On muuten aivan sairaan ärsyttävää, kun aivan vieraatkin ihmiset utelee mun raskaudestani. Eilen jouduin yllättäin tekemisiin yhden ihmisen kanssa, joka heti käteltyään alkoi udella, että milloin jään pois, milloin on laskettu aika ja kumpi on tulossa. Siis jotain rotia nyt! Siinä kohtaa, kun vastasin, että sieltä tulee "toinen", älysi sentään ehkä menneensä vähän liian pitkälle.
On tietysti ihan mukavaa, että ihmiset osoittavat myötätuntoa sairaslomalta palaavalle valaalle, mutta en mä silti ala tehdä tiliä jokaisen uteliaan kanssa voinnistani. Esimiehelleni ja sijaiselleni selvitin vähän tarkemmin, mm. että äitiyspolilla käytiin ja kaikki on kunnossa ja yritän (ja haluankin!) jaksaa töissä loppuajan.
Ehkä mä vaan lakkaan vastailemasta ulkomuodollisiin kysymyksiin. Tai seuraavaksi pidän pitkällisen luennon siitä, miten välillä ei tule pieru vaikka miten pusertaa ja kuinka tissejä kutittaa öisin aivan sikana ja närästääkin jatkuvasti ja seksistä on tullut tosi kömpelöä ja et muuten usko, miten tekis mieli elää pelkällä Fazerin sinisellä. Loppuiskohan utelut?