Mammojen GO FAT GO -haaste pulinat =)

JT10

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tullaampa tänne puliseen miten haaste menee [;)]

Aion kyllä loppuviikon vetää mässyä enemmän ku napa vetää [:D]
 
Täytyy kans testata viä reseptejä kun ehtii! Ja joudun kaks päivää haasteesta vetään rokuliks, meillä on parit häät edessä, ja niissä en mitään omia rahkoja rupee mättään, vaan nautin hyvästä ruuasta!! Mutta loput neljästä viikosta tsempataan toisiamme ja läskeille kyytiä!!
 
Rahojen puitteissa ruokailua.

Nyt kyl pitää herkutella tuossa viikonloppuna hesan reissulla ahkeraan. Jos näätte sellasta tankkerin kokosta punatukkasta tyttöä joka lyllertää rattaiden kanssa olen toden näköisesti mie sillon siinä herkuttelujen jälkeen :P

harmi vaa ku o lapset mukana nii ei voi vetää tuolla juhlissa viinaa....
 
ei ole kyl kallis toi dieetti...
jos ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä menee samaa linjaa kuin gojuttago ruokailuohjeet...
päivässä menee
rahkaa 2prk 66cent/kpl
2,5dl mehukeittoa (1l hiukan päälle 2e)
raejuusto 100g (400g n. 3e)
kasviksia ja vihanneksia joko pakasteesta tai tuoreena
lihaa ja kalaa menee päiväs 200g
ja kaurapuuroa aamupalaks!!!
ja viel vähän marjoja jaa kananmunia[:D]

ja laihtuu silti vaik välillä lipsuiskin..[;)]
 
http://www.fitfarm.fi/valmennukset/go-fat-go-haaste/

Laitoin ton linkin [:)] Menin hakusanalla gojutta ja tuo löyty sitte sieltä.
 
Mäkin pääsen aloittamaan "dietin" vasta ke:na, sillä me lähdetään su:na mökkeileen ja palataan ti-iltana. Olikos se niin, et 22.8. tulee sähköpostiin tunnukset, joilla pääsee tutustumaan ruokavalíoon ja treeniohjelmaan siellä Jutan sivuilla? Pitäiskös tehdä ihan galluppia, et paljonko kullakin on tavoitteena pudottaa painoa vai onko suurin tavoite kiinteytyä tms...? Mä toivon kiinteytyväni, sillä raskauden jäljiltä peppu ja maha roikkuu vielä aiiiiiikas ikävästi ja toki siis toivon myös tuon hyllyvän muuttuvan lihakseksi [;)]. Painonpudotus on sitten extraa (en niin jaksa tuijottaa/huolehtia noista kiloista).
 
Mutta, jos nyt heittäydytään hurjiks niin mulla on pituutta 168cm ja painoa noin 61kg, et mukava olis, jos pääsis alle tuon 60 ja 55 olis jo aika hurjaa, joten heitetään, et mun tavoitepaino on 55kg [:D]!!! Täytyyhän tässä Jutan ohjelmaan olla sen verran luottoa [:D][:D]!
 
Tsempit jo tässä vaiheessa kaikille!
 
 
Mulla ois kans tavote se 55kg!! Nyt on reilu 59 viä jäljellä, yök! Onneks on sentäs paino junnannu samassa jo kauan, ettei oo ainakaan noussu! Ja tottakai se kiinteytyminen on ykköstavote, mut ainakin tähän asti mulla on peili ja vaaka kertonu samat tulokset, eli paino ja kiinteys on suoraan verrannollisia. Nyt hyvä tsemppi meille päälle, jeeee!! Tulis jo se ohjelma sähköpostiin et pääsis tutustuun! Oon ihan megainnoissani!
 
Otinpas minäkin tuon haasteen vastaan.. Pudotettavaa on, todella paljon.
Meinasin josko siihen xtravaganzaan lähtis.. täytyy käydä kuuntelees mitä niillä on tarjottavana ja mitä kustii..
 
Onneksi pyörähdin taas täällä katsomassa kuulumisia, tälläinen haaste sopii kuin nenä päähän tälläselle löllykälle! Eihän toi mihinkään velvoita sen 4 viikon jälkeen?
 
Ei se velvoita mihkään ton 4vkon jälkeen. Ja tosiaan 4 viikkoo on kuitenkin lyhyt aika, niin eiköhän me jakseta!!
 
