pahaa ne on saanu aikaan meidä elämässä..mut siis tuon takia mua ahdistaa, kun tiedän et pakosti joutuu heihin törmään siellä hautajaisissa ja kun luulen et meidän suku ei varmaan ees tiedä et meidän välit on totaalisen tulehtuuneet, niin ei oo kiva joutua sit selitteleen.. toisaalta yritän ajatella et mä meen sinne vain ja ainoostaan mummin takia ja pysyn noista mahdollisimman kaukana ja onneks mulla on mies tukena.

Tulipa tästä nyt pitkä sepustus, mut vähä helpottaa kun saa jakaa omaa ahdistustaan..

Mä menin ihan sanattomaks ku luin suski tosta sun veljestä!! Miten voi ihminen omaa siskoaan kohdella noin?? Vai onko kaiken pahan takana just toi veljesi vaimo? Aika narsistista menoa! Joka tapauksessa voimia mummisi hautajaisiin. Se on muutenkin niin vaikea paikka ja sit siihen toi päälle.. :(

Mä luulen et kaiken takana on toi vaimo..se kun on oikeesti ihan pimee nainen.. sen mielestä oli esim hyvä väli jättää aviomiehensä eli veli kun mridän sisko makas teholla ja kukaa tienny selviikö se hengissä. Se ei siis voinu hetkeä odottaa et olis sen pahimman yli päästy vaan sen mielestä paskaa voi kaataa niskaan juuri silloin kun toinen tarvis tukea.. sillon se myös käytti lapsia pelinappulananja yritti estää et lapset ei ois isällään..vei lapset myös johki bileisii mis oli huumeita yms... et luulen et veli ei vaan uskalla pistää sille ämmälle vastaan yhtään ja se on jo onnistunu manipuloimaan veljen puolelleen ja väittää et hän ei oo koskaan tehny mitään väärää ja on saanu veljenki uskoon näin.. se väittää jopa et mä oon ite keksiny et se kiusaa mua, mut aika moni kerkes näkeen ne sen uhkailutkin, niin eipä oo mun mielikuvituksen tuotetta ja miks ees keksisin tollasta... nyt tietty mua surettaa, kun en niitä lapsia saa nähdä, mut valitettavasti pelkästään heidän takiaan en halua elää elämääni helvetissä. Oon sata kertaa onnellisempi kun ne ei oo osa mun elämääni. Jos oisin ton kiusaamisen antanu jatkua, niin oisin varmaan tullu hulluks..

Täällä taas valvotaan esikoisen uniongelman kanssa! Älkää hyvät ihmiset KOSKAAN totuttako lapsia viereenne nukkumaan!!!!!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos spiraali vinkistä! Mä oon eläny siinä luulossa, että unikoulu on helpponakki..

Nii ja omaa mitätöntä marinaa: mä en enää ikänä juo kahvia. Vituttaa kukkua tähän aikaan ja näköjään aiheuttaa niin pahan närästyksen ettei edes yliannostus rennietä auta missään määrin. Tulee huomenna antoisa synnäri tutustuminen ku oon kooma potilaana liikenteessä.

Valvotaan! Ärsytys huipussaan! Mä en todellakaan ollut valmistautunut siihen että tää muksu viihtyis näi hyvin masussa kun ei tuo esikoinenkaan aikoinaan! Se että LA ajan yli meneminen meinaa että pitäs lähtiä synnyttää jotain 4.5-5 kilosta alateitse saa kyllä pelkäämään ihan tosissaan! Tiiän ettei tää toinen ole tulossa vielä viikkoon kahteen joten pitäskö tuo alkaa monkumaan suoraan leikkausta. Oishan se kiva kuitenkin kahden lapsenkin jälkeen vielä säilyttää jonkinlainen toosa ja nauttia seksistä myös tulevaisuudessa!
Ja ajatelkaa, oon ollu niin vähäsokerisella kun vain voi, mitä nyt lipsunu enemmän mutten mielestäni liikaa ja silti odotettavissa se 4 kilonen!
Niin hyvin menneenä synnytyksenä en esikoisenkaan synnytystä pidä että uskaltaisin lähteä sitä päälle 4 kiloista synnyttään kun tosiaan meinannu sitä pienempääkään saada pari vuotta sitten ulos...

