Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jomsuli: Mua kiiinnostaa et miks ne ei siis ottanu teitä mukaan sinne? Sun raskauden takia-ko? Mua ärsytti suunnattomasti, kun huomasin helmikuussa et mun kaks lähikaveria oli yhtäkkii lähteny Karibialle, eikä kumpikaan kertonu mulle siitä mitään. Ei sen puoleen, en ois lähtenykään, mutku tää toinen on just se mihin oon kyllästyny ja tää toinenki on häneen samasta syystä väsyny, ni ihmettelin kuinkas yhtäkkii ovat samalla ulkomaan matkalla. Mua otti se pannuun jotenki älyttömästi, enkä voinu tykätä niistä Aaahhh, yliturkooseista kuvista joita fb:n laittoivat. (Matkan jälkeen mulle selvis, et tää väsyttävä tyyppi oli kinunnu ittensä mukaan tällaselle 4 hengen reissulle, ja mun toinen kamu oli ollu tosi varpaillaan siitä yhteismatkasta ja tehny tiukasti selväks, minkälainen reissu on tulossa ja kuinka siellä käyttäydytään)

huihuihui, varmaan just raskauden takia. Maaliskuun alussa ku reissua järkännyt(jonka mökillä usein käydään ja missä ne nytkin on) kyseli yksissä kemuissa vaan et ois tällänen suunnitteilla johonkin vapun tiennoille ja et me tuskin tullaan. Sanoin silloin kyllä et joo, ei voi varmuudella sanoa mikä tilanne sillon ja voi hyvin olla että jää väliin. Mut ei mulle siitä sit puhuttu ollenkaan enää uudestaan, ei kysytty tai kutsuttu facebook-eventtiin(mikä epäilemättä asiasta oli). Ois vaan ollut kiva ku ois edes pyydetty, vaikka ei kyl ois voinut näiden kaikkien vaivojen kanssa lähteäkään. Ja luulen et toinen asia oli, et oli helpompi mennä 6ihmisen kanssa jotka mahtuivat sopivasti kahteen autoon, me ku oltais mukana niin ois pitänyt jostain saada taas auto lainaksi...

Mä myönnän olevani vähän kohtuuton noiden kutsujen kanssa nyt, mua ärsyttää jos pyydetään mukaan (eikö ne ees muista että oon TOSI RASKAANA?!) ja ärsyttää jos ei pyydetä (eikö mun seura muka enää kelpaa?!). En sano että tää pätee teihin muihin, tää on vaan mun oma juttu, että tekis mieli nähdä muita ja samalla haluaisin että jättäisivät rauhaan.

Mulla on välillä kyllä varmasti tollasta samaa, mut yleensä kyl kitisen ku ei kysytä vaikken pääsiskään. Oikein aikuismaista kiukuttelua. Vetoan hormoneihin vielä kun voi.

Tää raskaus on ainakin näyttäny tosiaa, et ketkä miu oikeit kavereit on.. Yks ainut likka kaveri ottaa kyl yhteyt joka on vähän.. (huoh), mut muut olkoo vaik persereiässä :)

Mua kans ärsyttää jos ei kutsuta mukaan... ymmärrän kyllä, kuka tällasta haluais jossain laivalla katella, mut vois edes vaikka kertoo, kun jutellaan et tämmönen suunnitteilla ja sillai.... ärsyttää lukee facesta just et "ihan paras reissu ikinä, IhQDaa!!!!" niin varmaan siks ku mä en ollu mukana... en mäkää oo tykänny kenenkään reissu päivityksistä, ite vaan päivitän jotain yhtä tyhmää "ihan parhaat kaveritreffit 4EvA niinQ!!!!" :p selkeetä tekstii taas, mut nojooo.......

niin ja siis ärsyttää tosiaan joskus myös se ku pyydetään johki tyhmään paikkaan mukaan ja sit täytyy keksii joku hellkarin hätä vale et miks en pääsekään :confused: :p

Niinpä.. Miepä oon ite päättäny, et noi jotku jos saa lapsia joskus iteki nii turha sillon tulla itkee "kaltaisensa" pariin.. Mä sanon ihan suoraan, et se juna meni jo!

