Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bryäää!!! ei munkaan mielestä ketään voi pakottaa!!! eikö ne väitä, että Suomi on vapaa maa...?!

Tää vissiin kupolillaan puskee rakkoa ja siitä tulee tosi muikeita viilahduksia alapäähän. Välillä tulee ihan ääneen voihkaistua vaikka olisi jossain ihmisten ilmoilla. Ja toi lonkkaan osuva kihelmöivä hinkkaus. Inhaa vaikkei oikeastaan satu.

Mut jaksaa! Ja painaa! Ja jaksaa!!! :hello2

Oishan sitä voinu nukkuakin tänä yönä... Prkl kuorsaava mies..... :mad: Eikä ees ymmärrä siirtyä sohvalle, ku yritän sanoa, etten saa nukuttua sen kuorsauksen takia. Kääntää vaan kylkeä ja jatkaa kuorsaustaan....

Minkä ihmeen takia mä herään tähän aikaan ja en saa nukahdettua, vaik voisin hyvin viel nukkua ennen neuvolaa, ettei tarttis olla siellä sit silmät ristissä..ja hiton oikee jalka ku on pakko tulla kipeeks jo pelkästä ajatuksesta, et nukkusin sillä kyljellä..

Tää väsymys tekee, mut hulluks ! :sad001 Näytän ihan järkyltä ku oon ihan valkonen ja silmät ku pandalla. Ihan ku ois turpaan saanu ja huolella :p Plus mun luomien verisuonet on ihan järkyt ! Tollaset kivan tumman liilat et näytän ihan kamalalta jos en millää yritä peitellä. Eilenki sairaalas katto sellaset mammat vuoron perää mun silmii ja mahaa. :confused: Varmaa luuli joksikin narkkari mammaks ku ilmeet oli sen mukaset o_O

Muuton ajankohta hermostuttaa... 30.4.-1.5. Ja la 3.5 :S Vittuku meiä piti lähtee ja vittuku paskat naapurit sattu..

^ Ajattele positiivisia puolia: ootte just kertaalleen muuttaneet, joten kämpässä tuskin pyörii mitään turhaa roinaa. Ei siis tarvitse sen suuremmin lajitella, vaan otatte kaiken mukaan.

Sinä pakkaat vain vauvan tavarat ja jätät kantamisen muille.

Plaah.. 4 tuntia viime yönä unta ja sekin pätkissä. Yritä siin nukkuu ku vauva on niin korkeel et joka asennossa tuntuu ettei saa hengitettyy, selkää särki ja oli kylmä ja kuuma ja vessahätä.. Oon tykännyt olla raskaana, mutta nyt alkaisin jo tykkäämään, että tää pikkumies syntyis.

Mannaryyni, muuttofirma hoitamaa muuton? Tai sit vaan mies kavereineen, eikai nyt kukaan voi olettaa et sä tekisit juuri mitään jos on laskettu aika melkeen sillä hetkellä käsillä.

Muuton ajankohta hermostuttaa... 30.4.-1.5. Ja la 3.5 :S Vittuku meiä piti lähtee ja vittuku paskat naapurit sattu..

Mun kaverilla kävi niin, et ku sil oli muutto lasketunajan holleilla ni ku olivat saaneet muutettua ni siitä seuraavana yönä meni lapsivedet ja poika synty siitä muutamassa tunnissa. Eli jos et haluu et menee yliaikaseks ni ehkä sulla toimii sama kikka:grin

Meiän kaverit muuttaa toukokuussa kun laskettu aika on kesäkuun alussa. Täytyy sanoa et ei käy kateeksi. Sen verta muuttorumbaa meilläkin on ollu Tampere-Kotka väliä että huhhuh! Jaksamista Mannaryyny!

Mannaryyni: ihan kuin meillä viime odotuksessa. LA 7.2 ja samana päivänä muutettiin.. Onneks poju älys syntyä siitä viikon päästä, niin saatiin muuttaa rauhassa. Kyl se on ihan kestettävissä!!

