Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sarra: Olen todennut, että lapsetkin oppii nopeammin ja paremmin kuin mies. Vaikka usein lapsille joutuu sanomaan monta kertaa, asia loppujen lopuksi menee perille... Toisin kuin miehelle.... Olen välillä niin kyllästynyt tuohon puolisooni, että tuntuu siltä, että pärjäisin paremmin lasten kans kolmisin. huoh.....

Voi, Mannaryyni, musta tuntuu että löysin susta vihdoinkin jonkun joka on jopa mua tohelompi. Menen nurin ja törmäilen, mutta yleensä en telo itseäni pahemmin. Haavoja, raapaleita ja mustelmia kyllä senkin edestä.

Ihan vihlaisi rinnasta kun luin noita sun äksidenttejä. Oon muuten huomannut että muiden kivun katsominen on käynyt itsellekin tuskaiseksi. Hauskat kotivideot ei oo enää yhtään hauskoja kun jokainen muksahdus vihlaisee itseäkin. Jotain äiti-empatian kehittymistä?

Meidän pitkään harkitsema ja viimein tän viikon alussa tilattu työtuoli tuli. Mutta se lähtee saman tien takasin. Kolhu jalassa eikä selkänoja mene pakoilleen mittausvirheen takia. Ärsyttävää! Vihdoinkin ku ois sen työtoulin saanu paikoilleen

siis ei sais nauraa, mut oikeesti ku luin noita teidän törmäilyitä ja tyhjään nojailuja, mä niiiiiin näin itseni :oops:

Nukuttu puol yötä sohvalla.. mies tuhisee ja maiskuttaa ja puol kuorsaa nokkansa takia.. on epämukava sohva nukkuu. .

Mulla on kaamee nuha. Selkäkivun ja nuhan sekä miehen ryyppyreissun vuoksi olen nukkunut tavallista katkonaisemmin. Yöllä herillä sen 3 h mikä yleensäkin. Siskon tyttö yökylässä ja nukkuu vielä vaikka kömmin tänne sohvalle niistämään kun olin varma, et hän on jo herännyt.

Ja koska oon melko varma, että tänää mulle on järkätty yllätysvauvakutsut, pitää raahata itsensä kaverin luo iltapäivällä. Tosin niitä kemuja oon odottellutkin, mutta yöllä rupes kaikki asiat vaivaamaan mieltä ja vituttamaankin.

No jospa ne vauvakutsut piristää sun päivää Ameeba! :rolleyes:

muoks* Vielä marinaa perään; SATAA VETTÄ EIKÄ PÄÄSTÄ TYTÖN KANS ULOS VAIKKA MEILLÄ ON KAHDESTAAN VAPAA JA SE KETUTTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad:

Tost spriaalin sisäl olosta tyttönsä kaa. Et miun parhaat muistot on taas, kun huonona sadepäivänä äippä paisto lettui tai pannaria ja sit pelattiin koko perheen voimin lautapelejä ja syötii lettui.. :rolleyes:

Hih, meidän piti muutenkin tehdä tänään pannaria :grin Mutta se maistuis paremmalle pitkän ulkoilun jälkeen. Olin jo suunnitellut että laitan makaronilaatikon uuniin kun mennään pihalle ja sit syödään sitä ulkoilun jälkeen, sitten hetki sisähommia ja takas ulos. Sitten voidaankin tulla pannarin paistoon ja nauttia loppuilta toisistamme pelaillen ja hassutellen. Joo-o, tiedän.. oon vähän vaikee ottamaan vastaan ajatusta että jokin pilaa mun suunnitelmat.... :angry9

pieni nuha-nenä ihan tukossa ja siitä syystä kuorsaan, huonosti nukuttu yö ku mies potki koko ajan hereille "älä kuorsaa", tiiän kyllä ettei oo kiva kun toinen kuorsaa vieressä... ja nyt pitäs pakata ku miehen luo menossa viikoks (kätilö varotteli kyllä vähän matkustamisesta...) kunha mies herää nii ruveta laittaa kamoja kasaan...jos se nyt herää

Ei saa mainita makeita. Mul on viel hedelmiä jäljellä perjantain ostosreissulta. Pakko syödä ne pois :)

Just mietin karkkia.. Taian käyä makuunissa.. :rolleyes: kamala tää makeen himo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei voi vastustaa!! siihe pälle joku kiva leffa ja sänkyyn pötköö. just bueno!

Aina kun kersa asettaa pään lähtökuoppiin, musta tuntuu kuin mulla olisi pikkukivi pimpissä. Varmaan joku pieni hermo jää puristuksiin. Ei tää oo mikään oikea marinan aihe, kestäähän ton, mutta saakelin outo tunne.

Kyfixfix! Vitsi mikä ajatus! Apuuva!

Ainiin en tainnu täällä mainita kun yks päivä törmäsin ovenkahvaan ja sain mustelman mahaan. Vähänkö mies siitä säikähti! Se on niin arka siitäkin kun kokeilen missä Tonttu menee. Käskin neuvolassa jos toistamiseen miehelle sanoa et ei sitä Tonttua haittaa. Tämä siis miehen marinaa...

Mua väsyttää koko ajan. Nukun öisin väh. 8 tuntia ja siltikin voisin vielä nukkua koko päivän. Eikä huvita tehdä yhtään mitään...

Saiskin nukuttua 8 tuntia. Tai edes kuusi, silleen putkeen ja heräämättä. Mut ei.

Uus ihana juttu on herääminen vessaan ainaki sen kolme kertaa yössä! Ihan uskomatonta miten sitä muka voi olla hätä vaikkei pahemmin joisikaan. Ja pitäs kyllä vissiin vettä alkaa enempi tankkaamaan kun eilen katoin illalla jalkojani, voi härregyyd mitkä tukit!!! Siis tää turvotus tuli nyt yhtäkkiä ja kunnolla tulikin. Aiemmin on vaan sormet ollu jäykät mut neki on nyt ihan nakit ja kaameet.
Tänään oon tankannu vettä ja mansikoita mutta saas nähdä lähteekö tää tästä enää mihinkään vai oonko loppuraskauden tällänen turvonnu säkki!
Mun pitäs ostaa kevätkengätkin mutta en mä tajuu mikä mun koko oikeen nykyään on ku kaikki tuntuu niin kauheen kapeilta. Ja lisäks: mulla on kauhee kipu KAINALOSSA! Tai siis jossain tossa tissi-kainalovälissä. Mitä hittoa?! Sattuu niin perkuleesti mutta mikä ton voi aiheuttaa?
Vähän jänskään neuvolaanmenoa et löytyykö musta jotain merkkejä raskausmyrkytyksestä tai jostain muusta epänormaalista vai onko tää turvotus ihan vaan turvotusta...
Auttaaks turvotukseen liikkuminen? Jos ni millanen? Tai joku asento?

Takaisin