Mammojen GO FAT GO -haaste pulinat =)

Tukossa näyttää olevan. Ois ollu kiva ehtiä tälle päivää kauppaan ostoksille mut ei niin ei.
 
mä sain tunnukset, mut ne ei toimi.. Plus foorumi tukkeessa.. ihme touhua, ois voineet hoitaa tän vähän aikasemmin, eikä ihan viime tippaan....
 
Nyt mulla ainaki toimii tunnukset. Hitaasti toimii ku taitaa olla muutama muukin surffailemassa tuolla sivulla [:D]
 
eka sadattelin ja sit ku kokeilin uusiks, ni jo toimi...

Varasin eilen jo kaappiin kaurahiutaleita, tonnikalaa, maitorahkaa, raejuustoa ja kasviksia.
Aamulla lenkki siis suuntaa kauppaan hakemaan mehukeittoa ja omega 3 kapselit. Vehnäleseetkin on hankkimati.

Tsemppiä kaikille huomiseen alkuun [:)]
 
Mua meinaa nyt jo ahistaa tuo punnitteminen [:D] Huomenna tämäkin suuntaa kauppaan.

Tsemiä mammat [:)]
 
ne vehnäleseet on oikeesti ihan kauhean makuisia... joku oli korvannu ne ruisleseillä ja mä korvasin kaurahiutaleilla. Odotan innolla kommenttia että pystyykö joku niitä syömään...??!![8D]
 
Hyvälle [:)]

Aamulenkki 30min plus kauppareissu käyty.
Aamu puuro mustikkamehukeiton ja raejuuston kera mussutettu.
 
Mä syön kans ruisleseitä, ja laitan ne mielummin aamupuuroon kun raejuuston sekaan (eli siirsin ne illalta aamunn). Ja aamulla söin kyllä ruispuuroo, kun kerran tytölle keitin samalla. Ei varmaan ihan hirveetä eroo oo.. Ja marjat ja rahka sopii hyvin yhteen, heitän viä vähä makeutusjauhetta ainakin viinimarjojen sekaan ni hyvää on!!
 
Tsemppiä meille, hyvä hyvä!!! Onko se reeniohjelmaki sama ku aikasemmin, et 1-6krt lenkkiä ja 2-6krt kuntojumppaa? En jaksanu/ehtiny selata niin kauaa sivuilla.
 
Täälläkin päivä lähtenyt hyvin käyntiin uudella valiolla [:)] Nälkää ei ole kertaakaan vielä tullu [:D] Olo on jotenki väsynyt, mutten tiedä onko se ruuasta vaiko ilmasta vaiko väsymyksestä.

Mehän voitais heitellä tänne, millä tavalla lounaan ja päivällisen valmistaa? Sais mahdollisimman paljon erillä tavalla tehdä niitä ettei kyllästy. Ite aattelin joku pv tehä keittoa, joku pv paahtaa kasvikset jne...tänään vaan höyrytin kasvikset, tein kaali/kurkku/tomaatti/paprika salaatin, paistoin ja maustoin jauhelihan+keitin riisiä, hyvää oli [:)] Aattelin tehä aina parin pv:n sapuskat valmiiksi niin ei tarvi joka pv kokkailla ja mittailla!
 
Elegia, sulla ei taida tosiaankaan olla suurin savotta... Mulla painoa kahden ihmisen edestä, se ei ole hetkessä tullut, eikä se hetkessä lähdekkään...

Mä kippasin sen raejuuston aamulla siihen puuron ja mehukeiton sekaan, hyvältä maistu.
Lounas oli porkkanoita, herneitä, tomaatti ja kurkkua, tonnikalaa vedessä, raejuustoa ja se oliiviöljy
Välipalana ihan Arlan maitorahkaa ja mansikoita. Ei tarvinnu makeuttaa. Nautiskelin sitä sillä aikaa ku täti ja sen mies pisteli munkkia nassuun. Eikä tehnyt itseasiassa yhtään mieli.

Yhtään ei ol nälkä kolkutellu.
 
Minusta tuntuu että syön paremmin ku ikinä aiemmin! [:D]

Lisäsin itelle maitolasin lämpimillä ruuilla. En vaa osaa syödä veden kans. Mitä ootte mieltä liha-/kasvisliemikuutioista? Kärsiiköhän niitä käyttää ku keittää riisiä/pastaa? Tois vähän makua kuitenki. Tuo päivällinen tuntu aivan järettömän kokoselta!!! Näytti ettei sitä saa syötyä vaan helposti uppos eikä tullu ähky [:D] Vielä ois iltapa jälellä. Positiivinen olo kaikinpuolin [:)]
 
ei ne kauraleseet pahoja olleet ku ne sekotti rahkaan ja mehukeittoon, ihan hyvältä maistu [:)]
Päivälliseks keitin täysjyvä makaroonia, pakaste vihanneksia, kurkku tomaatti salaattia ja uuni broiskua, NAM NAM.

