Mammojen GO FAT GO -haaste pulinat =)

Eipä sitä sokeria sais käyttää... [:(] Mulla pari kolme Hermesetasta makeuttaa kyllä tosi hyvin, toimii ainakin mulla.
 
Huomenta mammat!

Päivityksiä taas täältäkin. Täytyy myöntää, että mä en ole ottanut tätä diettiä nyt niin kirjaimellisesti. Olen siis lipsunut ja myös antanut itselleni tähän luvan. Eli en mene ihan Jutan ohjeiden mukaan, mutta hyvä näinkin, kun "runko" on kunnossa - siis tuon päivän ateriarytmin ja aterioiden suhteen [:D]. Sen jälkeen, kun sallin itselleni pienet joustot on myös kilot pysähtyneet [:@], eli tähän mennessä tippunut vain se -1,1kg. Mutta tästä jatketaan.

Perustelujani pienille joustoille: Onko kukaan tietoinen mitä tapahtuu tämän 4vkon kuurin jälkeen? Alkaisimmeko syömään entiseen tapaan? Emme tietenkään vaan mahdollisesti pudotetut kilot tulisivat muutamassa päivässä takaisin! Vai onko kukaan löytänyt Jutan perusteluja asiaan? No anyway, mä koitan rakentaa / muuttaa tämän ruokavalion avulla syömistottumuksiani pidemmällä tähtäimellä. Eli jos jolloinkin tekee kovasti jotain mieli sallin sen itselleni, kunhan taas seuraavaksi jatketaan ohjeiden mukaan. Noh, tämä siis vain minun tapani soveltaa tätä itselleni sopivammaksi.

Liikuntaa olisin voinut harrastaa enemmänkin[:(]. Siinä olen vähän epäonnistunut eli tiukentamisen varaa löytyy sekä ruokailun että kuntoilun suhteen. Kokemuksesta tiedän, että tyhjällä vatsalla aamulenkit saa rasvan palamaan! Voi, kun löytyisi vaan tarpeeksi motivaatiota lähtee tuota nytkin toteuttamaan... Samoin olen tähän asti käyttänyt sitä vahvempaa palautusjuomaa (Reco2). Kun saan sen tuhottua, aion tiukentaa ruokavaliota ja ostaa sitä Dietmixiä. En ole vielä kokeilut Green Teata enkä niitä fat burnereita. Otan ehkä nekin mukaan kuvioihin hieman myöhemmin. Eikös se nimittäin mene niin, että laihtuaksesi enemmän sinun on joko syötävä vähemmän tai lisättävä liikuntaa. Samalla ruokavaliolla ei ymmärtämykseni mukaan voi jatkuvasti laihtua ellei energian kulutuksessa /saannissa tapahdu muutoksia. Voin toki olla väärässäkin, mutta tämän tiedon minä olen aikoinani saanut.

Siinäpäs pulinoita tähän aamuun =)! Kun kossi herää ap unilta niin sitten startataan kohti punttista (tällä kertaa vielä aamupuurot nautittuina [;)])

Go mammat - hienosti menee, puristetaas kaikki tästä vielä hieman niin hyvä tulee [:)]!
 
Ei saa käyttää sokeria, mutta maukeutusjauhetta saa. Ite en käytä teessä sokeira (onnistuin joskus tottutteleen juomaan ilman, ja nykyään maistus jo karseelta sokerin kans. Jauheista ei oo tietoo, en oo testannu. Niitä patukoita oon muutaman syöny, ihan ok.
 
Mä aattelin tän 4vkon jälkeen soveltaa sillai, et viikot syön tällei ja viikonloppuna tavallisesti (eli normirokaa, en mitään mässykalorijuttuja yms herkkuja, mut et sillon saa syödä kastiketta ja leipääkin).
 
Niin, ja täälläkin vois liikkua enemmän... Tarttee alkaa lenkkeily oikein tosissaan!!
 