Mää huomaa kans, että miten kaverit "kaikkoaa" kun ilmoittaa raskaaksi tulosta.. Mutta toisaalta taas tulee elämään paljon uusia tuttavuuksia juuri raskaudenmyötä ja ne kaverit joihin ei ole pitänyt yhteyttä ja ovat samassa tilanteessa kuin minä, niin taas palaavat elämään.
Mutta surullista huomata, kuinka "lapsettomat" sinkkukaverit jotenki kaikkoaa ympäriltä...

Mäkin olen lähentynyt entisestään parin äiti-ihmisen kanssa kun taas niihin muihin ei jaksa pitää sitäkään vähää yhteyttä. Yllättävän paljon ympärillä on sellaista jengiä, josta ei ole kuulunut mitään, kun ei ole itse ollut se aktiivinen osapuoli. Eipä kyllä haittaakaan.

on ihan sellanen olo et tuun kipeeks, iha hirvee olo..mitenkään päin ei oo hyvä olla :/ en kyl kipee haluis tähän päälle olla :|

Mulla on outo fiilis kaverien suhteen, toisena päivänä kaipaan niitä ympärilleni ja toisena en jaksas yhtään... Sama koskee kaikkea yhteydenpitoakin, suuren osan aikaa ihmettelen kun ei niistä kuulu mitään mutta sitten ärsyynnyn kun tulee viestejä tai soittoja et " Joko nyt?".
Tiedän että ne tarkoittaa ihan hyvää mutta ketuttaa silti. Tavallaan sen ymmärtää että kaverien on ehkä vaikee ehdottaa jotain yhteistä tekemistä tällasen valaan kanssa mut niiden pitäs tietää et kyllä mä vietän ihan suht normaalia elämää ja teen samoja asioita kuin ennenkin. Ja ensisynnyttäjänä on varsin epätodennäköistä että synnytän niiden syliin jos ne vaikka viettääkin päivän mun kanssa...
Noh, saattaahan tässä käydä niin että piakkoin mä en ite jaksa niiden kanssa kauheesti hengata ja pitää mitään vastaanottoa kotonani... ja sitten epäilemättä ne kaveritkin loukkaantuu. Vaikeeta!

Mulla on kanssa yksi ystävä, joka ei kysele vointia ja sitten mun pitäisi tietää kaikki hänen asioistaan. Ärsyttää. Mutta mulla taitaa ollakin ihan liikaa analysoida nyt asioita, hänellä parivuotias ja ei varmaan ehdi miettimään edes. Välillä tuntuu ärsyttävän ihan kaikki ja jotenkin tuntuu, että välillä oon ihan kateellinen pikkulapsi eri asioista... :oops:

tuli sitte kurkku kipeeks yön aikana..ihan ku ei muutenki oisi jo kamala olla :(

Pakko avautua eilisestä illasta. Mies kävi vanhempiensa luona hakemassa jotain tavaroita ja itse jäin kotiin nukkumaan. Anoppi oli sit heti laukassut miehelle, että eikö se sun laiska tyttöystäväs halunnut tulla. Mies koitti siinä sit selittää, että oon väsynyt OIKEESTI. Anoppi oli sit kysellyt et mitä tehään vappuna ja mies oli todennut nätisti, että se on nyt varmaan asia, jota kukaan viimeseks tietää. Et ollaan synnäril tai kotona todennäkösesti. Anoppi oli sit todennut et eli me ei vaan haluta olla heidän kanssaan.. Sit oli viel anoppi nätisti kertonut miehelle et kuinka hänestä on epäreilua et mä oon pakottanut ja manipuloinut miehen muuttamaan tänne Helsinkiin. Mä en ketään oo pakottanut saati manipuloinut, ihan yhteisestä päätöksestä ollaan muutettu vähän isompaan asuntoon! Sit anoppi viel kehtas ihmetellä, että kun häntä ei koskaan pyydetä kylään. Kattos peiliin ja miettis sit! :smiley-angry019 :violent001

Mies sit toki purki tän kaiken muhun ku tuli kotiin ja oli koko illan myrskyn merkki.. Itkukshan se loppuen lopuks meni, mutta onneks asia saatiin selvitettyy silt osin.

Takaisin