Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nää perkeleen tissit vuotaa ihan pitkin päivää ja niin et rintsikat jo likaantuu... Ja se sattuu/pistelee... Vaan eipä nämä kovin kasvaneet ole :mad: Tasan ei mee nallekarkit tosiaan...

Olin tänään jalkahoidossa, mies tarjosi. Siinä sulle hymykuoppa hyvä synttärilahja :) ! Aivan ihanaa, kun jalat hierottiin ja nyt mun rumat kuivat jalat on ihanan pehmeet söpöillä pinkeillä varpaankynsillä.

Okei, ketjun nimi oli marinaketju. Lampsin sit shoppailee. VIRHE!

ei sovi ei käy. Niii ihania kevätvaatteita hennesillä, mutta mitä niitä ostaa,kun ei ne keväällä mahdu ees päälle. Meillä on juhlat lauantaina, enkä viittis kollareissa lähtee, vaikka mieli tekis :-D ne mammahousut ei oo suunniteltu yhtää mun kropalle, ne on niin epämukavat, jotenkin lyhyet selästä ja roikkuu perseestä. Onko muualla hyviä mammahousuja kun hmllä?

Paidat, ihan normiosastolta. Koko M, hommatkaa mulle lisää habaa käsiin.. koko S, jatkakaa paitaa pienellä kankaanpalalla. Aaargh

Mamaliciousin housut on hyviä! Ostin ite stockalta yhet ja kirpparilta toiset. Tosi hyvän mallisia mulle :)

Ja Mamalicious on myös edullinen: itse ostin Antonista ja Ninasta edullisesti, nettikauppa myi puoleen hintaan housuja mitkä olivat vielä muissa kaupoissa normihinnalla..
Esim. Pari imetyspaitaa lähti -60 prosessalla ja joitain muitakin odotuspaitoja oli -60 :)
Mulla on myös Mamalicious odotustakki, joka sekin on ollut hyvä ja L-koko just sopivan reilu että sinne mahtuu paksukin villatakki sekä koko kevään ajan masu kunnes lämpenee :)

Ja niitä mamaliciousin vaatteita saa kyllä tosi monista nettikaupoista! Kootkin vastaa mun mielestä hyvin normaalia. Mulle menee farkuista 26"34" ja lahkeetkin on tarpeeks pitkät kerrankin :)

Stna. Kävin pyörii lindexillä ja kysyin, että missä myytäs manmahousuja nii se mainitsi just ton antonin&ninan. Enkä mä sit ärsytyspäissään lähteny siihen, vaikka ois kans löytyny ideaparkista! 8)

Mulla on ollut Love2Wait-housut käytössä, ja ovat tässä muutaman kuukauden aikana ehtineet revetä taskuista ja vyötäröltä ja muuttua tosi kulahtaneen näköisiksi. Eivät olleet edes halvat. Kävin tänään ostamassa niiden tilalle Mamaliciousin mustat pillihousut, ja ne saa kyllä todellakin luvan kestää loppuun asti. Myyjän mukaan näitä voi käyttää raskauden jälkeenkin - vyötärö jää mahan alle.

Mä ostin viime vuoden lopulla ekat ja toivottavasti ainoat mammafarkut. H&M laatua, maksoivat alessa vaan kympin. Ulkonäöltä ihan ok ja mahaosa mukavan venyvä, mut niitä saa kyllä koko ajan nykiä ylöspäin. Pienempi koko ois ollut liian pieni ja isompi luonnollisesti ihan liian iso. Ajattelin aluksi et mahan kasvaessa alkais paremmin istuu mut pöh. Mut en haluis ostaa toisiakaan (ellei yhtä halvalla löydy) joten voi olla et kituutan näillä mahdollisesti loppuun asti mikäli mahdollista. Mammalegginsit/sukkikset kyl ois pakko hakee niin mekotki sais käyttöön mikäli kevät joskus tulee...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Itse käytin mammahousuja 2-3 kk raskauden jälkeenkin ku noi lantion luut olivat niin levinneet.. Muttei se maailmaa kaatanut, en olisi mitään kireitä farkkuja halunnut väkisin laittaakaan :)

En jaksais enää olla raskaana. Tää ei todellakaan oo "elämäni hehkeintä aikaa" niinkuin joku kirja kehtas toitottaa. Ekat 3kk meni huutoyrjöessä ja väsyneenä ja voimattomana kun ruoka ei pysynyt sisällä, sit hetkeks tasottu kunnes alko supistelut, vihlonnat ja väsymyskin teki comebackin, jos närästys ois ainut vaiva niin sen viel sietäis mut tähän päälle sekin vituttaa huomattavasti. Ainiin, ei sovi unohtaa migreenejä joita tulee pari kolme kertaa viikossa ja kaikkia hormonaalisia itkukohtauksia yms.

On hyvii päivii, ku jaksaa jopa tehdä jotain, mut silloinkin väsymys voi iskee yllättäen ettei kauheesti haluis olla muualla kun kotona silloin. Huonoina päivinä särkee ja väsyttää niin et suihku on ainut joka jeesii (suihku on mun turvapaikka, veikkaan et hyödynnän sitä myös synnytyksessä...)

valivalivalivali voivoivoi. voiton puolella jo onneks, ja hyvä syyhän tähän vaivaa vaivaan perään-syndroomaan on. Kunhan mussu mahassa voi hyvin niin jaksaa. Mut joinain päivinä vaan kypsyttää.

Jomsuli sama fiilis täällä vaikka vaivoja ei oo yhtä paljon ollukaan. Ihan tarpeeks oon kuitenkin saanu jo koko raskaana olemisesta. Vielä pitäis yli 80pv jaksaa odotella laskettua aikaa ja ties kuinka paljon sen jälkeen vielä. :/

Jomsuli, sama fiilis täälläkin. Mä oon oikeasti ruvennu inhoamaan sitä opusta minkä sai sillon neuvolasta, sen mukaan nyt on menossa raskauden paras aika, ja "eikö olekkin hassua kuinka välillä ihan unohtaa olevansa raskaana".... :D

...joo ei tasan unohda hetkekskään!! Mutta koitetaan nyt kaikki jaksaa vielä sinnitella pari kuukautta ja sit voikin jo alottaa häätöyritykset oikeen urakalla että oma pieni pallero olis pian maailmassa :)

Palkkis ei ymmärrä mua! MÄ EN JAKSA AIKUISILLE IHMSILLE VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA! Äh ja pöh. Tein siis insinöörimäisen hienon laskelman siitä, että palatessani äitiyslomalta mulla olis sen verran lomia plakkarissa, että seuraavana vuonna on täydet lomat. Ja palkkis ei vaan taju sitä mun ylihienoa laskentamallia. Lomat kuulemma kannattaa pitää ennen hoitovapaata, ja ei saa "pelata". Ainut pelaus minkä tein, on se, että pidän kesälomaa pätkän kesäkuussa ja pätkän heinäkuussa (2015), että saan molemmilta pätkiltä uudet kesälomakertymät. Palkansaajaa sorretaan!

Takaisin