Mä en ole käyttänyt vielä ollenkaan palautusjuomaa, sehän on tarkoitettu vain lihaskuntotreenin jälkeen (ei lenkkeilyn tms aerobisen), enkä niin tiukasti oo mielestäni punttia nostanut et sitä oisin tarvinnu... Oon kyllä sitä kotitreeniä tehnyt ja voimaa on jonkin verran tullut jo lisää [:D] Ton kotitreeninki jälkeen kyllä vois sitä palaria tietty käyttää.. hmmm.. pitäis siis varmaan käydä ostaan se.

Aamulenkkeilyä en oo harrastanut (laiskuus+ aamu-unisuus [;)]), mutta ihan perusvaunulenkillä oon yrittäny pitää vauhtia yllä. Nyt syyskuussa mulla jatkuu jäsenyys Satsille ja pitäis saada ittensä myös sinne raahattua...

Aavistuksen verran mäki oon välillä soveltanut noita ohjeita, mutta pääsääntöisesti oon niitä noudattanu.

Mä harkitsen tän neljän viikon jälkeen liittymistä siihen Liteen, musta se on kuitenkin aika edullinen siihen nähden, mikä summa tavallisesti menee viikossa herkkuihin... jos sais kunnolla nämä läskit lähteen...

Tsemppiä mammat, kohta puoliväli!! Hyvä me!!!
 
Se on ton fitfarmin maksullinen valmennus, kestää 10 viikkoa ja maksaa 89euroa (eli n. 9 egeä per viikko ja jos ajattelee mikä määrä menee herkkuihin normisti viikossa, niin eihän tuo ole iso raha...) Siellä on laihduttajille, ylläpitäjille ja kuntoilijoille omat ryhmät ja se toimii käsittääkseni samalla tyylillä ku tää gfg. Valmentajille voi esittää siellä forumilla kysymyksiä ja ne vastailee niihin. Ruokavalio ja treeni ilmeisesti muuttuu jonki verran kaikilla. Siellä GFG forumilla on keskustelu tosta litestä, missä sen läpikäyneet siitä kertoili ja mulla alkoi kiinnostaa...[;)] Tos vielä linkki sinne fitfarmin sivulle tosta litestä http://www.fitfarm.fi/valmennukset/fitfarm-lite/
 
Nyt on tää haaste mun osin tällä haavaa käsitelty. Oon ollu niin heikossa kunnossa (flunssaa?!?!?!?) ja Aavan korvatulehdukset yms on saanu päivät ihan sekasin. En yksinkertasesti ol jaksanu syödä maitorahkoja.. Ja ne on myös alkanu etomaan aika pahasti.. Kokeilen toiste uudelleen.
 
Täällä luovutin viikko sitte. Ollu tuo poika niin kiukkunen että hermot kiriällä ollu muutenki. Ja ku oon vielä sellanen ihminen että jos jotain ei saa syödä, sitä tekee koko ajan mieli! Oon kuitenki kattonu ruoka-annoksia ja yrittäny syödä aina Joonan kans yhtäaikaa niin ei tulis vedettyä sellasta hirveetä annosta kerralla.
 
Täällä vielä sitkeästi pusketaan dieettiä... näkkäriä [:D] on ollut ihan pakko saada parin edellisen päivällisen kanssa, mut muuten melko tiukasti ruodussa. No liikkua voisin kyllä enemmän. Tämän kolmannen viikon alussa paino oli pudonnu 4kg, eli ihan hyvin mielestäni (vaikka suuruudenhulluna ootin kyllä isompaakin pudotusta... [;)])

Kieltämättä alkaa rahkat ja raejuustot vähän tökkiä, mut mie oon nyt niin totaalisen kyllästyny omaan peilikuvaani että periksi en anna ennenku se alkaa edes vähän enemmän miellyttää...[;)]
 
