Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo oikein enää mitään lisättävää. Täällä on muut jo osannu sanoa ne asiat nitä omaankin mieleen tulee tosta Cranberryn tilanteesta. Mutta niinkun on tullu jo esille niin jos tarviit apua etkä tiiä mistä sitä saisit niin pyydä meiltä, me autetaan jos vaan pystytään! Sun täytyy nyt oikeesti päästä pois sen miehen luota!

Sitä samaa tsemppaan minäkin. Nyt pois sen miehen (?) luota! Lähdet sen pojan kanssa POIS! Sosiaali ja kriisiavun kautta ammattilaiset voi kartoittaa sen avun mitä tarttet!! Ja se vaatii sulta vain yhden puhelun! Sen jos jaksat ottaa/tehdä?! Ne hoitaa/selvittää muut asiat!!!!!! Voimia miljoonasti

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kamala :( eile meinasin kysellä mis cranberry on ko ei oo kuulun :( Iha kamalaa.. Mie voisin tulla rähisee sen ukon asennukseen! Prkle. Naapurin ukko sai kans kuulla kunniansa vaikkei sen vika ollukkaa, mut mitäs tuli väärän oven taa valittaa musiikista. Ja mie en anna periksi, että kukaa ei lähe paikalt enneku asiat on setvitty! Ett tänne vaa seki ukko!:mad:

Toivottavast pääsisitte pojan ja vauvan kaa omillenne kerran ei tahdo ketää sinne ko ootte pilannu ukkoraukan elämän.. TToivottavasti se horo joka on nuollu ukkos kaulaa tekee sen elämäst helvetin "helppoa" :mad: Aivan kamala asshole koko ukko.. Koita kestää. Voimahalit sinne! :Heartred

Aivan kuten spiraali sanoi!
Onko siitä enää edes mitään hyötyä, jos puhut miehen kanssa asiasta? Kuullostaisi siltä, että olisi kaikista fiksuinta vaan lähteä... Ei mies ole millään tavalla edes ansainnut isyyttä tuollaisella käytöksellä. Pahoin pelkään, että meno vaan pahenee, mikäli hän saa tehdä mitä huvittaa.
Kynnysmatoksi ei kannata alkaa, se ei palvele ketään muuta kuin miestä. Vaikkakin kaikissa tarinoissa on aina kaksi puolta, kuullostais siltä että nyt äkkiä pois sieltä!

Cranberry: koita jaksaa ottaa asia puheeksi äitiyspolilla, joohan? Tai soita sosiaalitoimeen tai lähimpään ensikotiin ja pyydä apua - tänään. Sua ei jätetä yksin, koska sulla on pieni lapsi ja kohta toinenkin! Sulle ei voida sanoa, että oivoi ja katsellaan ens kuussa. Sä saat itkeä puhelimessa!

Jos ei muu auta etkä saa järjestettyä hoitoapua ennen synnytystä, niin sitten otat pojan sairaalaan mukaan. Viimeistään siellä jonkun on oikeasti tartuttava asiaan eli ne soittaa lastensuojeluun ja järjestää sitä kautta teille apua. Lastensuojelu voi kuulostaa kirosanalta, mutta tässä kohtaa se on sulle tärkeä avunlähde. Sitä kautta pääset selvittämään tilannettasi ja pois miehen luota.

Kun ei olis itsekin näin valaana jo, niin hyppäisin ratin taakse ja lähtisin hakemaan sut sieltä!

C: Että mä sanon noiden miesten ongelmanratkaisukyvystä! :angry4 Kyllä on mukavaa ajatella raskaana että lapsen isä taikka puoliso lohduttautuu muiden naisten kanssa...nim. kokemusta on.. Voi v... mä sanon! Toivon sulle voimia pyytää apua, kun kerran saman katon alla joudut kestämään tollasta perseilyä :sad001 :Heartpink

Laitoin mun kaverille viestii jo yöllä et voiko se auttaa mua. Et jos se auttas mua hakee apua ku itellä niin lopussa voimat tän kaiken kanssa. Luojan kiitos anopin äitee suostu ottaa pojan hetkeks sen kans pihalle. Mä näytin kyl ihan hirveeltä ja vollotin enkä osannu sille mitään selittää. Mut eiköhän se tajunnu et jotain mätää täs hommas on. Et kohta varmaan alkaa hirvee suku taisto. En vaan jaksa enää valehdella ja leikkiä onnellista.

Ja kiitos ihan hirveesti teille kaikille<3 Ootte aivan ihania ihmisiä ja mä en ole IKINÄ saanut näin paljoo tukee keneltäkään mitä teiltä oon nyt saanu! <3

Upeeta, että sieltä löyty jo pientä helpotusta. Jospas sillä anopilla alkaa raksuttaa siellä pääkopassa että tarvii puuttua asioihin. Omaa poikaansa ehkä osaa käsitellä(??). Koita levätä, et ole yksin :Heartpink

Kukahan poistais noilta anopeilta nuo ruusnpunaiset lasit silmiltä. Monesti olen kuullut selityksiä, että eihän meidän poika.... Ja paskat!! Jos mies juoksee ryyppäämässä ja vieraissa naisissa, ni kenes vika se sit on? Cranberry, toivottavasti tuo anopin äitee on eri laatua ja tajus, että nyt ei oo kaikki kunnossa. Puhuttelis kunnolla sitä miestäs, jotta se heräis todellisuuteen. Tosin itse en kyllä enää jäis hetkeksikään tuommoseen huusholliin. Tosin voisin kyllä olla niinkin vittumainen, että vaihdattasin lukot taloon ja niin ukko jäis pihalle. Jos sit siellä alkaa mesoamaan, ni poliisit vaan paikalle.
Joskus on vaan otettava järeät aseet käyttöön, jos ei muuten mene viesti perille.

