Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rupes vähän naurattaa toi tyttösi touhu, mut sinua ei varmastikaan naurata yhtään ! :P

Kai se sit helpottaa kun ne muuttaa kotoa..(??)
meillä vajaa 2-veen ongelma on hampaidenpesu- sai hampaita tosi aikaisin, vajaa 2kk, eli on pesty pian 2 vuotta, mutta vetää ihan hirveet kilarit, JOKA PÄIVÄ siitä toimituksesta.. huutaa melkein hengettömäksi itsensä. (ei ihan malta hengitellä välissä..on hiukka temperamenttiä..), väliin meni jo paremmin, nyt taas takapakkia tässä. mutta kaikkeen tottuu..eiköhän tuokin pian lopu..

No se hampaitten pesu on kans yksi sessio. Mun antaa pestä, mut isin kans huudolla. Mannaryyni, kyllä ne kiukkupuuskat naurattaakin... Mun tytön käytetyin sana on tällä hetkellä MUTTA! Kaikessa on jokin mutta ja ne syyt on niin koomisia, miks jotain ei voi tehdä. Pieniä uhman helpottamis merkkejä on kyllä havaittavissa onneks! MUTTA sittenhän tulee taas jokin uusi vaihe ja uudet kujeet. Niin se tuntuu menevän vauvasta asti.

Oivoi noita kiukkupuuskia odotellessa omalle kohdalle.. :grin Toivottavasti naurattaa sillonkin enempi kuin hermostuttaa. Itsehän olin laiska lapsena pesemään hampaita..

Itsekin odotan sitä, että koska helpottaa. Meillä pukemisongelma on tolla 6veellä. Hän jää miettimään ja haaveilemaan. Välillä puhua pulputtaa niin paljon, ettei saa vaatteita päällensä.
Hampaidenpesu ei onneksi ole ongelma. Lienee äiti pelotellu lapset niin pahasti hammaspeikoilla, ettei meillä mennä nukkumaan ilman hampaidenpesua. Nukkumaanmeno ilman hampaidenpesua on suorastaan rangaistus meidän lapsille :grin
Ongelma meillä on tuo 7vee ja minä itse-vaihe. Hän luulee olevansa jo aikuinen ja pitäs saada tehdä samoja asioita mitä aikuiset. Välillä on melko kova tahtojen taisto päällä, kun hän haluaa tehdä aikuisten hommia ja aikuiset ei antaisi. Paljonhan hän saa tehdä, mutta on asioita, jotka on aikuisten tehtävä. Se ei vaan meinaa mennä jakeluun meidän 7veelle.

Pioni! Tunnen tuskasi! Meillä toi pukeutumisvaiheen vaikeus oli puoli vuotta sitten.. Muistan kuinka paha olo tuli tosiaan siitä kun oli itsellä kiire töihin ja yritti vaan saada pojalle ne vaatteet päälle, mutta ei.. Juoksi karkuun ja ties mitä kiukuttelua.. Nyt ikää 3 v ja 8 kk ja nyt onnistuu jo suht pienillä sanomisilla se pukeutuminen.. Ja sisävaatteetkin pukee itse jo ilman sanomisia kun siitäkin säädettiin vuosi :S
Tsemppiä!

Edellieen marinaani palataseni; Mulle on ihan sama, vaikka mun äitiysloman aikana tämä talo kellahtasi kerran kyljelleen ja muuttaisi kaikki tapansa siinä sivussa, mutta (mullakin on varmaan uhma) mä en HALUA tulla takaisin työpaikkaan, jossa saa aloittaa taas kaiken alusta, koska reilun vuoden aikana ei ole tehty mitään! Juuri, kun osan asioista on saanut rullaaman ja toimimaan ilman jatkuvaa perään katsomista.
Mä olen siis laatupuolen vetäjänä keskisuuressa konepajayrityksessä, jossa kaikenlainen dokumentointi, kirjoittaminen, tiedottaminen, sovitusi toimiminen ja lomakkeiden oikein ja ajallaan täyttäminen saa raavaat miehet aivan paniikin partaalle.

prkleen terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu! Tässä nyt kolmatta tuntia odotellaan sitä soittoa neuvolasta, vois alkaa jo kuulumaan. Mut todnäk sit vasta tulee soittoa just ennen klo 16 ku oon matkalla töihin ja istun ruuhkabussissa jossa kaikki varmasti kuulee koko keskustelun.
(myönnettäköön et suurimman osan ajasta tuo palvelu toimii hyvin ja moitteetta mut tuntuu et aina joka viides kerta on tällästä venailua ja hampaan kiristystä...)

Meidän perhevalmennuskerroista 2/4, eli molemmat parisuhdetta käsittelevät kerrat, on seurakunnan pitämiä! Eikö ny mitään muuta tahoa oo noista kertomaan?!? Ei hirveen korkee arvostus oo ko. laitosta kohtaan mutta en haluaisi väliinkään jättää kun aihe on tärkeä. Voi huoh...