No enpä ehtinyt mukaan =( Haaste on näköjään täynnä... laihduttelempa sitten vaan näiden omien juttujeni mukaan, katotaan pysynkö teijän vauhdissa mukana [:D]
 
Mäkin oisin tahtonut mukaan kun kuulosti niin hyvältä jutulta, tosin imetän vielä joka aterialla ja paino on oikeesti pudonnut jo 6 kg alle sen mitä oli ennen raskautta ja mulla kilot lähtee normaalisti tosi huonosti mutta imetys näköjään on mulle se juttu kun tammikuusta lähteny jo ainaki 12 kg :) vois kyllä tippua vielä lisää, ei olis haitaks :) mutta ehkä ihan hyvä ettei nyt liikaa rupee laihdutteleen kun imetys vielä kesken :)

mutta täällä tsemppaillaan kyllä teitä ketkä haasteen otitte vastaan !! :)

laittakaa jotain vinkkejä tänne millasta ohjelmaa siel on niin voi osallistua ihan muuten vaan laihdutukseen tai laittaa korvaan taa tulevaa varten;)
 
Mulla on paljon ylimääräistä kropassa...melkeen 20 kg, jos aatellaan että pituus-100 on ihannepaino. Oon nyt yrittäny liikkua enemmän ja katon mitä tuo haaste saa aikaseksi mun kropassa. Kiva ois ku ees joku kilo tippus [:D]
 
Tuli just mieleen et voidaanhan me haasteeseen osallistuneet tänne laittaa se mitä syödään ja kuinka paljon liikutaan ja muut ohjeet, niin pääsevät muutkin osallistumaan ketkä eivät haasteeseen ehtineet!!!!! Sitten kun ne vaan tulee.
 
Laitetaas tänneki tavoitteet... eli 12kg ois eka neuvolapainoon (jolloin olin jo painavin mitä koskaan ennen) ja 20kg siihen pituus -100. Alkaa ahdistaa tuo vaatepuoli, kun ei mahdu entisiin vaatteisiin ja ei tää pullerona olo mitään herkkua ole... on vaikuttanu jo huomattavasti omaan itsetuntoon [:(] Mies kyllä yrittää tsempata, sen mielestä (muka) näytän oikein hyvältä, mut se nyt vaan sanoo ettei tuu kaulimesta [;)]

Mut jos tällä kuurilla lähtis edes jotenkin alkuun tuo laihduttaminen... sanotaan nyt tavoitteeksi vaikka että -8kg...[:D]

Tartteeko tuota projektia varten hommata keittiövaaka ruokien punnituksia varten? Vai pärjääkö näppituntumalla?
 
Ohan se vaaka hyvä olla, mut ilman sitäkin pärjää. Esim jotain raejuustoo on helppo ottaa silmämääräsesti purkista, ja pakasterehupusseissa lukee paino (ja jossain jauhelihassa ja muissa lihoissa). Ja muita rehuja sillai arvioiden, esim kurkussakin lukee hintalapussa paino, ni siitä arvioi oikeen määrän. Ja jotain kaurahiutaleida se 45g on joku desi. Jos siis on tollasia ruokia mitä siinä gojuttakuurissa.
 
Sen -100 omasta pituudesta mukaan oon jo alle normipainon, mut kun ite tietää missä on joskus ollu ja mitä kokoo vaatteet on, niin en tyydy tohon (koska se ihannepaino on normipainoindeksin rajoissa, etten mikään tikku halua olla). Muuten jää se pari kiloo, sit kohta taas pari jne. Huh, jos ton kuurin jälkeen uskaltas vaikka kokeilla jo muitakin farkkuja kun noita ainoita mitä oon pitäny. Kohta tulee syksy eikä voi liehua hameissa sun muissa enää niin paljo ku kesällä. Enkä suostu ostaan uusia (ei ois varaakaan), koska sit tuntuu tavallaan kun antas periks!
 
Tässä on teille tämä ruokavalio. Ei pitäis hirveästi poiketa tästä nyt alkavasta. Mä olin tällä dieetillä vaikka imetän ihan täysillä kiinteiden lisäksi joku 4-5 x päivä ja kerran yöllä. Nälkä oli "koko ajan" mut niin mul on aina!![:D] ei mun mielestä vaikuttanut maidontuloon mitenkään ja söin ehkä vähän ekstraa, esim illalla olis pitäny syödä vehnäleseitä ni mä söin kaurahiutaleita. (vehnäleseet on ihan hirveän makuisia!!)
ja tosiaan kilot lähtee et jos ELEGIA pysyt sen 4vko dieetillä ni ei sulla paljoo siitä 20kg jää!
yohanna: huomasin et eri merkkiset kaurapuurot painaa enemmän ku toiset. Mulla nallehiutaleet painaa 1,5dl/45g ja elovena reilu desi/45g.

