Mulla laski eilisestä turvotus ku join joku 4 lasillista vettä ennen nukkumaanmenoa. Mä ravaan joka tapauksessa vessassa sen 3-5 kertaa yössä ni ei toi siihen vaikuta. Öisinhän mä saan pissittyä oikeesti sitä rakkoa tyhjemmäks ku päivällä tulee se lusikallinen vaikka ois miten kova hätä. Viime yönä tuntu et pissaa tulee päästä asti ja aamulla heti herätessä huomasin jo et turvotus oli laskenu ihan sikana!
Sanoisin että vesi on keinoista tehokkain ainakin mulla. Oon syöny mansikoita ja ananastakin ja hyvin nekin toimii mut en tiiä toimisko jos vesitankkaus unohtuis.
Mutta sormet vaivaa edelleen ja sitä rannekanavakipuakin on vaikka turvotus laskeekin. Jaloista en oo huomannu et ois ihan mahdottomat olleet missään vaiheessa vaikka kyllä noista nilkoista välillä tulee lähinnä norsu mieleen...
Sanoisin että vesi on keinoista tehokkain ainakin mulla. Oon syöny mansikoita ja ananastakin ja hyvin nekin toimii mut en tiiä toimisko jos vesitankkaus unohtuis.
Mutta sormet vaivaa edelleen ja sitä rannekanavakipuakin on vaikka turvotus laskeekin. Jaloista en oo huomannu et ois ihan mahdottomat olleet missään vaiheessa vaikka kyllä noista nilkoista välillä tulee lähinnä norsu mieleen...