Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se olis synnytysvalmennus takana, ai että oli kiva huomata, et synnytyssalissa on erillinen eteinen, jossa on penkki. Sanoinkin tolle äijälle, et jos se ei osaa pitää puheitaa asiallisina ja mielellään olla hiljaa ni voip varautuu istumaa siellä iteksee. On se hyvä kun toteamus käynnin jälkee on "saitko tosta käynnistä mitään irti, vaik ootki vaa enemmä paniikissa" kyllä taas oloa kevennettiin. ja sit nää jatkuvat "turhaan ressaat vielä yhtään mistään, ei se vielä synny" ARGH!!!

mä oon välillä miettiny et onkohan se Arethan mies sittenkään mies o_O

yks seinä ja se prkleeen maali loppu kesken!!!!!!!!! :mad: huomenna mentävä maalikauppaan ostamaan lisää sen yhen pirun seinän takia.....!!!!!!!!!!!!! räyh!!!!

On se ihan oikea mies, sangen karvainen sellainen. Me nyt vaan ollaan seurusteltu niin säälittävän vähän aikaa, rapeet puolitoista vuotta vasta, ja asuttukin virallisesti yhdessä kaks viikkoa. Ei olla ehditty vielä perustamaan fight clubia!

Ei maar. Meillä on molemmilla takana tosi paskaksi mennyt ihmissuhde, josta kumpikin on tahollaan päättänyt ottaa oppia. Ihan tietoisesti on päätetty tehdä asiat paremmin ja ottaa elämä iisimmin. Itse opin vasta avioeron myötä tarkkailemaan paremmin omia tuntemuksiani ja harkitsemaan sanomisiani. Mutta kyllä me ollaan molemmat perusluonteeltamme tällaisia rauhaa rakastavia lussukoita.

Miehet on kyllä varsinaisia idootteja välillä. Mäkin kilahdin tällä viikolla miehelle kaupassa käymisestä. Itse olen hirmu tarkka kaupassa, että varmasti tulee kaikki ostettua ja katselen vielä päivämäärätkin pakkausten päältä yms. Mies on sellanen huithapeli, että unohtaa yleensä puolet ostamatta vaikka olis ostoslista.
Mua vaan alkoi niin ärsyttämään jatkuva unohtelu. Jos sulla on ostoslista, ni onko niin perkeleen vaikea tarkastaa, että kaikki ostokset on ostoskärryssä ennen kuin kaahaa kassalle??? Kävisin itse mielelläni kaupassa, mutta sattuneesta syystä, mulla jää ne ostoskassit kantamatta tänne kolmanteen kerrokseen ja siks mies yleensä käy kaupassa.
Monta muutakin ärsytyksen aihetta on tuossa miehessä. Olen monesti sanonutkin sille, että on hyvin hankalaa opettaa lapsia vastuuntuntoisiksi ja tottelevaisiksi, kun isänsä on tollanen huithapeli, jolle pitää sanoa samoista asioista miljoona kertaa eikä sittenkään puhe mene perille. Miks aikuinen mies ei muka voisi enää oppia uusi aisoita ja tapoja???? Miks aikuinen nainen pystyy oppimaan edelleen???

Heii!! Ei miunkaa mies oo saanu minuu raivon partaalle, kun kerran raskauden aikana ja siitäkin puol tuntia sen jälkee pyyti anteeksi!! :grin:grin

Hitto ku vene pitäis laskee veteen ja huomenna mennä mökille mut vaan koiran pelastusliivit on löytyny! Minne hittoon ne oikein on voinu piiloutua

En jaksa tätä yskää, veto ihan pois, mun pitäisi:
- kuivat pyykit kaappiin
- siemenet itämään

Onko se muka näin mahdoton tehtävä?
On, koska olen kokoajan tän flunssan/yskän takia kuin maratonin juossut, hengästyttää..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Miehen pomo pyytää tarkkaa aikaa isyyslomalle jäämiseen. No mistä hitosta sitä vielä tietää milloin se vauva syntyy :eek: Onneks pomo oli jotenkin ymmärtänyt yskän, ettei sitä voi tietääkään. Se on mitä tahansa tän hetken ja kuukauden välillä. Siinä ajassa meillä on vauva sylissä :). Jee, tosi mielenkiinnolla odotan. Ja onhan se hassua kun sitten ei ollakaan enää kahdestaan!

Muuten, väsyttää ihan törkeesti. Kuuluuko se vaan tähän ihan loppuraskauteen??

ja sit kiukuttaa taas niin vimmatusti :smiley-angry019. Sain kaupassa paskaa palvelua, siellä oli kuuma ja odotin kassalla vartin että koko ostosrumba oli saatu läpi ja jonossa olevat pyörittelivät silmiään vaikkei se mun vika ollut jos ei koodit toimi. ja eka kassa oli tiltissä. Mä olin niin raivona sen reissun jälkeen, että sanoin miehelle et se vois häipyä pihalle vähän nopeammin (oli jos siis menossa). Lenkki varmaan auttaisi, mutta ei vaan pysty kun kiehuttaa kaikki maailman asiat.:smiley-angry002

Tää on ollu ihan turha päivä. Piti tehdä yhtä työ/jatko-opintojutskaa joka jäi vaiheeseen ja joka ihan oikeesti pakko tehdä ennen synnytyksestä ja väsymyksestä seuraavaa aivosurkastumaa. Tän päivän saavutukset on sensijaan ollu neuvolaan raahautuminen, päiväunet, yhden vauvalelusatsin pyykkääminen ja sohvalla makaaminen. Ai, niin tein mä sentään niitä välilihasivun venytyksiä.

Tää lienee jotain pientä äitiyslomastressin poikasta. Tiedän että nää helpot päivät alkaa olla luetut, kaikki muuttuu päivänä minä hyvänsä. Tuntuu että tarttis tehdä nyt kauheesti kaikkee ja sit vaan haahuilen ja haaveilen enkä saa edes niitä vähiä oikeasti pakollisia juttuja aikaan.

Tänään on keskiviikko. Kohta alkaa pääsiäslomat. Pitääkö sitä lauantain ryyppyiltaa alkaa jo nyt mehustella, kun selvästi mä en oo siitä innoissaan? Mäkin haluun! Mäkin haluun kattoo mitä laitan päälle. Ärsyttää jo nyt perkele taas se valvominen ja unettomuus ku toinen riehuu tuolla. Ku viime episodista onkin se 2kk, jota on tässä kans mainostettu kuinka on oltu ennätys kauan selvinpäin. Sietääkin olla ku viimeks oltiin täällä silmä mustana niin ettei töihin voinu mennä! ! Ja taas lähetää sen saman riidankylväjän kanssa 25vee sinkkumies. Ja aamulla ollaan taas niin kipeitä ja varmaan taas tapeltu. Aaaaaryg :-D

Takaisin