Mammavaatteet

Joulun ja uv:n aikoihin oli hyvin tarjolla sellasia a-linjasia(?) mekkoja ihan normiosastolla jotka varmaan laskeutuisi kivasti mahankin kanssa... Siis sellasia tisseistä istuvia ja siitä alas leveneviä. Varmaan vieläkin löytyy? Äitiysmekkojakin kattelin sillon, mutta niissä oli ihan ihme ratkaisuja tehty ja löysin vaan rumia :/

Mekko olis tarkotus laittaa maistraattiin ja sit uhriin valmistujaisiin, jotka myös helmikuussa. Eli jotain aika juhlavaa saa olla, en haluaisi täys pitkää. Täytyy vielä googlailla, onhan tässä vielä aikaa tilatakin ☺️.
Odotan kovasti, että loppuisi nuo pakkaset, niin voisi pitää vapaa-ajalla tunikoita ja mekkoja.

Itsekin odottelen jo lämpimämpiä kelejä. Mulla ainoat housut jotka käy tällä hetkellä on verkkarit. :)

Mie ostin facekirppareilta äitiyshousut 5€ sekä äitiyshameen 10€. Luulen, että muita varsinaisia äitiysvaateita en tarvi. Yhdet housut oli jo valmiina kaverilta saatu, mutta ovat jo aika käytetyt niin luulen, että eivät ehkä kestä koko raskautta jos ahkerasti käytän...

Mä ostin kans face-kippikseltä paketin mammavaatteita parillakympillä. Vaatteet oli tosi hyväkuntoisia ja siistejä. Siinä oli kaikennäköistä housua ja mekkoa ja ens kesää ajatellen kesävaatteita. En ole voinut pitää tavallisia housuja raskausviikko 6 jälkeen, kun tokassa raskaudessa tää maha on pompsahtanut ihan eri tavalle esille ja vastaa ehkä nyt rv 13+0 ekan raskauden rv 18-20.

Ja ehkä olisin pärjänny omilla vaatteilla, leggareilla ja pitkillä paidoilla, mutta toisaalta on ihanaa päästä pukeutumaan äitiysvaatteisiin, nii miksei sitten tekisi niin? Nauttia nyt kaikesta mistä mahdollista.
Tällä yritän vissiin vaan itelleni selitellä sitä, miksi tuhlaan vaatteisiin, jos joku saitte kiinni mitä hain ☺️.

Kyllä täälläkin täytyy kai lähteä vaatteiden ostoon :D Kaks viikkoa saanu käyttää vaan mekkoja ja kesävaatteita reissussa niin meinaa alkaa housut ahistaan, etenki farkut (vaikka pokkaria käyttääkin niissä). onneks työvaatteina saa pitää urheilukamoja!

Rv 15+3

Tosi vaikeeta löytää mitään kivaa kevät takkia!
Niin työmatkoille kun lenkkeilyynkin.. :O
Onks vinkkejä?

Mulla on myös takkiongelma! Töissä käytän ihan tavallisia kevättakkeja aukinaisena kun autolla kuljen, mutta lenkille olisi saatava joku tuulitakki esimerkiksi mikä yltäisi kiinni.. Onkohan äitiysvaatteissa ollenkaan tuulitakkeja tms. urheilutakkeja tai onko kenelläkään hyvää vinkkiä mikä menisi päälle normipuolelta? Masu on iso mutta muuten olen pieni niin ei viitsisi normipuolelta mitään 6 kokoa liian isoakaan ostaa :D

Mä oon ajatellu sellaista softshell kantotakkia. Niihin saa usein raskauspanelin ja sit kuitenkin lopulta toimii myös ihan tavallisena takkina ilman kannettavaa ja raskauden jälkeen. Erilaisia vaihtoehtoja ja osa ihan tyylikkäitäkin - tietty riippuen mistä tykkää...
Muoks: Saa myös villaisia ja toppaisia :)

Mä oon käyttänyt nyt vähän lämpimämmillä keleillä hupparia tai miehen hupparia. Ostin kirpparilta äitiystrenssin mut se on mulle ihan säkki, pistän sen eteenpäin myyntiin.

Takaisin