Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kun lukee näitä juttuja niin alan vahvasti miettiä että pitäiskö sittenkin siirtää katseet myytäviin taloihin rivarien sijaan. Tai pysyä tässä kun on nyt tosi hyvä äänieristys ja mukavat naapurit (ainostaan seinänaapurin rekut räksyttää joskus pihalla).

Tsemit naapurien kanssa tuskaileville :Heartpink

Aamulla herään virkeänä ja hihkun ilosta mutta näköjään viimeistään tässä kohtaa päivää iskee nuutumus. Poskionteloita pakottaa, pää tuntuu raskaalta ja sellainen inan verran flunssainen olo. Vähän myös öllöttää. Eilenkin oli iltapäivällä pakko hetkeksi painaa pää pöytään ja laittaa silmät kiinni. Harmi vaan että käytävältä kuuluva liikuskelu herätti mut parin minsan välein. Iltapäivän olin ihan zombi, muistan esim. keskustelleeni yhden työkaverin kanssa, en vaan saa enää päähäni että mistä.

Ei ole olo muuttunut flunssaksi, muttei kyllä näköjään helpotakaan. En sit yhtään tykkää!!!

Huomenna tulee kantajia tupa täyteen ja kaikki tavarat pitäisi olla pakattuna muuttolaatikoihin. Mua ei yksinkertaisesti vaan YHTÄÄN huvita pakata yhtään mitään. Jos kehtaisin, vetäisin yöpuvun päälle ja painuisin täppärin kanssa sänkyyn tuijottamaan elisaviihteen kautta Shield agentteja ja muita nauhotuksia. Uli uli.

^ Koita kurlata suolavedellä? Varo nielemästä, ettei pääse oksu. Kuuleman mukaan saattais auttaa.

Ameeban oli pakko mennä syömään eilen kun sokerit laski jo aika alas, harmi kun ei tullu eväät mukaan :grin Ja pissallaki oli käytävä. Yhtä-jäärä-mieheni pyysi anteeksi 5 tunnin päästä mun erakoitumisesta... :cool: Nyt on avioliitto taas mallillaan :wink

Mulla alkaa mennä hermo tähän mun raskauskroppaan kun se nyt pelästyttelee turhaan vähä väliä :( koko ajan saa olla huolissaan.. Lisäks surettaa kun oma mummi on kuolemaisillaan :(

Suski: kävin tsekkaa siun blogin ni mie ostin tommosen sinisen karvanalle haalarin myös meiä poitsulle! Ihana! :) Tosin koko on vasta ens talveks meil :)

Ja tsempit siulle vielä! Loppu häämöttää onneks jo.. :)

Lucy: jotenki muistaisin, et näyttelykissoja ei suositella kauheesti ulkoilutettavan loisten tai muiden sellasten takia ja ettei turkki mene pilalle..... tai jotain sellasta... sano sille naapurin ukkelille, että pitää kattinsa sisällä, voihan sieltä hyökätä ihan mikä tahansa muuki niiden kimppuun ku teidän kissa... koira tai vaikka orava.... eikä kissoja ulkoiluteta, ne ulkoiluttaa ite ittensä :mad: grrrrr...! ärsyttäviä tollaset!!!! varsinkin näin pulleena.......

Meille kävi kerran sillai ku olin koiran kans pururadalla lenkillä, meidän koira (rottweiler uros) oli hihnassa, niinku säännöissä lukee, mut vastaan tuli mummeli, kellä oli sellanen ihan pikkanen ja melko karvanen koira irrallaan... se käppänä juoksi hirveetä kyytiä meitä päin ja haukku. mä pysähdyin koirani kanssa ja käskin sen istua viereen ja totteli, niinku pitikin, mut se pikkurakki tuli vaan kohden.... mä pelkäsin et se mun koirani syö sen toisen, jos se tulee iholle, kun kyllä sillä meidänkin pässillä jonkunmoinen saalisvietti on.... ja mä huusin sille mummelille, että ottaa koiransa kiinni, ennenku se mun syö sen... hetken se mummo sitä metsästi hädissään ku se juoksi meidän ympäri ja haukku koko ajan, mut sai lopulta... sit se otti sen koiransa syliin ja katto mua hirveen vihasesti ja sano "tollaset tappajakoirat pitäis kouluttaa ennenku tuodaan ihmisten ilmoille"... o_O ja se mun hurttani ei sanakaan sanonu ku se toinen juoksi ja räksytti siinä meidän ympärillä.... ihan vähän otti päähän :mad:

naapurit on muutenki ärsyttäviä!!!! varsinkin metelöivät sellaset :confused: onneks asutaan omakotitalossa ja meillä on "oma tontti, omat säännöt" mentalitetti :wink

Myöhästyneet kiitokset Kyfixfix:lle tästä vastauksesta! Tuli parempi mieli! <3

Joudun joka päivä napsimaan Panadolia selkään ja se ärsyttää mua. Varsinkaan kun se ei oikeastaan auta, vie vaan terävimmän kivun pois. Selkä tosi kipeä ja henkeä ahistaa. Vaikea löytää asentoa, jossa on hyvä olla.

Naapurin metsässä aloitti metsäkone työnsä siinä 4-5 välillä. ISO kiitos!! Luulin, ettei täällä korvessa tarttis naapureiden takia häiriintyä ja mieskin ihmetteli, et kuin ne nyt omakotitalon vieressä alkaa noin aikasin.

Ihan huippua herätä aamuyöstä tuohon möyryytykseen ja puiden mätkähtelyyn, kun alkuyön kärvistelin supistusten kanssa ja keskiyön lonkkasäryn kanssa. Selkäkin on ihan paskana. Ja lonkkien takia en meinaa päästä kellariin suihkuunkaan, tai lähinnä sieltä pois. :sad001 Saati et pystyis leikkimään lattialla ja nostelemaan tuota pienintä, imuroimaan tai astianpesukonetta täyttämään..

Mä niin valitan tänään äitipolin lääkärille kaikesta kivusta ja särystä, stressistä ja elämän vaikeudesta. :crybaby2

Lapsivesi uusiutuu joka kolmas tunti, ja mistäs muualta se tulis ulos kuin rakosta ;)

Ihan kamala yö takana, sais jo riittää nää unien menetykset. Mun piti lähtee ens viikolla äiteen kanssa laivalle kattomaan Antti Tuiskua ( :D ) mutta taitaa olla niin etten mä uskalla lähteä :(. Tuntuu etten pärjää missään muualla yötä ku kotonakin on vaikeeta ja tääl on sentäs mies aina tukemassa.
Miten voi herätä yöllä sellaseen kipuun et selkä on ihan tulessa ja maha samoin! Just ja just pääsin vessaan saakka ja sinne mä taas jäin lattialle. Mä jouduin oikeesti konttaamaan takas makkariin!
Sit ku fyysinen kipu on kova niin mulle tulee aina oksennusolo, niin nytkin. Lopulta se kipu hellitti silleen pikkuhiljaa mutta oksuolo jäi pidempään. Mies oli tietty huolissaan ku itkin ja porasin kamalaa kipua ja olis taas heti soittanu sairaalaan mut mulla oli sellanen olo ettei tolle mitään voi tehdä. Vauvan herättelin ja se vaikutti olevan okei ni koitin sit vaan jatkaa unia (ei kovin menestyksekkäästi).

Mitähän hittoa toi ois ollu, olikohan supistuksia?! Kyl mun maha oli ihan kova mut siis se selkäkipu oli jotain ihan käsittämätöntä! Onks pakko synnyttää jos ei haluu?

Näköjään hyvästi yöunet. Tuntuu ettei oo muutamaan yöhön nukkunu lainkaan. Nuku siinä nyt,kun nenä tukossa,kurkku kipee,happi loppuu,yskittää koko ajan,lonkka puutuu,mies kuorsaa,niskaa särkee ja koko ajan saa käydä vessassa :mad: Niinhän sitä raskaus-kirjassakin luki ens viikon kohdalla,että nyt on aika totutella pätkittäiseen uneen! RRrrr!

Takaisin