Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aretha, kärsin koko viime yön kipeistä supistuksista. Lääkäri vain totesi kun soitin et lepäile ja ota rauhassa. Mä oon jo kotona sairaslomalla. Mites hitossa tässä enää rauhallisemmin ottaa ? Ei kuulema tarvinnut tarkastukseenkaan mennä vaikka olin ihan varma et kohta se syntyy sänkyyn... :angry2 En ymmärrä miten kaikki voi olla normaalia. Onneksi sä sentään sait lääkäri aikaa :) Itse kun koitin neuvolaan soittaa niin tänään ei ole puhelin aikaa jonku koulutuksen takia, että huomenna sit soittamaan klo 12-13.. PRKL kun ottaa toi vastaus aikakin päähän :angry3

Mannaryyni, Aikamoinen uupumus kohta täälläkin kun näitä unettomia öitä on enemmän kuin hyvin nukuttuja. Mukava se on yöllä kuunnella kun talossa muut kuorsaa ja itse kärsii valveilla. Ja vaikka mulla on epämääräsen pieni maha vielä ni kasvanu muutamas viikossa nii ettei sitä piilottele millää :grin Harmi vaan et oma ukko on niin hoikka että sen hupparit eivät edes mene vatsan kohdilta kiinni ! Kamalan noloa olla paksumpi :oops: Vaikka tässä tilassa se normaalia onkin

Ai perkele, että oon ärsyyntynyt miehen exään taas.
Tytön piti olla iltaan asti hänellä, mutta hänen piti päästä lääkäriin, joten toi aikaisemmin tytön mulle, vaikka mies on töissä vielä.
Aavistelin jo la kun soitteli ettei ole käyttänyt tyttöä lääkärissä, vaikka ollut viikon kuumeessa!!!!
Ja nyt minä olin viikon pojan kanssa kotona, ja tänään peruttiin pojan hoitopäivä että voin olla miehen tytön kanssa täällä..
Jos yhtään olisi ajatellut olisi voinut edes valaista kunnolla että tyttö on sitten kipeä - mies olisi voinut hakea saikkua :S
TAI olisi käyttänyt tänä aamuna myös tytön lääkärissä, on siinä taas yks hemmetin omaperseinen sanonko mikä.
Ja hitto, mies maksaa tolle elatusta vaikka tyttö on enemmän meillä ja päiväkodissa kun hänellä.
Onhan siinäkin kiva olla kun saa rahaa vaan olemalla äiti, mutta jossain muualla.. :/
Olisi tuonut jo su tytön tänne, mutta onneksi mies sanoi että meillä on muuta (yhteistä aikaa viikkoihin). "Voitko ottaa tytön ku mun pitää päästä töihin, että saan maksettua laskut"..
Jos olisin itse yh:na toiminut noin, niin en olisi vittu pärjännyt päivääkään.. Prkl!
Ja kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi hoitaa tyttöä!
Itse olen vaan käynyt elämän asettaman itsenäisyyden kurssin kaksikymppisenä kun jäin heti yksin lapsen kanssa, ei siinä soiteltu kellekään että "hei, otatko mun lapsen nyt siksi ja siksi, koska plaaaaaa"..
Piti keksiä ihan muita ratkaisuja, mulla oli lapsi mukana lääkärissä, psykologilla (kun oli vauva), työkkärissä, Kelassa, joka paikassa! En vaan edes ajatellut, että "laitanpa hoitoon sitten loppupäiväksi kun käyn 14 min lääkärireissulla" :/
Toi on välillä tuonut lapsen tänne 3 h aikaisemmin että pääsee jumppaan, itsehän jumppasin vaunulenkeillä, kotona (niinkuin nytkin), kun ei ole edes ketään kelle soittaa omien persemenojen vuoksi. Hienoa on että pyytää apua, mutta tää ei toimi toiseen suuntaan ollenkaan, jos siltä muijalta jotain kysyy niin se on töissä tai kaverilla "ei voi".
Vittu.
No, mies sanoi että karma vielä sitä opettaa.

Miulla ei kyllä yöunia oo heikentäny ollenkaan, vieläkään. Ei siis unettomuudesta johdu miu uupuneisuus.

Voieiiiiiiii.. Tollaset "roikkuja" eksät on perseestä vaikkei oiskaa lapsia heidän kanssa. Miehen eksä ei tajunnut meiän 2-seurusteluvuoden aikana, ettei mies hoida sen asioita ja jouda kuuntelee sen huolia iltamyöhää ko meillä oli muutaki puuhaa..! Ja tää eksä oli viel pettänyt miestä heidän seurusteluaikanaan. Mutta tuoki hölmö ei uskalla kellekään olla suuttunu ja haluu olla kiltti kaikille paskapäillekin. Eipä itelleni oo koskaa tullu mieleenkään soitella omille eksille, et voiks käyä kattoo mulle autoo ja ostaa sen ja ajaa sen tänne 200km päähän? Varsinkaa jos toinen seurustelee. Miusta mie tunkeilisin jos olisin tollanen roikkuva perse.

