Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tää ihanan aamuvirkku mies:"oo hiljaa!", kysyin vaan siis että koskiko kun se löi päänsä vaatekaapin oveen ja heräs siihe (nukkuu tuossa patjalla)... ei sitten puhuta aamusta... ja eilen sano ettei meiän seksielämästä kuulema tuu enää mitään pikkusen syntymän jälkeen ku paikat löystyy kummiski vaikka vatsanpohjanlihaksia harjottas... siis: hyvää huomenta:sad002

Hei, paino - what the hell? Voitko lopettaa? Mistä tätä on yhtäkkiä alkanut tulla jopa puoli kiloa vuorokaudessa?
Enkä millään usko mihinkään vaaralliseen, koska mulla on priima verenpaine eikä päänsärkyä tms. Nestettäkö yhtäkkiä?

Onpas taas helmeä. Millä tämän nyt ravistaa itsestään? Kävelemisestäkin tulee vatsankipristelyjä ja liitoskipuja. :sad001

Kyfi jopas on nyrpeetä käytöstä heti aamusta. Mä oon onneks oppinu et munkaan mies ei oo aamu ihmisiä ja ennen ekaa kahvikuppia on turha ottaa mitään tosissaan. Mut mikä hitto toi heitto tosta seksistä oikeen oli?? :mad::eek:

Nyt on koko yö menny valvoessa kun stressattu sitä käyrää :sad001 Ukon ihanaa kuorsausta kuunnellu ja sain ehk kokonaisuudessaan nukuttua 2 tuntia ! Kauhee ahistus ja jännistys ! :sad001

Mulle jos heitettäis jotain paikkojen löystymisestä, niin takuulla kivahtaisin takaisin jotain vastapuolen varustuksen koosta. Että yhtä helppo kuin sitä on kasvattaa, on ennakoida, miten jotkut emättimen seinämän lihakset käyttäytyy sen jälkeen, kun sieltä on tuupattu lapsi ulos.

Niin, ja henkisellä puolella varmasti itsevarmuus kasvaa jos nainen uskaltaa ottaa ilon irti elämästä vähän rähjäisemmälläkin kropalla. Silloin on miehelläkin kissanpäivät, kun daami ei sängyssä pohdi enää sellulliittejaan, vaan antaa mennä.

Mun marinat tuntuu kyllä pieniltä, mutta ärsyttää, kun alaselkä vihottelee jo neljättä päivää. Istua, seisoa ja maata voi, mutta aina ylösnouseminen aiheuttaa ihnottavaa vihlontaa. Välillä on jopa tuntunu, että jalka menee alta. Tunnen oloni niin raihnaiseksi.
Ja sit autolla ajaminen on yhtä tuskaa, kun en enää kunnolla mahdu penkin ja ratin väliin. Ja kun joutuu jännittämään vatsalihaksia, ni alkaa supistamaan. Ärsyttää :mad:

Onpas lusmu olo. Väsyttää eikä osaa tarttua mihinkään hommaan. Valvoin yöllä taas pari tuntia ja nukahdin joskus viiden jälkeen. Huomasin että mies nousi sängystä, mutta nukahdin heti uudelleen. Mies tuli ennen lähtöään varovasti pusuttelemaan ja sanoi ettei olisi hennonnot herättää johon meikä rääkäisee vastaukseksi että mitä kello on, mulla on aamulla neuvola!!! Pelästyi reppana vaikka hyvin oli aikaa.

Olo on edelleen turpea ja vetämätön. Olisi yksi oikea nakki ja kävelylle pitäisi vääntäytyä ettei vallan sisälle nahistu, mut taidan silti ny ekaks ottaa pienet aamupäivätirsat.

Ja niin, pukamat särkee ihan julmetusti eikä toi neukkulääkärin määrämä voide oo auttanu vielä yhtään.

vastaukseks ei riittäny "ei ne löysty" kun ei osaa kertoa että miksi :S tässä aamun masennellu vaan sängyssä köllötellen...

Pioni: en mä vaan tiedä! munki mielestä tollanen on melko radikaali virhe.. mun on pitäny kysyä sitä monen monta kertaa neuvolassa ja viimeks viel äitipolilla, mut joka kerta on ollu niin tylyä toimintaa, et hyvä et on kuivin silmin päässy ulos... josko saisin suuni euki ennen synnäriä :wink

Kyfi: toi sun miehes kommentti oli kyl törkee!!! mulla tulee mieleen niiiiiiiin monta heittoo, mitä vois antaa takasin, mut ehkä parempi nyt mun olla hiljaa :oops: mut muista että sä just hyvä noin ja vielä parempi ku on vauva sylissä!! ei se lapsenteko helppoo naiselle ainakaan ole ja tuskin ne paikat siitä ainakaan huonompaan suuntaan muuttuu...

Aretha: sä oot vissiin saanu mun kropan :oops: otan osaa........ pelottaa seuraava neuvola kerta ku paino heittelee jopa 2kg/vrkssa......

Miehet on typeriä, olen edelleen sitä mieltä ja niistä ei koskaan voi marista liikaa :grin täällä meillä tuntuu siltä että tänään taas tapellaan... johan täs viikko ehkä meniki...?! mut antaa tulla vaan mä oon valmis:angry4

Ei oo muuten lentomatkustaminen ihan helpoimmillaan tässä vaiheessa. Jumalaton turvotus, nenä tukossa, iho kuivana sen eilisen 2,5-tuntisen lennon jälkeen. Onneksi sain nyt aamulla ananasta, josko se häätäisi nesteitä niin että kehtaan lähteä ulos. Kylkiluihin on alkanut sattua nukkuessa, pitää varmaan kehittää joku entistä monimutkaisempi tyynyrakennelma.

Huh, voin kuvitella HKI00550 ettei ollu mukavaa kun eihän se lentäminen muutenkaan oo mitään herkkua. :/

Arghh, mä pelkään et mulle järkätään babyshowereita! Eilen yks kamu lähetti viestin ja kysy kylään tulemista ja nyt kaks eri kaveria koittanu soittaa kesken mun aamutoimien. Miten mä voisin vihjata etten arvosta mitään jenkki babyshowermeininkiä yhtään :sad001 ?? Mä en myöskään ole koskaan nähny mun kavereita yhtäaikaa, kun ne on eri porukoista. Nyt ahdistaa ja vituttaa. Mä haluisin et ku vauva on syntyny, ni tulisivat kahvittelemaan yksi kerrallaan, ei millään yllätysrevohkalla. Hemmetti!

Ja mä taas toivon ja odottelen niitä vauvakutsuja. Tulispa ne polttariporukalla taikka jopa vähän laajemmallakin. Mutta ei kaikki tykkää ja mä ymmärrän niitä. Oon vaan hurjan monet itse järjestänyt, joten siksi tässä odottavalla kannalla olen. Mua mietityttää jaksaisko lähteä ulos kun on hiukan flunssainen olo ja tekis mieli koko ajan nukkua ja syödä.

Huihuihuii, en miekää haluis mitää tommosia. Jenkkihömpötykset on vaaan niin OUT mun elämässä.. Et miu kaverit tuskin muistaa minuu enää, kun en oo voinu juopotella sit viime kesän. Et onneks ei oo mitää kaveriyllätyksiä tiedossa..

Musta ois ihanaa, jos joku muistais mua ennen kuin jakaudun. Kun eivät töissä kerran pistäneet tikkua ristiin, toivottavasti tajusivat edes olla noloina.

Mutta koska oon aikuinen nainen, viihdytän parhaiten itse itseäni. Jos haluan kakkukahvit, leivon kakun tai menen konditoriaan sellaista syömään. Ostan itse hienoimmat lahjat eikä seurassakaan ole mukistavaa. :grin

:angry3 kyllä on nyt hankalia synnyttäjiä meillä talli täynnä..7 karitsaa kaivanut ulos (ainutkaan ei ole tullut itsestään), yksi kuolleena, utaretulehdus-eläinlääkärin laskua odotellessa:schoked025, kadonnutta ruokahalua synnyttäneillä, pitkään "pesää tekevä" taas tarkkailussa..yöunet sellaisissa tunnin pätkissä, koskaovat päättäneet synnyttää nimenomaan yöllä..ja vielä 8 tiineenä.. oma ruokahalu hävinnyt, yötyö ei oikeen oo mun juttu. ihan unohtunut oma raskaus- meneepä aika "huomaamatta"o_O.
onneksi on keksitty nuudelit, saa lapsetkin jotain kuvuntäytettä..
aamupäikkäreiltä heränneenä taidan lompsia takaisin katsomaan kuka nyt tarvii tekohengitystä..

Mä kans odotan työpaikan suunnalta jonkun näköistä muistamista. Itse olen aina toiminut kolehdin kerääjänä, millon eläkeläisille, pyöreitä täyttäville tai lapsen saaville. Mut veikkaanpa vaan että ei siellä oo ketään innokasta astumaan mun saappaisiin, vaikka voinkin sanoa olevani työpaikalla pidetty ja tänäänkin kun siellä kävin pyörähtämässä niin monet halasivat ja tulivat vielä vaihtamaan viimeiset sanat ennen lähtöäni.

Tiedän, että mulle babyshowerit ollaan järkkäämässä, mutta niistä en ole kovin innokas. Vaivaannuttaa ajatuksin olla keskipisteenä tän ison pötsin kanssa. Ja munkaan kaveripiiri ei ole yhtenäinen eli heistä ei oikeastaan kukaan ole toistensa kanssa tekemissä. Kuvittelen vaan kuinka kiusallista se on ku mä yritän yksinäni pitää juttua yllä ku kukaan ei tunne toisiaan. Mulla on hyvä luotto mun ystäviin :grin

Takaisin