Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu, välillä joku kommentti saattaa itseä ärsyttää taikka sitten ihmettelee, että ei saa kommenttia jostain omasta jutusta, jota on pitänyt hurjan tärkeänä. Mutta tekee elävämmäksi nää ketjut kun niissä on hiukan säröäkin. Täähän rupee olemaan kuin valmistumassa oleva näytelmä tms, pientä ristiriitaa ja jännitystä ilmassa ennen ensiesitystä (eli synnytystä). Onneks me kaikki tällä palstalla voidaan vedota hormoneihin :Heartred

öh... epäolennainen välimarina:väsymys,oksetus,supistaa-ei supista,särkee ja kiristää,eikä tee mieli ruokaa... ällöketju hyvä idea-käyn lueskelemassa outouttani (sairaala"dokumentit" on hyviä katottavia-tv:n (ym. ruudun) välityksellä kestää sisuskalutki, oikeessa elämässä varmaanki oksennus tulis vähintään kurkkuun...

Love is in the air :love7 Tykkään kyl niin tästä foorumin ilmapiiristä. Täällä vallitsee semmonen henki mihin harvemmin törmää muualla. Se on yleensä sitä, et jos yks uskaltaa olla erimieltä ni sit koko joukko käy tän yhden kimppuun. Hyvin ollaan (suht)järkevinä pysytty vaikka hormooni huuruissa kaikki ollaankin :wink

Ja naisten kesken mielipideasiat on kyl tällei yleensä sivusta katsottuna aika riskialtista, et mieluummi pitää liia jyrkät mielipiteet omana tietonaan. Paitsi et ei tarvi ees olla jyrkkäkää mielipide.. Akka-alalta tullu sivusta opittua :D

Tosta Ameeban kommentista tuli mieleen, että mä henkilökohtaisesti olen tosi huono vastaamaan kenenkään viesteihin suoraan - kun musta tuntuu etten mä tiedä asioista tai ihmisistä tarpeeksi voidakseni sanoa mitään. Ihan tyhmäähän se on, kun netissä ollaan "tuntemattomia tuttuja" jokainen. Silti haluan sanoa, että viesti on luettu ja sitä on usein ihan ajateltukin, monesti tyydyn vain jättämään viestiin peukkua tai sydäntä tai muuta nappipalautetta. Olette kaikki tosi hyviä tyyppejä täällä ja kaikkien marinat ja oireet ja ällötykset ja seksipuuhat/-puuhattomuus on aivan yhtä arvokasta tälle palstalle ja meidän ryhmälle!

samaa ku cedjulla - vaikee vastata suoraan, sit vaan ympäri pyöreesti yrittää vastata :S ei oikein uskalla tsempata/onnitella/kommentoia/yms (kaikki viestit oon kyllä lukenu ja ajatellu vastaavani-no ei se ajattelu riitä...)

lyyti voit uskoo et miehillä( ei kaikilla mut hyvin monilla) jatkuu sama asenne sit kun vauva on syntyny, isyyslomat ohi ja ite on vauvan kans kotona, niin ne olettaa että ollaan himassa rennosti vaan lapsen kans kaiket päivät ja siinä ehtii ja jaksaa hyvin siivoilla ja vaikka mitä samalla, kun eihän me tehä mitään oikeeta työtä sillon :)

Mie en oo pyytäny miestä tyhjentämään ja täyttämään konetta, kun itse siihe en aio ryhtyä. Viimeks rv34 täyttäny koneen. En vaan enää vaivaudu, kun tuntuu ilkeeltä olla maantasossa saatikka kumarrella. Niin oon vaan jättänyt astiat tiskipöydälle ja onhan ne jonkin aikaa siinä, mut onpa mies tajunnu etten mie niitä ainakaa laita ja tyhjennä. Mikä on ihan jees. Kunhan joskus sen tekee. Erikseen en pyydä. Tehkööt omaan vauhtiin, iha sama! Kyl siinä vaiheessa jopa käsin tiskaa, kun astiat loppuu!

Nyt kun on päästy taas lempiaiheeseeni eli miehiin ni marisen minäkin hieman aiheesta. Oon nyt nukkunu tosi huonosti pari viime yötä. Viime yönä heräsin neljältä, ja kuuden maissa luovutin unten suhteen ja kömmin aamiaiselle. Vatsassakin meno yltyi niin äkäiseksi, että se yhdistettynä nälkään ei unen saanti tullut kuuloonkaan. No mies kehtas sit aamulla valittaa siitä ku mun hyörimiset ja pyörimiset vaikuttavat heikentävästi hänen unen laatuunsa. Meinas kuulkaa kyynel vierähtää. Lupaisin pedata lohdutukseksi pedin sohvalle. Makeita yöunia siinäkään en voi tosin taata, kun hiipiminen vessaan ei minulta suju.