Täällä kans sitkeesti jatketaan! Eikä ees töki yhtään! Parina päivänä on tehny irtokarkkeja hulluna mieli, mut en oo sortunu. Ja rahka ja raejuusto on mun mielestä ne parhaimmat mitä saa syödä, nam! Mut siis paino kans tippunu vaan 2,5kg, mut reidet ja perse tuntus kavenneen??? En oo viä mitannu, teen sen vasta viikon päästä. Mut siis nyt +600g entisen painon ylärajaan, jei!! Se ylärajakin on liikaa, et siitä si viä vähä pois ni oisin happy. Ja toivottavasti saan jatkettuakin tätä mahdollisimman pitkään, nyt on ollu niin paljo positiivisempi fiilis ja itteensä enemmän tyytyväinen, tää palkittee paljo enemmän kun se viis sekkaa mitä joku mässy maistuu suussa ennen ku kertyy perseelle. Tsemppiä meille, viikko viä!!
 
oisko joku kiva ja kiltti, laittais tänne vähän tuohon haasteeseen kuuluvista ruoista jonkin listan+ määrä tietoa.. nyt ite aloitin tällä viikolla katsomaan entistä tarkemmin ruokien peräänmitä syö ja samalla myös vanhan ihanan tutun harrastuksen kuntonyrkkeilyn.. samalla sitten käyn jumpissa ja salilla!  kiitos =)
 
suviJ katso sivu 2 siinä heti alussa on ohjeet miten syödään jne...

mä olen jäänyt ihan koukkuun tohon rahkaan. Syön joka iltapalaks rahkaa ja välipalaksikin välillä! Kokeilkaa muuten rahkaa ja vispipuuroa sekaisin. On superhyvää...
 
No niin ja viimenen päivä! Kiloja ei lähteny kun -2,9kg, mutta senttejä lähti!! Nyt melki kaikki mitat on pienempiä kun ennen raskautta! Huomenna menee ehkä plörinäks vähäks aikaa, mutta aattelin jatkaa kuuria ainakin viikot, viikonloppusin vois jotain pientä herkkua syödä tai normia ruokaa. Jee, hyvä me ketkä jaksettiin loppuun asti!! Toivottavasti tää vedenjuonti ja ruokarytmi ainakin jää päälle!
 
Hienoa Yohanna kun pääsit jo "ennen raskautta"-lukemiin [:D] Mä teen virallisen mittauksen vasta huomenna, mut eilen oli 5kg yhteensä lähtenyt ja senttejä myös tuntuu lähteneen. Viime viikolla en liikkunut yhtään, kun yritti flunssa päälle ja oli puolikuntoinen olo, mut ens viikosta taas.. Mä nimittäin liityin vielä siihen Liteen, joten mulla jatkuu matka Jutan kanssa vielä yhteensä 11 viikkoa... [:D]
Eilen olin kaverin häissä ja voi että kun maistui kakku hyvälle [;)]
 
Ettei vaan Elegialla oo jotain muita syitä miksei paino tipu? Jos lääkärin juttusilla kävisit. Mä noudatin 2 viikkoa ruokavaliota ja huomasin heti että senttejä lähti. Ja nyt on alkanut tutut/kaverit tuumailemaan että mulla on paino tippunu [:)] En oo pahemmin liikkunu, mut syöny useita kertoja päivässä ja kattonu annoskokoja.
 
Kilpirauhaset, mielestäni, vois olla syy moiseen. Ei mitään yksittäistä syytä tule mieleen, ihan noin yleisesti ehkä itse kävisin, jos ois tilanne niinku sulla...verikokeet otattamassa yms. 
 
Elegia:entäs jos sulla o lihasmassa kasvanu kun sie kulet paljon lenkillä?

oireet kilpirauhasen vajaatoimintaan:
  • Väsymys, lisääntynyt unen tarve
  • Palelu
  • Painonnousu
  • Kuiva iho
  • Ummetus
  • Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
  • Hidas sydämen syke
  • Käheys, äänen madaltuminen naisilla
  • Kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen)
  • Ajatuksen hitaus, masentuneisuus
  • Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
  • Lapsilla: Kasvun hidastuminen!
 
 
 
Takaisin
Top