Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei isännöitsijä puutu näköjää.. keskenää pitää setvii.. naapuri ei usko et siit on haittaa ko ei ollu edellisellekää asukkaalle haittaa.. ni selvitä täs sit ite.. huoh.. sähkökitaraa saa soittaa täysiä monta tuntia päivittäin.. ei siin miu mies soittaa myls Muttasil on kuulokkeet joitte kaa soittaa.. ja naapurille ei käy soittaa kuullikkeil..

Lucy: jotenki muistaisin, et näyttelykissoja ei suositella kauheesti ulkoilutettavan loisten tai muiden sellasten takia ja ettei turkki mene pilalle..... tai jotain sellasta... sano sille naapurin ukkelille, että pitää kattinsa sisällä, voihan sieltä hyökätä ihan mikä tahansa muuki niiden kimppuun ku teidän kissa... koira tai vaikka orava.... eikä kissoja ulkoiluteta, ne ulkoiluttaa ite ittensä :mad: grrrrr...! ärsyttäviä tollaset!!!! varsinkin näin pulleena.......

Meille kävi kerran sillai ku olin koiran kans pururadalla lenkillä, meidän koira (rottweiler uros) oli hihnassa, niinku säännöissä lukee, mut vastaan tuli mummeli, kellä oli sellanen ihan pikkanen ja melko karvanen koira irrallaan... se käppänä juoksi hirveetä kyytiä meitä päin ja haukku. mä pysähdyin koirani kanssa ja käskin sen istua viereen ja totteli, niinku pitikin, mut se pikkurakki tuli vaan kohden.... mä pelkäsin et se mun koirani syö sen toisen, jos se tulee iholle, kun kyllä sillä meidänkin pässillä jonkunmoinen saalisvietti on.... ja mä huusin sille mummelille, että ottaa koiransa kiinni, ennenku se mun syö sen... hetken se mummo sitä metsästi hädissään ku se juoksi meidän ympäri ja haukku koko ajan, mut sai lopulta... sit se otti sen koiransa syliin ja katto mua hirveen vihasesti ja sano "tollaset tappajakoirat pitäis kouluttaa ennenku tuodaan ihmisten ilmoille"... o_O ja se mun hurttani ei sanakaan sanonu ku se toinen juoksi ja räksytti siinä meidän ympärillä.... ihan vähän otti päähän :mad:

naapurit on muutenki ärsyttäviä!!!! varsinkin metelöivät sellaset :confused: onneks asutaan omakotitalossa ja meillä on "oma tontti, omat säännöt" mentalitetti :wink

mannaryyni: voisko sunki mies ruveta soittaa sillon ku se naapuriki ja ilman kuullokkeita..?? mielellään viel samaa kappaletta ja vähän nuotin vierestä...? sympatia-agre pukkaa taas :angry4

Samaa mölinää vaan takas silloin ku siel on hiljaista, niin voivat miettiä että "kuuluuko muka naapuriin"!.... Tietty riidat naapureiden kanssa on aina hanurista ja yleensä suosin sopua mut eihän tollanen nyt käy päinsä perkule!! Enkä käsitä tota isännöitsijan asennetta :mad:

Mannaryyni, toivottavasti teidän vauva antaa sit samalla mitalla takasin ja huutaa kurkkusuorana yöllä niin ettei naapurit saa nukuttua. :wink
Siis tätä en tietenkään teille toivo, mutta jos naapurit mulkoilee yöherätyksistä, niin sanot vaan et käyttäävät kuulosuojaimia!

Hyi että kun väsyttää. Siis oon niin uupunu että voin fyysisesti pahoin. Ahdistaa, päätä särkee ja oksettaa! Tekis vaan mieli maata hiljasessa ja pimeessä huoneessa. Unta en sit taas kuitenkaan saa :S

Ärsyttää ihan törkeesti kun ihmiset kuvittelee, et raskausdiabetes johtuu painon noususta. Joka kerta kysyvät, et miten ihmeessä sulla on se, et ethän sä oo ees paljoa lihonnut. Voi raivo, pikkasen eri asia kuitenkin kuin II-tyypin diabetes, toki paino, perimä ym. vaikuttaa, mutta ei oo tosiaan koko totuus.

Sitten harmittaa ja paruttaa tää selkäkipu. Oispa pian synnytys, niin sais taas syödä mulle tarkoitettuja tulehduskipulääkkeitä.

Tää nyt ei ehkä ole oikea ketju tälle...

Mut vitsit että meni kuulkaa kolme päivää, et sain luettua kaikki teidän kirjotukset viikon ajalta!!! Oltiin reissussa nettipimennossa tuo viikko... ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyfixfix. Meillä on samoja tilanteita usein rotikkamme kanssa... Tulee pikkuisia räksyttäjiä jotka riuhtoo ja viuhtoo hihnassa ja meidän rotikka nätisti sivulla kattelee kun toiset koikkaloi ohi eikä omistajilla ole mitään rotia sylikoiriinsa... Ja ME saadaan ne katseet että "kouluta koiras"... :)

En nyt yleistä mut oon huomannu, että monesti pikku koirien omistajat elää siinä luulossa, ettei niitä tarvisite kouluttaa. Sen takia yleensä nää remmirähisijät onki yleensä tätä sorttia.