Älä muuta sano. Voin vaan kuvitella sit ku ollaan tosi toimissa ja mä todennäköisesti mölyän kipuja ja särkyjäni ni mies varmaan pyytää pitämään vaimeampaa ääntä, ettei vaan hänen herkät korvansa kärsi.

Meillä mies on periaatteessa tosi hyvä tekemään osuutensa kotitöistä, joten en viitsi nalkuttaa kovin paljon. Sillä on kuitenkin tosi raivostuttava tapa levittää kaikki vaatteensa lattioille ympäri kämppää. En tajua miten sitä kamaa on niin paljon, vannon että vaatekasat kasvaa nopeammin kuin mitä se ehtii edes niitä vaatteita käyttää... Viskooko se niitä kaapista huvikseen? Sit se on aivan sokea asialle, joku huppari voi olla eteisen lattialla monta viikkoa jos mä en korjaa sitä pois, se ite vaan astuu sen yli ajattelematta asiaa.

Mä oon nyt alkanut vaan pyykätä kaiken, minkä löydän lattialta. Tuleehan siitä ylimääräistä hommaa, mutta tykkään pyykkäämisestä. Viime aikoina jätkä on alkanut hoksata, että itselleenkin on hankalaa jos esim. kaikki sen housut on kerralla pesukoneessa... ei se oikein voi siitä mulle valittaakaan, koska ois niin absurdia valittaa siitä että pesen sen vaatteita.

Joo en pitäis minään ihmeenä jos jonku muna-ihmisen suust tollane moka pääsis

ootan vaan sitä hetkeä ku mieas antaa ymmärtää että ihan tosissaan ottaa tän vauvan synnytyksenki... tuli taas vitsailevia/vähätteleviä kommentteja aiheeseen eilen :/ en viittiny mitään sanoo ku sillä oireilee se/ne tyrät... kyseli tänään kyllä voinnista :) sillä vähän vaihtelee nuo suhtautumiset... yhteen ollaan muuttamassa, pitempiä pätkiä oon ollu miehen luona-tulevassa kodissa, nii tuntuu että kotihoitajana joutuu olemaan (niinku sillon ku mies käy miun luona) "keitä kahvi, tee voileipä, pyyhi pöytä, missä ruoka, anna minun nukkuu, älä oo puhelimella (ite on koneella illan), tee iltapalaa, älä noin pyyhi lattiaa, siivoa (mies kyllä imuroi)" pyykinpesukone on toimintakunnossa jo-en oo vielä siellä pyykänny, katotaan miten käy... tän olon,säryt ja väsymyksen ja mielialavaihtelut oon saanu sen ymmärtämään muutamalla raivarilla...

Muokattu viimeksi:
Oho, onpas täällä ollut äksöniä. En oo ehtinyt palstailemaan, kun oon ravannut neuvola-asioilla kolme kertaa tänään. Jos joku vielä rutkuttaa, ettei Suomessa tueta lapsiperheitä, niin kyllä tuetaan niin maan perusteellisesti. Mitään muuta ehdikään kuin olla tuettavana.

Niin mitäs mun pitikään... Niin tuosta siivoamisesta. Olen ilmoittanut sekä miehelle että esikoiselle, että mielelläni huushollaan äitiysloman ajan. Etenkin nyt kun alan olla niin liikuntarajoitteinen, että kotona hiimailu on ihan kivaa. Mitäs sitä muutakaan sitten kuin siivousta ja pyykkäystä eikä sitäkään täällä mitenkään tolkuttomasti ole hoidettavana. Esikoisen kämppää en siivoa, mutta komennan saksalaisella tehokkuudella, että se siivoutuu.

Ja vastaavasti olen ilmoittanut, että palvelu loppuu tasan siihen hetkeen, kun lähden synnärille. Ihan saavat itse sitten ihmetellä sapuskansa, pyykkinsä ja muut roippeensa (välillä tuntuu, että mä olen ainoa kalenteria seuraava ihminen täällä, kun joudun tenttaamaan mm. treenikamojen tai liikuntatuntitarvikkeiden perään). Minä en passaa kuin vauvaa kotiin tultuani. Ja muut saa luvan passata mua.

HUH! mä jo luulin et kaikkien muiden miehet on tehny parannuksen, kun lyytikin jo kerkes saamaan :confused: mä vinkkasin miehelle, että "nyt on viimenenki toukomamma saanu herkkua" niin siihen se pässi vastas vaan että "hyvä kun edes joku saa" :mad: blääää....... eli selipaatti vaan jatkuu................

Takaisin