Mutta tajus mieski tehä stopin ja katkas välit, kun tajus mite sinisilmäinen se on ollut kaiken sen jälkeen. Ja ettei sen tarvi, kun ei pohjilmiltaa ite edes halunnu olla sen kaa missää tekemissä. Mutta mitäs on tollane höppänä..

Niinpä ja tuntuu ettei se älykääpiö tajua vieläkään ettei mies haluu olla tekemisis sen kaa, kun pyytelee vieläkin vähän väliä facebookissa kaveriks ja mies hylkää pyynnöt.. Kaipa seki joskus tajuaa. :mad:

Mutta soitellut se ei oo pariin vuoteen!

Jep, ja meilläkin toi miehen exä on naurettavan avoin: kertoi miehelleni että on tullut nyt vahingossa raskaaksi jollekin (ja koska en itse tuollaisia exälle kertoisi kerkesin jo epäillä onko min mies käynyt sitä pökkäsemässä, kysyin suoraan mieheltä että miksi ihmeessä se sulle noita kertoo)...
Mietin että kelle se vie tän toisen lapsen hoitoon sit kun sen pitää päästä jumppaan! Jos se sen pitää niin huhhuh, me sit vissiin joudutaan hakemaan tytön huoltajuus, koska se muija ei kahden kanssa pärjää, jos nyt jo joutuu alentumaan tuomaan tänne raskaana olevalle exänsä nykyiselle oman lapsensa hoitoon..

Musta välillä tuntuu että exiä vihataan vähän syyttäkin uusien tyttöystävien toimesta, esimerkiksi itse tuun edelleen hyvin toimeen parin mun viimesen exän kanssa, ja vaikka nyt on vierähtänyt aikaa kun oon heitä nähnyt niin silti voisin hyvin joskus soitella kuulumisia tai käydä kahvilla... Ja voin kuvitellä hyvin ettei tyttöystävät tykkäis mutta mun mielestä saa jäädä kavereiksi entisten miestenkin kanssa eikä tarvii välttämättä välejä kokonaan katkasta vaikka kumpiki seurustelisi uuden ihmisen kanssa :)

MUTTA, tietyissä tapauksissa niinkun tossa iii-saaan, niin ymmärrän hyvin, kyllä muokin toi vituttaisi.

No ei miulla oo eksiä vastaan, mutta sellanen toiveiden elättely ja halu olla miehen kaa enemmänkin kuin kaveri on miusta liikaa. En miekää omien eksien kaa oo tekemisissä jos ne ei pysty olee pelkkii kamuja, mut onneks yks eksä on säilyny tosi hyvänä kaverina jonka kanssa viimeksi tänään juttelin ja eksä ja nykyinen on kans hyviä kavereita keskenään.

En tiiä sitten millanen käsitys venäläisillä on eksistä, et luuleeko ne et miehet haluaa olla jatkossakin enemmän kuin kaveri ku tää eksä on venäläinen. Kulttuurillisia eroja?? Who knows, mut miehen facebook seinälle kaikki sydän viestit on eksältä liikaa!! Tuskin kukaan haluis semmosia viestejä katella miehensä seinältä ja kun viestit on miehen eksältä.

Tiedä vaikka oisinkin jonkun hänen eksän kaa kaveri, mutku ei oo ton enempää eksiä ko toi yks.

Tää on mulle itselleni ainakin kasvun paikka..
Mut yks juttu on varma, kun tää meidän yhteinen lapsi syntyy niin minä en ala kenenkään jumppien takia univeloissa kotona kykkimään ja tuijottamaan kelloa milloin hänen exänsä tänne lapsen tuo..
Olen kesäihminen ja parhaimmillaan olen koko päivän muualla kuin kotona, mie osaan sanoa ei ja mulle on sama siinä vaiheessa kun tästä mahasta pääsen ja pääsen elämään ns. vapaammin, niin mitä kukin ajattelee :/
Tottakai välillä jeesataan, mutta rajat ne pitää olla..
Jos se muija ajattelee että kun olen kotona niin se voi sen oman päivän, jona sen pitäis olla tyttönsä kanssa tuoda tänne jatkuvasti niin no way!
Jokaisella on velvollisuus, mullakin osani tossa tytössä kun se on miehen lapsi, mutta fakta on se, että mie en voi olla 3. huoltaja enkä ole vielä yhtä joustavaa äitipuolta tavannut kuin minä, enkä kyllä myöskään yhtä rohkeliaasti apua pyytävää äitiä kuin toi miehen ex.