Koko päivän ollu kylläinen, ei ole nälkä tosiaan kolkutellu. Diilin jälkeen koisiin ja aamulla uusiks [:)]
 
No niin, täälläki ollaan polkastu homma käyntiin... tosin heti piti mennä lipsumaan, kun oli kaappiin jääny vähän karkkia ja pitihän ne mussuttaa iltamakeanhimoissa... [:@] No pehmeä lasku tulevaan... ja kävin kuitenkin tunnin vaunulenkin..[;)] Huomenna uusi päivä!

Lounaaksi söin tonnikalasalaatin kananmunalla ja päivälliseksi täysjyväpastaa, jauhelihaa ja siihen chilitomaattimurskaa (vinkvink Elegia [;)])

Mä en ihan pilkulleen tuota noudata juurikin sen osittaisimetyksen vuoksi... (ajattelen et vähän pitää rasvaa jostain saada, että sitä riittää maitoonkin) Esim. kananmunan söin kokonaan ja tonnikalaa koko purkin (150g). Mut vaikka reippaasti tähän lisäilisinkin ruokia, on tää silti paljon terveellisempää kun mun aiemmat ruokatavat.

Hyvä fiilis repsahtamisesta huolimatta!! [:D]
 
Minoon kans messissä! [:)]

Pikkasen tökki tuo iltapala - maitorahka vehnäleseillä + lorauksella fun lightia. Minä ei aikonnu ostaa kaupan mehukeittoja, vaan teen ite pakastemarjoista soppaa/keittoa.. onkohan se kiellettyä [8|]

Vaa'alla kävin aamulla ja samaa se näytti mitä jo pitkään, 55kg (pituutta 160cm). Painonpudotus ei mulla oo tärkeää, muutama kilo saa tippua, mutta kiinteytys ois tässä hakusessa minulla.

Zumbatunti takana, huomenna ois vissiin sitte juoksulenkki tai kotitreeni riippuen ilmoista, täällä satoi tänään koko päivän.... [:@]

Tsemppiä haasteeseen!
 
mä teen aina naudanpaistijauhelihasta kastikkeen siten että sipulia ja (paljon) valkosipulia oliiviöljyssä hetki. Sit jauhisliha paistumaan. Kun melkein valmis ni basilikaa ja oreganoa oman maun mukaan. sit tomaattia joko purkista tai ihan pieneksi pilkottuja tomaatinpaloja (joku 150g-200g tomaattia ja lihaa 700g). sit maustetaan soijakstikkeella tai lihaliemikuutiolla.
 
Mun oli pakko skipata eilinen iltapala.. Söin päivällisen vasta kasin aikaan, ni en millään jaksanu enää. Ja aamulla vaaka näytti 800g vähemmän kun eilen! Tosin siinä on viikonlopun mässytyksiä ja juomisia ni siks tippu noin paljo. Eilen vedin vaan rehuja grillatun kanan kans ja makaronia. Laitoin ainaki puolikkaan lihaliemen siihen makaronisettiin. Ja vedän kans kaks lasia ainakin maitoo päivässä, koska mun mielestä ei oo järkevää vähentää kalsiumin saantia. Ja niitten lisäks menee se 3l vettä.
 
Huh, suoli ainakin toimii. Oli pakko jättää puuronsyöntikin kesken!! Jep, josko menis vetään kotijumppaa!
 
voi että te ootta pienii...minuun verrattuna. mun pitäs tiputtaa 50kg että pääsisin 60kiloon.

Mulla into lopahti totaalisesti sen jälkeen kun maksoin laskut. Vain välttämättömiin ruoka-aineisiin oli rahaa enää että sai kuukaudeksi niitä joten aika nihkeesti pystyn koko diettii käyttämään ja se ketuttaa.com mutta otin ohjeet talteen että heti ku rahatilanne helpottaa nii pistän ruokaremontin käyntiin kunnolla.(alko masentaan toi rahatilanne tosissaa niin että nyt on masentunut olo koko ajan ja ahistaa...)

sape miksi muka olsi kiellettyä ite tekemästä mehukeitot. saat kolme kertaa terveellisempää siitä itse tehtynä kuin kaupan versiolla jossa on kaikenmaailman lisäaineet turhat mukana.
 
Mulla on tänään ollu nälkä koko päivän [&:] Ja päätä on särkeny tän kaks päivää [:@] Ei onneksi mitään ylitsepääsemätöntä kipua, mutta tympii kuitenki. Annokset on kyllä sopivan kokosia ja kun vaan muistaa syödä ne kaikki [:D] Tänään jäi välipala väliin ku koiruus karkas ja kello oli jo sen verran että oli päivällisen aika. Ja söin kahvin kans pienen, pienen palat pitkoa [8D] Saako niitä kaupan tomaattimurska juttuja käyttää? Ois pikkusen hyvää spagetti ja jauhiskastike [;)]
 
Takaisin
Top