Syvä vitutuksen täytteinen huokaus

ois kiva kun ois kädet. mulla on kaks käden näköistä turvoketta. mies tulee ehkä 12 tunnin päästä kotiin että hyvää päivää vaan mulle kun en edes kahvia saa keitettyä.

Suski : Ärsyttävä tilanne sulla. Mä ajattelen niin, että sun ei tarvi mennä sinne hautajaisiin jos koet siitä stressiä, sun mummo on kuiteski kuollut, eikä siitä tiedä mitään..Itse tiedät sydämmessäs mitä tunnet mummoa kohtaan :Heartred Toisaalta ajattelen, et jos kyse on sun mummosta, niin eikö teidän perhe voi tehdä kutsua oikeille perheenjäsenille, siis että jos se akka on päästään sekasin, ni se vois jättää ne hautajaiset väliin..?

Mulla oli kans kerran siskon kanssa vuoden mittanen breikki, se oli tosi hajottavaa, kun en ymmärtäny koskaan mistä se ilkeily alko, enkä edelleenkään tiedä. Myöhemmin siskon kanssa puhuttaessa mainitsi et joskus häpee mua, mut eiköhän se oo hänen ongelmansa, pysyköön sitten etäällä, kun kerta oon niin nolo. Meillä tilanne johti siihen, et mä en menny viettää joulua, enkä pääsiäistä mun perheen kaa, niin paljon ahdisti. Äiti oli ihan hajalla, kun ei tod. olla ikinä tapeltu aikuisiässä siskon kanssa. Onneks tilanne raukes, mut jäi hieman ihmetyttämään siskon mielipiteet ja oikeudet haukkua mua, eikä tapaus koskaan täysin unohdu.

Toivottavasti Suski pääset osallistumaan hautajaisiin ja oot siellä sitten tasan sen ajan mikä itsestä hyvältä tuntuu. Välttele niitä ihmisiä joista ei oo kun harmia ja pahaa mieltä aiheuttamaan, hautajaisissa täytyy jokaisen saada rauhassa jättää ne hyvästit omalla tavallaan ja sen jälkeen sitten toimia kuten itse parhaaksi näkee.
Harmi että miehet on niin tossukoita että tollaset dominat jyrää ne alta aikayksikön, ei ne raasut kykene mihinkään järkevään jos vaimo on ihan pimee. Lapsetkin vähän säälittää tollasessa suhteessa...
Taitaa olla aika äärimmäistä epävarmuutta kun kokee miehensä sukulaisetkin uhkana.

Prkl, näiden neuvoloiden ja lääkärien kanssa!!!
Nyt sitten tänään neuvolassa jouduin anomalla anomaan kokoarviota, "no mutta hei, vauva kasvaa keskikäyrällä ja sun edellisen viikon painonnousu on tasoittunut" ---> Jooh, nyt raskauskiloja on 29 - viime viikolla 33! Ja neuvolan vaa'assa on vikaa :D Ei hitto, eivät saa edes uutta vaakaa hommattua, viimeksi puhuivat "punnitus pitää tehdä 3 kertaa ja eri kohdissa lattiaa kun toi vaaka on rikki tai siinä on huonot patterit" tuli taas sellainen "hyvissä käsissä olo".
No, sain sitten vonguttua sen kokoarvion, lääkäri ilmoittaa viikon sisällä sen ajan, toivottavasti ei nyt vittuillakseen laita yliajalle tota aikaa.
"On se kyllä kumma ettei kukaan ole missään vaiheessa arvioinut edes ultrassa vauvan kokoa " ---> Jep, moni muukin asia kummastuttaa tässä nykyterveydenhuollossa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

ahdistaa. voisko tää jo loppua? en pysty tekemään mitään, vessassakäyminenkin on taistelu ja pöntön nuppia pitää painaa kyynärpäällä kun ranteissa ei vaan ole voimaa. meen sänkyyn itkemään, sitähän mä tein eilisenkin.