K-supermarketissa oli tarjouksessa mehukeitto 2prk 3e!!!
luonatistuotekauppoissa myydään jotain kaloritonta makeutusainetta jos joku ei pysty syömään noita rahkoja ilman makeutusta. must ne on hyvii!!


RUOKAVALIONNE – OLKAA HYVÄT
May 02nd, 2010 | Category: Uncategorized
Tässä Bullin laatima ruokavalio seuraavalle neljälle viikolle. Miksi juuri näin? Siksi, että toimii varmasti ja siksi asioita on turha kyseenalaistaa : ) Bullilla on niin vankka kokemus alalta, että hän tietää miten toimitaan ja teille riittää se, että noudatatte ohjeita. Ohjelma on kompromissidieetti ja suunniteltu siten, että se toimii erilaisilla ihmisillä. Hyvin ylipainoinen laihtuu paljon ja lähellä ihanne painoaan oleva kiinteytyy. Miehet voivat kertoa määrät 1,5 :lla.

Aamiainen

45 g kaurahiutale (keitä kaurapuuro veteen)
100 g raejuusto, rasvaton
1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
+ Omega 3 2 kpl
Lounas

100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
5 g oliiviöljy
Välipala

maitorahka 250 g
100 g pakastemarjoja
tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen

100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
5 g oliiviöljy
Iltapala

250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
1 dl mehukeitto, sokeroimaton
10 g vehnäleseitä
+ Omega 3 2kpl
Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)

40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)
Lisäksi muutamia tärkeitä asioita. Et laita suuhusi mitään, mitä ohjeessa ei sanota. Pienellä napsimisella ja lipsumisella homma ei toimi. Joku saattaa myös tietämättömyyttään syödä ohi, esim. tilaamalla kahvin sijaan cafe latten ja siinä olikin sitten 100-200 kcal. Kastikkeita ja marinadeja ei käytetä. Naudanliha voi olla paistijauhelihaa. Kala tonnikalaa vedessä. Huomioithan myös nämä tärkeät asiat:

- Pyri juomaan vettä tasaisesti koko päivän ajan – minimissään 3 litraa. Aamulla heti herättyäsi juo tyhjään vatsaan vähintään 0,3 litraa vettä. Kahvia ja teetä voitte juoda entiseen tapaan, mutta ilman sokeria ja vain tilkka rasvatontamaitoa tarvittaessa. -
- Ohjelmaan merkittu / tarkoittaa, että voit valita ruoka-aineen jota syöt, ei siis niitä kaikkia!
- Painot tarkoittavat raakapainoja, eli siis puntaroidaan ennen keittämistä tai paistamista.

- Ateriaväli minimissään 2 h ja maksimissaan 4h. Tämä on erittäin tärkeätä!
- Jos jokin ateria jää väliin jostain syystä, korvaa se Fast Dietmix 40 g drinkillä. Sitä myydään melkein kaikissa isoissa tavarataloissa, samoin kuin Pro-Fx proteiinipatukoita (nam, niin hyviä ja vie makenhimon). Vastaavia muun merkkisiä tuotteita voi käyttää, kunhan ervot ovat lähellä näitä. Hankkikaa myös sekoitin, jossa jauheen saa parhaiten sekaisin, ja se kulkee siellä myös hyvin mukana. Syömättä ei siis saa olla yli 4 tuntia!
- Käytä mausteita runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita on hyvä käyttää niiden termogeenisen vaikutuksen takia. Samoin käytä suolaa ruoissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa! HUOM! Lisätyn suolan määrä 2-3 g/pv.
- Makeutusjauhetta voi käyttää
- Hyvien rasvojen saannin turvaamiseksi on tärkeää ottaa 2 Omega 3 kapselia aamuin illoin. Henkilökohtaisessa ohjelmissa paneudutaan lisäravinnekarttaan aina syvällisemmin, mutta näillä yleisohjeilla mentäessä se ei ole mahdollista, mutta rasvahappojen saanti on turvattava.

