CranberryLips
Piirimestaruustason postaaja
Aretha, kärsin koko viime yön kipeistä supistuksista. Lääkäri vain totesi kun soitin et lepäile ja ota rauhassa. Mä oon jo kotona sairaslomalla. Mites hitossa tässä enää rauhallisemmin ottaa ? Ei kuulema tarvinnut tarkastukseenkaan mennä vaikka olin ihan varma et kohta se syntyy sänkyyn...
En ymmärrä miten kaikki voi olla normaalia. Onneksi sä sentään sait lääkäri aikaa :) Itse kun koitin neuvolaan soittaa niin tänään ei ole puhelin aikaa jonku koulutuksen takia, että huomenna sit soittamaan klo 12-13.. PRKL kun ottaa toi vastaus aikakin päähän 
Mannaryyni, Aikamoinen uupumus kohta täälläkin kun näitä unettomia öitä on enemmän kuin hyvin nukuttuja. Mukava se on yöllä kuunnella kun talossa muut kuorsaa ja itse kärsii valveilla. Ja vaikka mulla on epämääräsen pieni maha vielä ni kasvanu muutamas viikossa nii ettei sitä piilottele millää
Harmi vaan et oma ukko on niin hoikka että sen hupparit eivät edes mene vatsan kohdilta kiinni ! Kamalan noloa olla paksumpi
Vaikka tässä tilassa se normaalia onkin
En ymmärrä miten kaikki voi olla normaalia. Onneksi sä sentään sait lääkäri aikaa :) Itse kun koitin neuvolaan soittaa niin tänään ei ole puhelin aikaa jonku koulutuksen takia, että huomenna sit soittamaan klo 12-13.. PRKL kun ottaa toi vastaus aikakin päähän 
Mannaryyni, Aikamoinen uupumus kohta täälläkin kun näitä unettomia öitä on enemmän kuin hyvin nukuttuja. Mukava se on yöllä kuunnella kun talossa muut kuorsaa ja itse kärsii valveilla. Ja vaikka mulla on epämääräsen pieni maha vielä ni kasvanu muutamas viikossa nii ettei sitä piilottele millää
Jee, se oli ihan kivaa vaikkakin oon ihmeen uuvuksissa. Pitää vissiin jo myöntää, että raskaus väsyttää ja vie mehut eri tavalla kuin normaalisti.