Ja mie en vaan enää jaksa olla raskaana, ei kiinnosta stressata enää vauvan koosta, ruokavaliosta tai liikunnanmäärästä, miten vauva voi tms.
Masentaa ihan kun on kaikkensa tehnyt ja silti olen lihonut näin isoksi, ja Kaikenlisäksi vauva on vieläkin ylhäällä, mitä hemmettiä tässä pitää tehdä että vauva tulee ulos??!
- no odottaa ja lihota vielä lisää.
Vituttaa myös kun mulla ei ole tosta vauvasta sitä kasvokuvaa, esikoisen odotusta helpotti se että pystyin aina huonoina päivinä tuijottamaan sitä kasvokuvaa, nyt ei saatu sellaista kun oli muka ultraajan mukaan huonossa asennossa.
Mulla ei ole mitään mielikuvaa vauvan ulkonäöstä ja se on pelottavaa ja ärsyttävää, olen sellainen ihminen joka sen just tarvis että vois rauhassa odottaa.
Ja kyllä, tiedän - ei ne ihmiset joskus päässeet ollenkaan kurkkimaan kohtuun, mutta en elänytkään sillä ajalla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

2,5 tuntia valvottu viime yönä esikoisen unensaanti-ongelmien takia. Sitten se itse herää aamulla "pirteenä" että JEE, SAIN TARRAN KUN NUKUIN KOKO YÖN OMASSA SÄNGYSSÄ! Kissan marjat, siis että nukuit? Joo, et tullut viereen kun en päästänyt. Ja sitä sitten valvottiin ja vatvottiin lähes 3 h keskellä yötä. Yhdessä välissä jo itsekin purskahdin itkuun väsymystäni ja tytär siinä sitten heittäytyi sympaattiseksi; "mitä itket? naapurit herää kun itket täällä keskellä yötä!". No NIINPÄ!! Hitto taidan lähtee ens yöks johonkin hotelliin niin saan nukuttua kunnolla!

Löytyiskö sellaista ihmistä joka uskaltais sanoo meille viimeisillään oleville sen pelätyn lauseen "muistathan, että raskaus ei ole sairaus". Mahtais olla tyypin viimeset sanat.

Siitä vasta sota syttyis jos sitä ämmää kiellettäs tulemasta ja taas lapset kärsis, kun ihan 100 varmana ne taas kieltäs vanhempia tapaamasta lapsia.. Ja jotenki musta tuntuu et vanhemmat on jo hyväksyny sen perheenjäseneks, vaikka nekin saanu siltä niin paljo paskaa niskaan.. :/ se täs mua vielä ärsyttääkin et kun kaikki antaa sille ämmälle periks aivan kaiken, koska se aina sotkee lapset mukaan. sekin vielä kun se ämmä pitää itteään parempana, koska hänen vanhemmat on parempitulosia, eli meidä suku on pohjasakkaa.. Se suuttu mun äidille totaalisesti kun niide eka poika synty, kun äiti totes et poika on tullut selkeesti meidän sukuun, kjn on ihan samannäköinen kun isänsä syntyessään. Se ämmä kielsi et ei saa sanoo et poika tullu isäänsä..sama juttu heidän tytön synnyttyä, kun äiti totes et sillä tummat pitkät hiukset syntyessään, samallalailla kun mullaki ollu syntyessäni, niin se oli alkanu raivoon et on hänen tyttärensä.. Mulle on jotenki tullu mieleen, et onko se ite ees lllu varma kuka lasten isä on, jos kerran lapsis ei sais olla mitään samaa kun isässään tai sen suvussa..harmi vaan et meidän suvussa on hirveesti periytyviä piirteitä, et kyl sen huomaa heti kuka lasten isä on..

Mulle on kuitenki tärkeetä päästä sinne hautajaisiin, kun mummi oli mulle todella rakas ja ne hautajaiset on mulle niin ku se viimenen mahdollisuus hyvästellä. Ja mä tien et jos jättäsin vaan menemättä, noide hullujen takia niin katuisin sitä loppuelämäni. Ja en anna niille sitä iloo et ne sais ajettua mut pois mummin hautajaisista..kun ihan varmaan ne kuvittelee etten tuu sinne kerran mulla ei oo lupaa nähdä niide lapsia, mut ovat väärässä. :(

Suski, sit vaan menet sinne hautajaisiin ja olet jääpuikkona tälle "hullulle". Et kiinnitä mitään huomiota, keskityt vain itseesi ja omaan suruun. Jos tää akka tulee sulle jotain selittämään niin voit "ystävällisesti" sanoa että "anna minun olla, tahdon olla rauhassa"

Takaisin