Kyllä se anoppi tietää poikansa touhut. Ihmettelen vain ettei halua mitenkään puuttua. Meinaan itse se oli miehen isän kanssa monta vuotta niin et eli pelossa ku se oli alkoholisti ja hakkas sitä. Samoin kun petti ja hylkäs yksin lasten kanssa. Luulis et sen oma kokemus sais tukemaan mua mut ei.. Tietysti kukaan ei halua pojastaan uskoa pahaa, mut silti.

Kaveri lupas auttaa :)

Muuten, narsistien vastakappaleeks hakeutuu yleensä uhrinarsisti, joka siis anteeksi nyt väärät termit "nauttii" tästä uhreilusta. Taikka voipi olla sitten läheisriippuvainen tuo anoppisi.

Cranberry: Mä nyt sen verran avaudun tässä virtuaaliperheeni edessä että oon ite nuorten vanhempien aikaansaannos ja aika pian mun synnyttyä kävi ilmi ettei oo mitään tsäänssiä et mä ja mun äiti asuttas isäni kanssa saman katon alla. Meille oikea osoite oli ensikoti ja uskon että se vois toimia muillakin, sieltä varmaan saa riittävästi apua ja tukea vähän kaikessa missä tarvii. Lisäks siellä voi tuntea olonsa turvalliseks, jos nyt on jotain sellasta et muuten ei vois. Mun isä oli siis nuorena aika viinaanmenevä ja hippasen aggressiivinenkin.
Mun vanhemmat kyllä palas yhteen myöhemmin mutta ei siitä sillonkaan mitään tullu.
Pahoittelen suorapuheisuuttani mut mun isä ei oo vieläkään oikeen kasvanu siihen isän rooliin ja mä en jääny edes ainoaksi lapsekseen.

Ota oikeesti yhteyttä ensikotiin ja neuvolaan nyt alkuun ainakin, niiden pitää kyl jotain apua sulle keksiä! Eikä sun oleteta itse niitä apuja kaivelevan ja tekevän kauheeta duunia sen eteen, kyl pitää tossa tilanteessa saada hyvinkin konkreettista ja nopeaa jelppiä.

Mun yks kaveriraasu joutu taistelemaan oikeudestaan lapseensa ku eros miehestään (tai no, viranomaisten silmissä ei kai ollu kahta kysymystäkään kummalle pikkunen kuului...) ja sen miehen vanhemmat oli kans niin ääliöitä siinä tilanteessa et huh! Mutta tiiätkö, ajan kuluessa ne tajus et niiden oma poika on hieman hankala persoona ja et kaikki ei ehkä johtunutkaan siitä mun kaverista ja ne pystyy nykyään hoitamaan asioita suht järkevästi keskenään! Ehkä sun miehen vanhemmilla on jotenki sulattelemista asian kanssa ja ne tavallaan voi salaa kuitenki nähdä tilanteessa sen oman poikansa paskamaisuuden. Ei kai sellasta kukaan vanhempi halua nähdä ja uskoa...

Tsemppiä nyt ja ihanaa et se sun kaveri lupas auttaa! Sanot sille sun kaverille et sen pitää nyt tosi kovin pitää sun puolia et saat kaiken avun mitä saatavilla on!

Öh, mä en välttis ymmärrä keiden kaa oot siellä pihapiirissä, isovanhempien vai anopin, no, anyway, aloin tässä pohdiskelemaan omiani..

Täs pihal asuu anoppi ja anopin äiti elikkä mummi ja isomummi. Eli asun mukavasti ukon perheen keskellä ja ne tukevat tietysti häntä. Ja tuolla anopilla on jo uusi mies, mut hänen exänsä on tää mun miehen isä ja hän oli se alkoholisti narsisti. Anteeks jos oon epäselvä

Pakko vielä lisätä että kuinka se KUSIPÄÄ KEHTAA VIELÄ TULLA SUN VIEREEN NUKKUMAAN FRITSUINEEN PÄIVINEEN JA KIUKUTELLEN LÄHTEÄ AAMULLA TÖIHIN??????? Mä olen niiiiiiin vihainen et jos tietäisin missä se nilkki on töissä niin lähtisin vähän retkelle ja ottaisin mukaan kaapista pesismailan, teleskooppipatukan ja vähän pippurikaasua!!! Selvennykseksi että ensin suihkuttaisin kaasua silmiin, sitten munille, sitten perseeseen. Sitten pesäpallomailaa perään ja teleskooppipatukka sinne ja poikittain!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin