Lucy: jotenki muistaisin, et näyttelykissoja ei suositella kauheesti ulkoilutettavan loisten tai muiden sellasten takia ja ettei turkki mene pilalle..... tai jotain sellasta... sano sille naapurin ukkelille, että pitää kattinsa sisällä, voihan sieltä hyökätä ihan mikä tahansa muuki niiden kimppuun ku teidän kissa... koira tai vaikka orava.... eikä kissoja ulkoiluteta, ne ulkoiluttaa ite ittensä

grrrrr...! ärsyttäviä tollaset!!!! varsinkin näin pulleena.......
Meille kävi kerran sillai ku olin koiran kans pururadalla lenkillä, meidän koira (rottweiler uros) oli hihnassa, niinku säännöissä lukee, mut vastaan tuli mummeli, kellä oli sellanen ihan pikkanen ja melko karvanen koira irrallaan... se käppänä juoksi hirveetä kyytiä meitä päin ja haukku. mä pysähdyin koirani kanssa ja käskin sen istua viereen ja totteli, niinku pitikin, mut se pikkurakki tuli vaan kohden.... mä pelkäsin et se mun koirani syö sen toisen, jos se tulee iholle, kun kyllä sillä meidänkin pässillä jonkunmoinen saalisvietti on.... ja mä huusin sille mummelille, että ottaa koiransa kiinni, ennenku se mun syö sen... hetken se mummo sitä metsästi hädissään ku se juoksi meidän ympäri ja haukku koko ajan, mut sai lopulta... sit se otti sen koiransa syliin ja katto mua hirveen vihasesti ja sano "tollaset tappajakoirat pitäis kouluttaa ennenku tuodaan ihmisten ilmoille"...

ja se mun hurttani ei sanakaan sanonu ku se toinen juoksi ja räksytti siinä meidän ympärillä.... ihan vähän otti päähän
naapurit on muutenki ärsyttäviä!!!! varsinkin metelöivät sellaset

onneks asutaan omakotitalossa ja meillä on "oma tontti, omat säännöt" mentalitetti