Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eile laitettiin kuluttaja asiamiehelle avunpyyntö et mite toimitaan.. Lähinnä siis meidän tulevan muuton kustannuksista kun aiotaa vaatia sopparin purkua. Myöki ollaa tehtu tähä 2vuoden internet soppari ja vuoden sähkösoppari mikä ollaa maksettu jo.. Ja vaaditaan kyllä muuttofirma hoitaa muutto vuokrafirman piikkii...

Aretha: Mekin laitetaan miehen asunto vuokralle vuokraturvan kautta, koska ne tarkistaa kaikki taustat yms. ja takaa ensimmäisen vuoden vuokranmaksun jos vuokralainen ei jostain syystä maksa niitä.

Alkaa muuten olee stressii tosta asunnon saamisesta, koska me ei tähän mahduta ja ollaa haettu isompaa asuntoa. Ei vielä olla saatu. Ehkä se odotus jossain vaihees palkitaan. :)

Jep, Vuokraturvaa aattelin itsekin käyttää. Täs on niin nyt kaikkea tauhkaa, asunto-, auto- ja äitihuolia. Asuntohuolet aion kuitata nyt tuolla vuokrauksella; mies on luvannut hoitaa auton katsastuskuntoon ja maksaa siihen liittyvät kulut, ja äiti... No se on onneksi toisella puolella maata. Risoo vain katsoakin vauvanvaatekasoja makkarissa, kun ne pitäisi taas kerran lajitella ja kai niitä pikkuhiljaa pitäis alkaa pesemäänkin.

Missä se on se seesteinen, ihana odotus? Haluaisin rentoutua jalat oikosenaan auringossa. Nyt oon vaan väsynyt ja ärtyinen.

Meilläkin on tosiaan toi auto huoli kanssa, kun se ei todellakaan oo takuuvarmaa et menee katsastuksesta läpi, vaikka on just korjattu. Meil meinaa autos palaa yks varotusvalo, mikä johtuu sähköviasta eikä siit et autos olis mitään vikaa. Mut sen sähkövian korjaus maksaa 300€.. Sit ku katon tätä kämppää ja toteen et tää näyttää ihan kaaokselt ku yhdes huonees on meidän sänky, pinnasänky, telkkari, sohva, kaikki vauvan tavarat..

Kauhia yö takana, supisteli ja muutenkin heräilin vähän väliä. Missä ovat ne pitkät ja auvoisat 12h unet? Ne käynnit vessassakaan parin tunnin välein ei tunnu missään verrattuna tähän, että pyörii ja pyörii, eikä saa hyvää asentoa :sad001
Aamulla peilistä katsoi suohirviö.

Mulla on tänään sellanen oikeen kunno haista v***u päivä o_O Aamusta asti kaikki mitä on yrittäny tehä tai tehny ni menny ihan vituralleen ! :confused: Ruokaa kun tein niin aiheutin vaan maailman luokan sotkun keittiöön ja sit ku syötiin niin poikakin söi siistimmin ku äitinsä ku torveloin haarukkani kanssa :oops: Joten totesin et on ehkä turvallisempaa et makaan vaan enkä yritä mitään ! :grin Mun tuurilla kompuroin nuo portaat alas tai jotain muuta ikävää sattuu jos erehdyn tänää touhottelee :p Ja kaks unetonta yötä muutenkin takana ni ehkä on parempi vaan lepäillä :confused:

Mua ottaa päähän tuo mies. Sillä piti olla tänään vapaapäivä, mutta kas kummaa, töissähän se taas on. Aamulla sentään vei lapset kouluun, mutta iltapäivällä kun piti hakea, soittaa mulle, ettei hän pääsekään, kun tuli töitä. Ärsyttää, kun koskaan arkena sillä ei ole vapaata vaikka työvuorolistassa olisi vapaapäivä. Ja mitkään sopimukset ei koskaan pidä. Aina tulee työesteitä. Murr!! :mad:

mulla hirttää ihan kohta kiinni ukon kanssa!!!! heti aamusta alottaa ton helvetin kyselyn "mitä pesuainetta laitetaan? montako kuppia keitetään? poika pissas sänkyyn, laitanko noi lakanat pesuun?" ihan ku ne ei olis tän 8vuoden aikana käyty läpi sitää 5miljoonaa kertaa???!!!!??!!??!! helvetin urpo!!!!!! sit se valittaa ku pihahommat seisoo eikä saa mitään aikaseks... lounaan jälkeen sanoin et nyt mennään porukalla ulos hommiin, niin tää pässi rupee PESEE AUTOJA!!!! eihän se ole ku vasta 3kerta 2viikon sisään..:!!!!!!!!! ja taas piha seisoo....... AAARGGGGHHH!!!!

sit se valittaa ku vähä väsyttää... AIJAA?!!! OLIKO PAKKO VALVOO 2ASTI JA KATTOO SE MATSI???? ihan ku mua ei olis viimeset 7kuukautta väsyttäny...... sit se jatkaa vielä sisällä sitä kyselyä "annanko bojalle banaania vai mandariinia? mehua vai matoa? jugurtti vai viili?" NO KYSY SILTÄ ITELTÄÄN MITÄ SE HALUAA, ONHAN SE JO VUODEN PÄIVÄT PUHUNU PERKELE!!!! helvetti ja sit se pitäis uskaltaa jättää yksinään pojan ja koiran kanssa tänne ku ite oon vauvan kans sairaalassa :mad:

... ja nyt se lähti hakeen jotain helvetin kesärenkaita keskustasta ku ei voi odottaa maanantaihin et posti tuo, vaikka maksanu kotiinkuljetuksenki..... ja vanteetkin tulee vasta ens viikolla ELI SE EI TEE VIIKONLOPPUNA YHTÄÄN MITÄÄN NIILLÄ HELKKARIN RENKAILLA!!! ei siis tärkeempää asiaa taas täs maailmas ole ku herran autot!!!!!!! ei mitään asiaa persettä sohvalle laittaa ennenku on tyhjentäny tiskikoneen!!! mä pesin YKSIN ikkunat ulkopuolelta ku ulkona oltiin :mad: :mad: :mad:

Kyfixfix, Kuulostaa kovin tutulta :grin Meilläkin on nyt hinkattu auto varmaan miljoonaan kertaan ja nyt ku ukko sai uudet vanteet niin voi vee ku sitä pitää viel kaksin verroin hinkkaa ! Tänäänki lähti ajois töihin et kerkee pestä auton sielä :mad: Sanoin et vittu se auto kuluu kohta puhki ku sitä hinkataa joka toinen päivä. Nyt vielä haluis myllyttää sen ja tehdä sitä tätä tota vitun juttua sille ja mun mielestä esim se seinien maalaus ois hippasen tärkeempää kun auton myllytys ! :mad: Heti ku rupes paistaa ni alko auton kiillotus jippiiii !

Ja vee mä osaa edes kahvia keittää tänään ! :mad: Ensin keitin pelkkää vettä ja sit ku sain tehtyy kahviakin niin enköhän mä sit sotkenu sokerit pitkin kämppää ! Ei oo mun päivä o_O

Mä sit taas odotan,että mun mies pesee mein auton,mutta ei,olen sitä jo sen miljoona kertaa pyytänyt. Ei kun salilla käyminen ym. vastaava tärkeempää. :mad: Tarttee vissiin kaikki tehä ite!! Johan mä sen auton toissapäivänä sisältä siivoin.

Kyfixfix: Mä niin tunnistan tuon sun miehen järjestämät kohlaukset. Miehet on idiootteja. Oon tullu moneen kertaan tähän lopputulokseen. Ei ne kertakaikkiaan osaa käyttää maalaisjärkeä taikka suunnitella asioita niin että ottaisivat kaiken huomioon. Mut johtuukse siitä et me naiset yleensä ajatellaan niiden puolesta ja ne pääsee ku koira veräjästä? Mä en tiedä kestääks mun hermot joskus jotain miestä niin jotta vois tulla kyseeseen ns. pitkä parisuhde :grin Mä joudun työkseni ohjastamaan ihmisiä ajattelemaan ihan ite ja kotirintamalla ei oo toistaseks jaksanu samanmoista touhua. No mut, iso :Heartblue sinne, kuulostaa niin tyypilliseltä mieheltä..

Ootte ihaniiii...! mä oon kans miettiny et oonko tosiaan noin höllä et ukosta on tullu melkeen seniili tän suhteen aikana..?! mä ku oon luullu et vaadin siltä vähän liikaakin välillä, mut näköjään koirakoulu jatkuu edelleen :violent001 onhan se kovasti tehnykki nyt ku ite oon melkeen jalaton, ei voi pelkästään haukkua, mut järki siltä on kyl lähteny vissiin sen tekemisen myötä....... mut sit esim. toi lastenhuone remppa (eli seinien maalaus) on kestäny jo 1½kk, vaikka syksyllä räjäytettiin koko keittö ja tehtiin kokonaan uus 3vkossa.... mut tosiaan hän on kyl niitä autoja kerinny rassata.....:mad:

Mut odottakaapa vaan miten ajattelemattomia noi miehet on lasten kanssa. Jos lapsi hyppii sohvalla, nainen näkee jo 5s. ennen että kohta toi tuosta tipahtaa, kun mies on lapsen tipahdettua ihan ihmeissään mites nyt noin tipahti!!!

Sama homma toistuu ihan joka jutussa, miehet ei ajattele etukäteen seuraamuksia vaan tekee niin ku hyvältä sillä hetkellä tuntuu.
Meidän tyttö on ollut luonteeltaan tosi arka ja mies ehdotteli joskus et mennäänkö autopesuun? Mä sanoin, et ei kannata mennä tytön kanssa. No arvatkaa vaan veikö se tytön autopesuun kun olivat kahdestaan kauppareissulla!!! Tyttö ihan paniikissa ja näki painajaisia pitkään. Kumma juttu! :mad:

joo ei meil kans mietitä yhtään pidemmälle... niin kauan riekutaan ku sattuu ja sit ollaan että "oho.. nyt sit vissiin pitää lopettaa".... ite kumminki pyrin ees vähä varottaa etukäteen ja ainaki yritän kattoo ettei nyt ihan niskoilleen tule alas jostaki..... mä ukolle aina sanonki et tuntuu ku olisin joku kolmen lapsen yh........ ja niistä kolmesta lapsesta se koira käyttäytyy parhaiten.......

Mahaa pistää kovasti vasemmalta puolelta, Tonttu potkii ja lujaa oikealla puolella. Nenä tukossa. Toivottavasti tulee uni ja nopeasti!

mua väsyttäis niin kauheesti jo mut ärsyttää ajatuskin et se karvapärce kuorsaa jo tuol samassa sängyssä :angry2

Kuulostaa taas niin tutulta kyfixfix :grin Tosin nyt mun ukko on siel saunomas ja mä helvetti varmana synnytän tänä yönä ! :mad::confused: Ei vastaa ja mä oon kauhuissani kotona o_O:grin:p Ja mä oon ihan levoton ja voi jeesus taidan soittaa sinne sairaalaan heti :grin mul tuli varmaa joku outo paniikki kohtaus ku alko hihityttää vaa hirveesti

Takaisin