Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HIKI! En tajua miten koko ajan niin kuuma, en jaksa. Ei tarvinnu kun imuroida tämä reipas 100neliötä ja kuolen, ikkunat auki ja silti kuuma. :schocked028 ennen oon ollu se vilukissa jota koko ajan palelee, niin nyt vaikka olis mitä päällä niin pelkkä ajattelukin saa hikoileen.

Mie oon niiiiiiiiiiiin huono ollu aina lukemaan!! Hyvä, kun tentteihin luin! Ja eroottisempaa ei kiitos, sithän mie kuolen tähän seksittömyyteen tosissaan, kun himot on tallella vielä itellä!
:grin

Miun probleema tylsyyteen on se, että tekee tehä vaikka mitä. Ei tee mieli olla yhtää paikallaan.. Nytpä sorrun siis tekemään mustikkapiirakkaa..

Hyi kun säikähdin, tuon kauhean hikikohtauksen seurauksena alkoi päässä suhisemaan ja pyörrytti. Kerkesin pesuhuoneen lattialle makaamaan ja mies toi keksin ja juotavaa, en kuitenkaan kerennyt pyörtyä kun heti menin makaamaan.

Olisi pitäny tuolloin jo tajuta kun ekaa kertaa päivittelin niin mennä lepäämään,eikä jatkaa hiki hatussa siivoamista. Nyt elvyn sohvalla ja kuumuuskin tasaantunu.. Vauvakin alkoi kovasti massussa jumpata.

Milleri hyvä ettet ehtiny pyörtyä kuitenkaan. Muista nyt jatkossa sit ottaa rauhallisemmin ettei käy niin että pyörryt ja kolautat ittes tai masun johonkin!

joo Greyt on aika kuumottavia :oops: ja siitä vielä astetta ronskimpaa tekstiä Sylvia Dayn Grossfire sarja :excited001 hothothot....

Mua huvittais vaan neuloa ja katsoa töllöä, muttako ois vähän pakko pestä pyykkiä ja siivoilla huusholliakin....

Hannastiina mä joudun kyllä kans ihan pakottamaan itteni pyykkien ja tiskien kimppuun. Ei huvittais ollenkaan!

Mua taas ärsyttää, jos olen liian pitkään sohvalla jouten. Vaikka olen pirun väsynyt taas, niin silti pyykit, astiat, ruoat ja muun siivon teen. Sitten kun olen tehnyt edellämainitut iskee hätä "mitä seuraavaksi", sitten kuntoilen, sitten yleensä mennään lasten kanssa pihalle tai muualle..
Odotan hitokseen kevättä, että pääsen istuttamaan kukkia ja kylvämään kasvien siemeniä niin on omaa puuhaa ihan itselleni! :) <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ois kiva, jos osais löhötä sillai niinkuin esikoisen aikana!
Nauttikaa te, jotka voitte..
Sitten kun on enemmän lapsia saattaa vaikka ahdistua lepäämisestä :D Paitsi sit illalla kun on sänkyyn menon aika!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Minuu vähä jänskättää parvekkeen laitto... Ollaan nimittäi niin ylhäällä, että pien kammo mennä tonne ja ei oo ees lasitustakaa.. Ei ois pitän kattoo kohti suoraa alas..

Mie ahistun lepäämisestä vaikkei oo lapsia entuudestaan. :S Oon tekevä ihminen! Toivottavasti ei liia laiskaks oppis tällä pakko leppäilyllä

Oishan se lepäily varmaan mukavaa :p Kyllä mä ainakin ihan hyvillä mielin meen köllimään hetkeks kuopuksen kanssa ku laitan sen päikkäreille. Ja välillä ku alkaa silmissä mustenemaan ni pakko on hetkeks pysähtyä. Tässä huushollissa ei hommat tekemällä lopu, joten turha on hirveesti stressiä repiä. Joka päivä pyykkikone pyörii kerran tai kaks sit se kuivamaan nostelu ja kuivien kaappiin laittelu, ääh. Eipä kauheesti nappaa, mut tehtävä on.

Mannyryyni: Lähe pihalle jos on hyvä keli. Ei siellä pakko oo hulluna lenkkeillä. Voit istuskella jossakin ja nauttia ulkoilmasta. Me käydään välillä lasten kanssa pienillä retkillä. Vähän evästä mukaan ja niin on jännää. Tosin noi lapset on hyvä veruke siihen, yksin ei ehkä tulis mentyä :)

voi nenä tätä raskausnenää!!! oltiin pojan kans kylän talvitapahtumassa ja nuotion äärellä paistettiin maggaraa... nyt joka paikka haisee niiiiiin savulle, ettei tosikaan :confused: oikein pahaa tekee..............

Pyörrytys meni ohi, mutta kyllä se säikäytti.. heti piti itkua tihrustaa :sad001 levähin iltapäivän ja lopetin rehkimisen ja syönyt säännöllisesti parin tunnin välein, olo on ihan toinen kuin aamulla!
Onneksi menin heti pesuhuoneen lattialle makaamaan, olohuoneeseen asti en ois päässy pyörtymättä. Isoin huoli itellä tuli pikkuisesta, että onhan massussa kaikki hyvin :Heartred ainakin liikkeet jatkunee normaalisti, että mamman pitää itsestään vaan pitää parempi huoli.

Takaisin