Voihan perse kirjaimellisesti!! Ärsyttää toi iskias-hermo, kun alkaa juilimaan yöaikaan. Sit kun herää vessaan, ni jalka ei tahdo pitää ja persettä vihloo niin maan perusteellisesti.
Ja tää joka aamuinen päänsärky on kans hanurista. Ja Panadol nhyt ei tunnetusti auta mihinkään.... Oon niiiiiiiin kypsä tähän sairastamiseen :smiley-angry019

Eilen oli ihan kamalan nuutunut olo, meinasin jo kuuden jälkeen simahtaa sohvalle. Yöllä ei sitten uni pysynyt enää kolmen jälkeen silmässä ja päätä särki. Onkohan flunssa iskemässä, sen olo tuntuu oudolle.

Hannastiina12, Mul on sama vaiva ja perkele tekee kipiää ja nyt varsinkin kun vaan makan ja en tee mitään ni tuntuu et tuo selkä on entistä pahemmin jumissa :confused:

Ai saatana, että suututtaa! En oo pariin yöhön saanu kunnolla nukuttua, heräillyt vähän väliä ja suurimman osan yöstä maannut valveilla. Lauantaina oli ihan paska olo, mutta selviydyin silti työpäivästä ihan ok. Sitten en taas nukkunut kunnolla, mutta eilinenkin meni töissä ihan hyvin vaikka pidin puljua pystyssä yksin. Viime yönä nukuin ehkä 1,5 tuntia ja lopun yöstä tuijottelin kattoa. Sen lisäksi koko yön tuli paljon harjoitussupistuksia joista osa vähän kipeän tuntuisia. Totesin joskus 4 aikaan aamuyöstä, että töihin en tänään kykene ja soitin pomolle puoli kahdeksan aikaan ja kerroin tilanteen. Sovittiin että käyn lääkärillä ja ilmoittelen sitten miten käy, tuleeko saikkua minkä verran. Sain lääkäriajan vasta iltapäivälle ja laitoinkin sitten pomolle viestiä, että ilmoittelen jatkosta heti lääkäriajan jälkeen ettei heti aamupäivästä olisi odotellut infoa.

Hän sitten vastasi, että voisi olla hyvä jos pyytäisin saikkua äitiyslomaan asti ja kysyi ilkeään sävyyn miksi en ollut hänelle tästä kertonut eilen kun hän soitteli työpaikalle. Mistä helvetistä minä olisin voinut eilen tietää, että seuraavana yönä en saa käytännössä ollenkaan unta ja, että supistuksia tulee pitkin yötä! Ennustamisen taito ei ole tähän mennessä kuulunut repertuaariini. Muutenkin jo harmittaa ja on huono omatunto kun joutuu olemaan päivänkin poissa töistä, vaikka ihan syystä olenkin pois. Tarviiko sitten vielä syyllistää ja ilkeillä? Ihan kuin olisin tämän tahallani tehnyt ja suunnitellut. Laitoin hänelle takaisin viestiä, että katsoo nyt mitä mieltä lääkäri on, mutta mielelläni tulisin vielä töihin enkä jäisi koko loppu ajaksi saikulle. Ja haluaisinkin vielä palata töihin, mutta hieman on paskat fiilikset. Harmittaa jos en palaa enää töihin, mutta harmittaa myös mennä takaisin jos ilmapiiri on sitten ihan paska. Tämän siitä sitten saa kiitokseksi kun on niska limassa raatanut ilman kunnollisia ruoka ja kahvitaukoja. Että kiitos vaan luottamuksesta!

Täältä on saanut lukea kyllä liian monta tarinaa paskamaisesta pomosta.. Pistää vihaksi :mad:

Arvatkaa vaan tekiskö mieli vaan löhötä koko päivä? Käydä koiran kans pitkällä lenkillä ja makoilla sohvalla... Mut ei... Nyt pyykkitupaan, sitten koiran kans pikalenkki ja varaston kimppuun! Noh, illalla voi olla tyytyväinen ja tiedostaa selkäkivun syy ;)

Joo on ollut mielessä et vois soittaa mieski sähkökitaraansa on nimittäin keikkatason vahvarikin.. mut ei oo järkee ko myö saadaa kuitenki sit varotus.. paska tuuri nimittäi.. no ei se oo ku asuntoa ettimään.. kumpa sais loton.. myö kumpikin ollaa valmiita ostaa vaikka 40 nelöinen mummon mökki tällei aluks.. kerrostaloon ei kyllä enää haluta.. mieski on muuttanu 20 kertaa elämänsä aikana ja mie 4 kertaa ja yhen kerran oon asunu spurgu alueella ja siinäki asunnossa ei ollu mitää meluhaittaa vaikka naapuripihassa oli kiväärisessioitaki ja poliisipartiot, mut kyllä sai asunnossa olla rauhassa..

tää on viel sellasta aluetta et ei luulis tälläst iha olevan.. mieluummin oisin kestäny entises kämpäs ne portaat ja ahtauhden kun tälläsen paskan isänöitsijän ja naapurin..

yöllä heräsin, kun mies kuullosti siltä,et sil on jokin kohtaus päällä, et kuullosti siltä ihan kuin epileptikolta ois vaahtoo tullu suusta tajunnan menettämisen ja kouristelun ohella.. niin tää näki vaa painajaista tosta mökäpaskasta jne.. säikähti raukka kun herätän ite hädissäni, et oks se kunnossa..

etäopiskelu ja raskaus ei oo hyvä yhdistelmä... melkein mitään saanu aikaseks ja hupsista-kuukaus aikaa palauttaa työt... miksi pitää olla ihmisen laiska:smiley-angry003 oma vika, mut ärsyttäääää silti :smiley-angry016

Piti alkaa ompeleen vauvalle housuja, mutta ompelukone sano sitte sopimuksen irti eikä suostu toimimaan :( Ja mulla ei taito riitä keksiin mikä siinä nyt on pielessä..

Takaisin