Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aina jaksa kummastuttaa kuinka tollasissa tehtävissä saa pysyä just noin mulkut tyypit!
Ihan hanurista koko tilanne, toivottavasti tilanne ratkeaa ja loppuu stressikin teillä, jakselemisia mannaryynille!

Kiitos jaksamisii tarvitaan.

Ei vaan jaksa uskoa että tää on ees totta! Toivottavasti se asunto saatais.. jostai.

Kaupungille soittoa, että nyt on tilanne tämä. Taikasana on vauva. Sano, että vaihtoehtona on kadulla asuminen. Ette taatusti jää ilman kämppää!

Riippuu vähän kaupungistakin toi nykyään. Pääkaupunkiseudulla ei aina toimi ihan noin enää, valitettavasti :sad001

Täällä on niin paljon niitä perheellisiä ottajia... Mutta ehkä Mannaryynin huudeilla on parempi tilanne?

Huh huh Mannaryyni! Toivottavasti löytyy nopeasti uusi hiljainen asunto!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Aretha: Mitä tarkoitat kaupungille soittoa? Tämä on nimenomaan Joensuun kaupungin vuokratalot missä ollaan.. :confused:

Harmi sinänsä kun kämppä on ite aivan mahti.. Ja näköalat! Ja sijainti..

Sitä tarkoitin, että kaupungin ois syytä järjestää teille parempi asuinpaikka. Ettehän te voi tuoda lasta tuollaiseen asuntoon, missä ei edes omia ajatuksiaan kuule. Jos ei isännöitsijä usko, niin joku ylemmällä taholla toivottavasti uskoo. Pomo sillä isännöitsijälläkin on. Nyt kun olette valittaneet asiasta, niin teillä on näyttää mustaa valkoisella (se melukartoitus), että häiriöitä on.

Jos ei kaupungin asuntotoimistossa uskota, niin sitten sosiaalitoimeen. Neuvolaan. Ihan mihin vaan ja kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hirveän itkuvirren kanssa, että nyt auttakaa.

Hymykuoppa: ota rauhaksiin siellä. Vauva on kypsempi syntymään hiukan myöhemmin. Mä oon kanssa ihan rampa vaivojeni kanssa, mut ajattelen, että vauvan on parempi kun saa luonnostaan tulla ja kehittyä vielä tovin. Välillä mietin, et sais syntyä ettei tarvis kärsiä näitä selkävaivoja ymym, mutta annan olla. Jaksamista Hymykuopalle!

Henkeä ahdistaa ihan kiitettävästi, kiitos kun vauva painaa keuhkoja. Ja sitten mä oon huomannut oudon asian: mun luomet on suurentuneet raskauden aikana melkein kaikki, onko muilla samaa? On sit edessä varmaan luomenpoistokin jossain vaiheessa.

Mannaryynille tsemppiä!

Juu kyllä mä yritän rauhottua mutta on vaan jaksaminen ihan lopussa...

Mä huomasin eilen et mulle on tullu ainakin yks ihan uus luomi joka näyttäis kasvavan. Se on kohollaankin niin pitäis varmaan näyttää lääkärille. Näytän nyt ainakin alkuun mun isälle kun meen käymään kotona. Se on mun edellisetkin luomet poistanu...

Joskus on vaan päiviä, kun ärsyttää kaikki mitä toinen tekee! Yritän olla valittamatta koko ajan, mut oon varmaan kauheen nalkuttavan kuulonen... :(
Lisäks mahahikka ärsyttää!

Mulle tulee tosi inhottavia ulkonevia palluraluomia. En tiedä miksi niitä sanotaan, mut semmosia jotka poistetaan hirttämällä. Toivottavasti ymmärsitte!
Mun kainalot, rinnan aluset ja nyt kamalimpana paikka kaulan alle on tullut niitä ihan hirveästi. Ne on tosi pieniä, mutta jotkut kasvaneet nuppineulan pään kokoisiksi.
Oon itse repinyt niitä pois ja niistä vuotaa aikalailla verta. Esikoista odottaessa tuli kans, mutta ei ihan näin paljon. Ne hävisi kyllä sit itsestään, paitsi isommat. Toivotaan nyt et nää ei ole jäädäkseen. Jotenkin epänaisellinen olo niistä, ihan kuin kasvaisi viikset! Miks naiset joutuu kärsimään tämmösiä, ei ole reilua! Tää on niin viimenen raskaus mulla!