Huomenna uusi poskiontelopunktio - siinä tämän päivän marina! Mut huomenna illalla onkin sitten se 4D joten sitä odotellessa kestän sen punktion (ehkä tällä kertaa pyörtymättä)!

Hyvä ketju!
Marina aiheeni tulee tässä:
- vit***aa kun mies nukkuu mahallaan ja mulla on tasan 2 kylki asentoa vaihtoehtona
- anoppi alkaa pikkuhiljaa nyppimään, se teki selväksi, että meidän vaunuehdotys ei ole hyvä, koska se ei ole varustettu välttämättömillä jousilla ja siinä on pienet etupyörät
- työpaikassani on kuuskymppisiä elämään kyllästyneitä ja kateellisia akkoja + uusin tulokas ei osaa kuunnella niitä ketkä on ollut pidempään
Jatkuu kun keksin lisää....

Joo toi mahallaan nukkuminen! oon kovasti yrittänyt tehdä sellaista diiliä meillä kotona et kumpikaan ei nuku mahallaan ennen ku tää tulee ulos mut heti uneen päästyään mies unohtaa sen. Ei vituta ei :grin

Mulla ei enää töissä vapaatoiveita kuunnella, kaksi toivetta ollu puolen vuoden aikana ja molemmat töissä. Myös 2kk joka lauantai töitä. Eihän raskaana oleva nainen ole enää niin tärkeä tyyppi? Whatever vaan. Mä oon niin ärsyyntyny, että keksin ittelleni uuden työpaikan mamma lomalla

Raivostuttaa yskä. Muutaman yön unet on menny jo harakoille, kun kokoajan köhii ja köhii. Eilen illalla otin yskänlääkettä, paha minä. Apteekin täti oli miehelle sanonu, että Resilaria voi käyttää ekan kolmanneksen jälkeen satunnaisesti. Aattelin nyt yöksi ottaa ja torstaina kun on hammaslääkäri niin sinne otan myös.

Rimpsukka: Hunaja on tehokkaampaa kuin apteekin ilman reseptiä saatavat yskänlääkkeet. Kokeilepas. Ja mulla auttaa mynthonpastilli poskessa nukkuminen, kun oikein köhityttää.

Olin unohtanut kokonaan että 1-2 veenä voi alkaa yöheräilyt uudelleen kun oppii uusia juttuja.. No, miehen tyttö se piti meitä hereillä klo. 23.30-03.. Vähän harmitti miehen puolesta ku se joutui lähtö klo. 5.30 töihin :/
Toivotaan ettei tule tytölle tavaksi tai sitten valvotaan aina yksi viikko tuplana kun tyttö on meillä viikon ja viikon äidillään..
Huoh! Onneksi nää on yleensä ohimeneviä vaiheita, mulla ois ollut neukkulääkäri mutta perun sen, koska väsyttää niin paljon.

Laitettiin sohva takuukorjaukseen kaksi viikkoa sitten. Sanoivat liikkeessä että tulee viikossa takaisin. Kun kyselin perään eilen kertoivat ystävällisesti sen saapuvan ensiviikon alkupuolelle. Eli hyvä jos on ensviikon perjantainakaan takaisin...!!!

Pistin kyllä palautetta että olisi ollut kiva tietää etukäteen että voi kestää. Ja tottakai vetosin siihen että olen raskaana ja kärsin kun ei pääse sohvalle eikä "viikon" takia viitsinyt ottaa mitään väliaikaisratkaisua. Mää oon kauhee biach.

Muokattu viimeksi:
Pieni marinanaihe minulla, mutta ärsyttää, kun olin sopinut pitäväni PartyLite-kutsut tänä iltana. Ja pidänkin ne kyllä, mutta huomenna aamulla on klo 8 aika sokerirasitukseen ja illalla ei saisi sit kasin jälkeen enää syödä. Ja just kaupasta kannoin kaikkia herkkuja kotiin..... Arrgh!!

Mä sain tilautettua itselleni töihin satulatuolin, kun 90 asteen kulma lonkissa ja polvissa ei ole yhtään hyvä juttu selän ja mahan mielestä. Toimitusaika 2-3 arkipäivää. Noh, mitäs pirua, nyt on mennyt jo yli viikko! UrputiUrputi, en ala.

Oon niin kyllästynyt omaan äitiinikin. On nyt pari päivää yrittänyt et hakisin asuntoa vauvan kanssa kahdestaan. Mun mielestä se olis niin väärin miestä kohtaan, koska ollaan kuitenkin yhdessä. Oon niin stressaantunut ja ärsyyntynyt koko ajan et itsel on kauheen huono olo.

Takaisin