Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon kyllästyny tohon terveyskeskuksen touhuun. Eile soitin iltapäivällä aikaa luomenpoistoon. No eikös sanottu, et aamulla kokeilla onnea. No heräsin VÄKISIN kasiks soittaa ja sitku siel vastas ni sano "Joo jouvun tekee kaks varausta ja jooh.. juu.. just.. Joo.. Mie soitan siulle ku saan tään varauksen tehtyä. Soitan tään päivän aikana siulle"

Viiitut ole soittanu! :mad:

Arrhhhgg, voin kuvitella Mannaryyni!

Mun suoni se taas vähän kipuilee :/ Jalat kohti taivasta ja hei - se tauti ei tullut minuun, jeeeeeee!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ei vaan jaksais huomenna soittaa tai siis herätä sen takia, et sitä aikaa ei vaan saa. Taian kyllä soittaa aikaa toisel puolen kaupunkia. Eikös se oo sallittua nykysin ettei tarvi olla oma tk?

Mua ärsyttää ja lujaa... mies joutu lähtee hesaan kolmeks päivää ja mää oon yksin kotona, eikä tietenkään kellään kaverilla oo aikaa tulla ees pikasesti poikkeen :/ Ja kun itekkää oikeen voi mihinkää lähtee, kun täytys nyt vaan ottaa iisisti.. :(

Aa! Mie jos asuisin lähempänä ni voisin tulla seuraksi! (oma mies kattoo vkl:n formuloita, tylsää).

Kyllä tuolla yks kangas oottais et siitä tehtäs vauvalle jotain vaatetta, mutta ompelukone on tietenki kaapissa alimmalla hyllyllä ja se on sen verran painava, et en ees uskalla sitä nostaa, kun on kielletty kaikki vähäki painavan nostaminen.. :/ Ja käsin en ees viitti alkaa yrittään ompeleen, kun ei siit fiksun näköstä saa..

Mite ois jonkun hyvän tv-sarjan maraton? :) Sehä on mainiota ajan vietettä ja ei rasita fyysisesti :)

vitsi mä vihaan kaikkia noita "on tieteellisesti tutkittu ja todistettu" :mad: mä tykkään lukee paljon uutisia ja kaikkia artikkeleita, mut tuntuu välillä et mitään ei enää saa tai voi tehdä.... peräkanaa lukee otsikot, että "sektio voi aiheuttaa sitä ja tätä" ja "alatiesynnytys voi aiheuttaa tota ja tätä"...... suustako se kakara sit pitäis ulos puskee vai?! ja nyt ku mä sanon lapselleni näin, niin se saa jotain psykologisia traumoja lopun iäkseen..... ja sit ku mä teen noin, niin sekään ei ole hyvä.... tiedän, et ei pitäis lukee noita kovin tarkkaan, mut rupee vaan ärsyttää...

Täs kun on ollu kohta 7 viikkoo kotona, niin oon jo kerenny kyllästyyn tohon telkun kattomiseenkin :( Onneks ees tääl foorumilla voi kuluttaa aikaa lukiessa juttuja ja jutustellessa..:)

Suski mä niin ymmärrän sua ton tilantees kanssa! Ei sitä telkkariakaan jaksa ikuisesti katella. Eikä itseasiassa välttämättä jaksa tätä foorumiakaan. Kyllä se ihan elävä seura on parasta ajanvietettä :)

Onko sulla mitään mitä voisit myydä netissä kirpparilla? Siinäkin on ajanvietettä :)
Itse myös tein nettikursseja kun esikoinen oli vauva, psykaa ja sellasta mikä kiinnosti!

Voimia Suski koti-ikävystymiseen! Muhun on meinannut tän raskauden aikana iskeä mökkihöperöys pariin otteeseen paljon lyhyemmistäkin ajoista...

Nyt ottaa päähän yläkerran naapuri, jonka remontin piti kestää lokakuusta uuteenvuoteen. No eipä mitään, edelleen siellä porataan joka päivä. Samalla symppaan heitä tosi paljon – me remontoitiin viime kesänä ja tiedän, että aikatauluissa on vaikea pysyä ja naapureita on mahdoton aina ottaa huomioon, vaikka haluaisi. Silti tulee hirveät primitiivireaktiot kun se meteli TAAS alkaa. Ja mitä jos se jatkuu kesään asti?

Voimia hymykuoppa! Omista vanhemmista ei joutua kantamaan vastuuta (ainakaan ennen vanhuutta) mutta toki sitä läheisestä ihmisestä huolissaan on.

Mulla on tosi etäiset välit omaan äitiin vaikka tekemissä ollaan ja tuudittaudun enimmäkseen siihen että näin etäältä en aikuisen ihmisen asioihin pysty vaikuttamaan. Aina välillä kuitenkin mietin että mitä kotona tapahtuu.

Mun äiti on nimittäin kanssa jossain määrin omassa todellisuudessaan, vähän vainoharhaisuuteen taipumusta, epäluuloja, kummallisia pakkomielteitä jne. Mutta ei yleensä tuo näitä mietteitään ainakaan mun tietoon, toki jotkut outoudet näkyy monessa asiassa selvästi mutta niiden kanssa ei pystyy vielä elämään.

Tällä hetkellä arveluttaa se mitä ajatuksia nyt lapsenlapsen ilmaantuminen sen päähän nostattaa. Olen nimittäin siinä uskossa että sillä nää ongelmat alkoi kun mä synnyin.Olen miettinyt että koittaisin saada sille jotain ulkopuolista apua mutta lopulta järkeilin niin että puuttuminen katkaisisi välit lopullisesti ja todennäköisesti vain pahentaa epäluuloja, jotka tällä hetkellä pysyvät enimmäkseen pinnan alla. Ja ehkä mä en ole se ihminen joka apua pystyy järjestämään kun useimmiten tuntuu siltä että omat vanhemmat on mulle melkein vieraita ihmisiä.

Noi on ikäviä asioita..
Mun exän äiti on myös mielenterveysongelmainen :/ Soittelee mulle edelleen milloin mistäkin. Se on vuodesta -80 yrittänyt todistaa että lääkärit syrjivät sitä ja jotain muuta vainoharhaista, vienyt asiat ihan ihmisoikeuksien puolelle, mutta noh.. Arvata saattaa meneekö se siellä kertaakaan läpi ;/
Tsemppiä! On hyvin raskasta varmasti!

Tosi vaikea tilanne jos toinen ei tajua tai halua tajuta avuntarvettaan. Ja kun on sitten huoli niistä muistakin joihin asia vaikuttaa.

Olisikohan mahdollista olla yhteydessä vaikka äitisi terveyskeskuslääkäriin ja miettiä vaihtoehtoja? Mulle ainakin tarjottiin sellaista vaihtoehtoa kun selvittelin noita mahdollisuuksia ulkopuolisesta avusta.

Takaisin