Meillä oli tosi hehkeä viime yö. Puolilta öin, kun saatiin ukon kans kupolit tyynyyn sopivat unihiekat silmissä, niin juniori aloittaa jonkun ihme huutamisen. No, annettiin kipulääkettä, kun oli saanu toissapäivänä rokotuksia, et jos on kipeä. Ei mitään tehoa. Lopetti neljän aikaan. Välillä rauhottu, mut enimmäkseen kiljui ihan suoraa huutoa. Mies yritti rauhotella pikkupojua, kun mä tän mahan kans en oikein sylissä pysty pitelemään, joten mun viereen kömpikin sitten flunssainen esikoinen yskimään ja just kun kuopus lopetti huutamisensa, niin keskimmäinen könyää aamupissille ja myös meidän sänkyyn. Ukko nukkui sit sohvalla. Aamulla kuulin, et koira oli sitten ilahduttanut miestä haluamalla pissille noin viiden aikaan ja mölyämällä keittiössä jonkin kippojen kanssa.

Me ei juurikaan koskaan jouduta valvomaan noiden muksujen takia, et sinänsä harvinaista herkkua tällanen yö. Mutta meni kyl molemmilta ihan muissa merkeissä kuin unten mailla. Hyvä, että ehti silmiään kiinni laittaa.

Mannaryyni: yks vaihtoehto on myös et passaat ittes synnärille siks aikaa, kun muut hoitaa muuton. Mä kovasti toivoin, et mulle ois viimeks käyny niin, mut ei onnistunu. Jospa sulla :)

Meillä kun ei oo hirveesti kantoapuakaa kuin viimeks.. No ei onneksi tarvi yhtää porrast kenenkää kantaa. Mut tänks tsemeistä.

:)

Tsemiä muuttoon Mannaryyni. Kaamee urakka se on aina, joten toivottavasti teille löytyy apua!

Meillä, jos käy niin hyvä tuuri että asunto menee nopsaan, voi osua muutto hyvin lähelle synnytyksen jälkeen. Eli meitsin panos jää hyvin vähäiseksi siinä tapauksessa. Ressaamaan ja päällepäsmäröimään toki varmasti kykenen vaikka osastolta käsin. Mies on kyllä luvannut huolehtia muuttofriman paikalle vaikka jo pakkaamaan ja siivoamaan, joten olen luottavaisin mielin vaikka tiedän ettei ole halpaa lystiä ja asunnonvaihtoon hupenee jo nyt säästöistä kiva potti.

Mannaryyni: vertaistukea täältä. Meillä on asunto myynnissä ja oma uusi ehdokas ihana koti löytynyt ja kun saamme tämän myytyä, muutto on edessä. La 30.4 ja tosiaan mietin, osuuko mahdollinen muutto meidän tuurilla tuonne paikkeille. Kysyntää on ollut kivasti ja yksi tarjouskin, josta ei tosin kauppoja syntynyt. Näyttöjä ollaan paukutettu siihen tahtiin, että syytä ois pian mennä, mutta jännäksi tosiaan menee.... Tsemppiä teille ja kaverit muuttamaan, näin meillä sit ainakin on jos päästään muuttamaan.

Viime keväänä ku muutettiin tähän kämppään niin mies tokaisi "mä en enää ikinä muuta sun kanssa mihinkään". Ei suostunut tarkentamaan et just mun kanssa vai ylipäätänsä :grin:grin (en kai ihan helppo muuttokaveri ollut, myönnettäköön...)

Mä kuulin ihan saman lauseen mieheni suusta pari kuukautta sitten kun muutettiin :grin Ja eilen vielä ilmoitti, että kun meille tulee toinen lapsi ni saavat kyllä mahtua samaan huoneeseen. Mut oli kiva kuulla et mies on jo päättänyt toisesta lapsesta, kun ei olla edes ekaa saatu pihalle :rolleyes:

Takaisin