Sanoin miehelle jouluna kun käytiin raju riita ton exän takia, että kyllä pitää sit mutkin ottaa mukaan lapsen joulujuhliin yms, että saan tuntea olevani "osa perhettä" enkä mikään päiväkoti.
Varmasti täräytän kevätjuhlaan ja näytän närhenmunat!!!
Se tosiaan se ex kuvittelee vieläkin että on yhdessä suuressa roolissa ja käskyttäjä, mutta voi pojat, voin sanoa että kun tolta muijalta ei ole edes kiitosta kertaakaan tullut niin se pitää ihan itsestäänselvyytenä näitä juttuja.. Ja se loukkaa mua helvetin paljon.
Olen kiltti ihminen, mutta jos mua aletaan pitämään itsestäänselvyytenä, silti jatkuvasti lisää vastuuta lisäten ja silti vielä vähätellen..voin tehdä komeitakin käännöksiä.

Mannaryyni, ei tuollainen ole sopivaa..
Oma exäni petti minua aikanaan ja soitteli jatkuvasti exiensä kanssa..
En tiedä tulenko ikinä luottamaan täysin noihin "ex on vaan kamu juttuihin", itse en kaveeraa exien kanssa.. Moikata voin.
On niitä sellaisiakin, jotka oikeesti ovat kamuja keskenään, mutta esiripun takaa olen kuullut parhaimmat pettämistouhut noista "kaverisuhteistakin".
Onneksi mies ei soittele exälleen eikä toisin päin, se vielä tästä puuttuisi..
Mutta en ymmärrä noita sen exän yksityselämän avautumisia..

Juu ei ole. Muistan itsekin ton miehen eksän kohalta ko se soitti miehelleni, et on raskaana.. Muistan elävästi sen, kun mies oli suutuksissaan, et mitä vittua et ei hänelle kuulu, et olkoo kui raskaana, mut ei häntä liikuta yhtään.. Ja hetki sen jälkee eksä oli pyytäny rahaa mieheltäni. Olin itekki et mitähä vittua oikeest?! Se oli tullu sille ukolle paksuksi jonka kaa se petti miestä!

En tiiä vieläkää mite tohon pitäs reagoida! :O

Mut herranjumala ei tulis mieleenkää pyytää rahaa nuorelta opiskelijalta jolle asia ei kuulu pätkän vertaakaa..

Ja tarkennusta siihen, et pettämiskerta ja paksuksi pamahtaminen oli eri vuosina, että ei oo epäilystä et ois mies käyny polkasee ja muutenki välimatka ois liia pitkä pidemmälleki penikselle. :D Ja jos ois epäilystäkää et laps ois sen niin ei se ois jättän niitä. Luonne on nimittäi sellanen ja luja onkin, et omia ei jätetä. :) Ku joku vois tosta luulla jotai muuta :p

On helpottavaa tietää että muillakin uusioperheillä on tätä ongelmaa, kun mun tietämät naiset ovat selkeästi ilmoittaneet etteivät he katselisi tällaista :/
Joulukuussa yhden yön itkin itseni uneen kun ei ollut mitään vastaava lähipiirissä koskaan ollut.. Tai ainakaan ei mun korviini tullut.. :/

Meilläkin on tota 10.30 voi olla vaikka 12.00, kuvittelee varmaan etten halua olla lasten kanssa pihalla tai että mulla ei ois muuta elämää kuin vahtia kelloa ja sitä milloin neiti omaperse kaartaa bemarilla pihaan..

Ja aretha, ihan hemmetin hävytöntä kysyä "mitä te sitten teette?" Mie menisin varmaan jo ovelle huutamaan että "mitä vittua sä ite teet?" :D

Mun on kanssa pakko saada uusi takki! Miehen takkeja ei voi käyttää(nii isoja), untuvatakki mahtuis mut siinä tulee hiki ja ainut mikä menee päälle, on Haltin ulkoilutakki. Tsekkaampa tuon Zalandon ja toivon olevani myöhemmin myös raskaana sellaiseen aikaan, että sitä voisin käyttää.

Yöllä yli 2 h tuli valvottua kolmen aikaan kun selkää särki nii pirusti, Panadolia naamaan vaan. Olin töissä :happy090 Jee, se oli ihan kivaa vaikkakin oon ihmeen uuvuksissa. Pitää vissiin jo myöntää, että raskaus väsyttää ja vie mehut eri tavalla kuin normaalisti. :sleep002

Takaisin