Pioni mansikkaluomia, mäki sain yhden jo mooonta viikkoa sitten. Tietenki tohon kaulan alueelle jotta varmasti näkyy. Siinä se möllöttää ja kasvaa iloisesti... Neuvolalääkäri sanoi että jollei ne itsestään lähde ni ne voidaan kyllä poistaa ihan lääkärillä mutta ei raskausaikana :). Mun mies oli varma ku toi tohon pukkas et mulla on syöpä... ah, miten ihanan helppo vaihtoehto heti ekana mielessä.
Ja ai että mun selkä on kans kaunis, mul on jostain syystä aina tullu selkään helposti finnejä, naamaan ei onneksi niinkään, mut nythän toi selkä on ihan jäätävä! Varsinki ku oli ne teipit ni niiden allekin muodostu uusia, yäk.

Hymykuoppa ymmärrän tuskasi ja jos tosiaan neuvolassakin on sanottu et saa koittaa aikaansaada niit supistuksia ni ei siitä nyt haittaakaan ole. Valitettavasti mun kaveripiirissä ei oo ollu paljon hyötyäkään, me on pidetty viimeisillään olevien kaverein kanssa semmosia remppa- ja siivoustalkoita et huh ja ei vaan oo saatu aikastettua :). Kyl ne pienet valitsee just oman hetkensä koska tulee...

Ai prkl, yöllä naksahti taas samaan aikaan häpyluu sekä lantio :/ Piti nousta sängystä, että sai vaihdettua asentoa!!!
Ja piti vähän kiroilla, sen verran tuntui.
Yks hyvä on se, että tää on tainnut laskeutua taas pari senttiä, ainaki mun napa on tippunut vähän.. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla tulee noita ihonvärisiä varsiluomia. Ja niitä pukkaa nimenomaan nivusiin ja jokaisen ihopoimuun. Ärsyttäviä, kun hankautuvat ja ovat kipeitä.

Ja Mannaryyni: ehdottomasti valitus tuosta isännöitsijästä. Pakkohan siellä on alkaa tajuamaan, et jos jokaisessa sen isännöimässä talossa on ongelmia, niin se vika on isännöitsijässä. Että se ei hoida hommiaan kunnolla.

Valitus on tehty isännöitsijäst jo suullisena ja kirjallisena jonka jälkeen alkoi tää suoranainen vittuilu meille kirjeis ja puheluis. Että ollaan oltu yhteydessä vaik mihi korkeimpaan pomoon. Vastaus on et kyllä Paska osaa hommansa ja ni pois päin. Tää pn ny kiusaa vaa meille kun valitettiin..

Mies kuumeessa.. stressi.. Viitee vuoteen kerran ollu kipee ja nyt.... Enköhä iteki oo mutten mittaa ko ei oo ihan semmpne olo viel..

Mun niin sanottu välittäjäni väittää myyneensä asuntoani ahkerasti. Paskanmarjat, sanon minä. Tammikuun jälkeen se on pitänyt siellä kolme näyttöä, tulevana maanantaina neljännen. Puhe oli näytöstä joka toinen viikko ja tilannekatsauksesta joka viikko. Käskin jättää avaimet asuntoon sen jälkeen. Kaveri ei soita, vaikka lupaa eikä tiedota, missä mennään. Uskomaton tyyppi! :angry8

Joudun laittamaan kämpän vuokralle, mutta aion käyttää vuokraukseen siihen erikoistunutta välitysfirmaa, joka hoitaa kaikki taustantarkistukset ja paperisodat ja takaa vuoden vuokranmaksun. Toivottavasti saan siihen jonkun asumaan ja sillä rahaa lyhennyksiin.

Yöunikin antoi taas odottaa itseään viime yönä: jalat oli levottomat, etoi, kutitti joka puolelta ja muutenkin ahdisti. Mies ja esikoinen mökäsivät aamulla lähtöä tehdessään ja jättivät bonuksena keittiöön kaamean siivon. Tein niille kyllä eilen jo selväksi, että viikonloppuisin ruuanlaitto- ja siivousvuoro on niillä. En ala piikomaan, vaikka kotona olenkin. Ihan saavat itse omat sotkunsa siivota ja sapuskansa laittaa, minä mikään keittiökone ole.

Sokeritkin oli korkealla valvomisesta, ei sentään liian korkealla.

Jäkä jäkä jäkä! Missä on mun zen?

Mannaryyni, laitatte nuo vittuilukirjeet eteenpäin. Älkää vastatko sille puhelimeen, vaan pyytäkää pitämään yhteydenpito kirjallisena. Kysy kaupungilta, keneen voit olla yhteydessä ja ilmoita isännöitsijällekin, että vastedes kaikki kirjoittelu menee myös sinne ylemmille tahoille.

Takaisin