Jos haluat tehostaa rasvanpalamista, voit käyttää tähän soveltuvia tuotteita. Itse käytän dieetin aikana Fast Burnereita 2-3 kpl aamulla ja 2-3 kpl iltapäivällä ja toisinaan juon vielä Fat Burner -juoman lisäksi. Dieetin edetessä otin mukaan myös Fastin Green Tea -kapselit, joita otan yhden aamulla. Nämä eivät ole välttämättömiä ja ne voi ottaa mukaan myös matkan varrella. Ja toki valmisteita on tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta älkää vaan tilatko TV-shopista mitään : ) Varmistakaa, että tuotteet on toimivia, eikä vain markkinamiesten höpinää. Tarjolla on loistavia tuotteita, kun vaan tietää mitä käyttää. Mutta nuo tuotteet toimivat ainakin erinomaisesti ja niiden toimivuuden uskallan allekirjoittaa.

Tällä ohjeella mennään siis seuraavat 4 viikkoa. Ehkä keksimme jotain pientä piristystä matkan varrella : ) Ideana on kuitenkin se, että tehdään tunnollisesti ja pitkäjänteisesti. Kuten huomaatte, ruokaa saa syödä. Osa saattaa kokea alussa voimakasta näläntunnetta (siitä voi oppia myös nauttimaan) ja osa taas ajattelee, että onpas liikaa syömistä ja vatsa on täynnä. Naisten ongelma onkin usein se, että ollaan totutettu elimistö liian vähälle ravinnolle. Ensimmäisen viikon aikana tilanne kuitenkin tasaantuu ja homma alkaa toimimaan. Vielä kerran korostan, että älkää soveltako ruokavaliotanne!
Mitäs sitten ne herkuttelupäivät? Unohtakaa toistaiseksi. Laihtuminen täytyy saada kunnolla käyntiin, eikä ole järkevää pysäyttää hyvin alkanutta dieettiä ensimmäisillä viikoilla. Miten juhlista sitten selviää? Hyvin, kun vaan haluaa. Olen itse käynyt dieettini aikana läpi pikkujouluja, VIP-tilaisuuksia, joulun, uudenvuoden, pääsisen, syntymäpäivät, lomat ja vaput ja kaikesta olen selvinnyt ilman lipsumista. Aivan – te ette ole tähtäämässä kisoihin, mutta aivan samat asiat pätevät myös teihin! Elämä on täynnä valintoja ja homman voi lopettaa koska tahansa. Mutta ethän sinä ole selkärangaton? Yhdessä tästä tulee ihana kuukausi ja onnistumme varmasti! Keskittykää kaikkeen positiiviseen ja ajatelkaa, miten tulette hetki hetkeltä parempaan ja kauniimpaan kuntoon. Poistakaa negatiiviset ajatukset kuten, mistä kaikesta joutuu luopumaan ja mitä ei saa syödä.

Kysymyksiä tulee varmasti paljon, mutta älkää silti lähettäkö minulle tai Bullille s-postia. Emme valitettavasti pysty vastaamaan kysymyksiinne muuta kuin täällä blogissa yleisesti. Tämä ei siis johdu epäkohteliaisuudesta, mutta ymmärrätte varmasti, että se on mahdotonta. Henkilökohtaiset valmennettavamme ovat etusijalla ja heidän kanssaan toki kommunikoin aktiivisesti ja jos joku haluaa siirtyä Bullin ja minun privatti valmennukseen, niin viikko sitten kirjoitetussa blogitekstissä on tästä vaihtoehdosta lisää. Ja muistakaa, että voitte tsempata ja kertoa kokemuksianne keskenänne täällä. Meitä on ISO joukko projektissa mukana! Tästä tulee hieno toukokuu! Treeniohjeet saatte myös käyttöönne videoiden kera huomenna. Ja ei kun ostoslistan tekoon! Ja muistakaa hankkia myös ruokavaaka ja eväsboxeja : )
Ja loppuun vielä Bullin terveiset teille kaikille: “Hyvän kunnon saavuttaminen vaatii uhrauksia ja joistain asioista joutuu luopumaan. Lopputulos palkitaan ja on sen arvoinen.”
 
Ei kuulosta yhtään pahalta. Mulle ei oo postia vielä tullu...

Nyt kuulostaa siltä, että miten noin paljon jaksaa syödä päivän aikana [:D]
 
Takaisin
Top