Mammavaatteet

Mä odotin esikoista sillon vuoden 2014 "seksihelteiden aikaan". Mistään ei meinannu löytyä väljävyötäröisiä ja säädyllisen näkösiä shortseja, mut eipähän tarttenu hankkia mahaa varten talvitamineita.
 
Mammavaatteita ei ole yhtään tallessa, mutta onneksi on muutamat muuten joustavat housut. Turvottaa iltapäivää kohden ärsyttävän paljon.

Tuo Maitotyttö olikin hyvä vihje, kiitos siitä Pikkunöösä.
 
Nonih, tämähän meni höpöksi. En aikonut hommata yhtään mitään ennen ku olis pakko, mutta tulipa hyödynnettyä black friday-tarjous ja laitettua tukivyö tilaukseen. Viimeksi minulla oli sellainen lainassa, ja ihan varmasti tarvitsen sellaisen nytkin, sitten kun vatsa on vähän isompi.

Ainiin, ja ostinhan minä aikaisemmin sellaisen pitkän valkoisen neuletunikan, jossa on ihan hillittömän iso ja löysä kaulus. Ihan siksi et käytän sitä kaikissa joulutilaisuuksissa. Arvatkaas mitä ihmiset katsovat kun se on mun päällä? No ei ainakaan mahaa, vaikka se vähän jo pömpöttäisikin. Sitäpaitsi, pieni pömppähän nyt kuuluu asiaan joulun ja jouluherkkujen aikaan. :P
 
Muokattu viimeksi:
Nepeta Cataria mistä tilasit?
Raskauskeiju, kampanjakoodi BLACKFRIDAY15, tosin vain -15% ale, mikä tässä tapauksessa kattoi lähetyskulut. Onko muut hoksanneet hyviä Black Friday tarjouksia mamma- ja vauvatarvikeliikkeissä?
 
Munkaan ei pitänyt mitään vielä ainakaan hankkia, mutta alennuksesta löysin ihanat joulunpunaiset mammafarkut, joten oli pakko ne tilata! Jospa pian tulisivat, niin ei tarvitsisi iltaisin kulkea viilat auki -maha vaan on NIIIIN turvoksissa, ettei mukavalta tunnu tavallisissa farkuissa olo.
 
Ootteko kokeillu ponkkari kikkaa farkkuihin? Itellä ainakin toiminu. Eli napista ja vetskarista ponkkari niin joustaa, mutta pysyy silti kiinni (:
 
Mä vedän tollasen masutuubin aukiolevien housujen päälle. Puolet tuubista housujen alla ja toinen puoli päällä. Hyvin pysyy!
 
Pakon edessä ostin tänään ensimmäiset mammafarkut Sen verran jo turvottaa, että kaikki farkut jäänyt pieniksi!!
 
Mut täytyy kyllä testata tota ponnarikikkaakin, en kuitenkaan ihan koko vaatehuonetta meinannut uusiksi laittaa:)
 
Mä löysin esikoisen aikana Stockan outletista halvat mamalicousin farkut ja toiset ostin vähän kalliimmalla, kun en henkkamaukasta löytänyt mieleisiä. Paitoja ostin pari, mutta pääsääntöisesti pitkät ja joustavat topit riitti hyvin. Ite en oo mammalegginsejä koskaan käyttänyt, vaan mennyt tavallisilla ihan loppuun asti. Jättää vaan tarpeeksi alas vyötäröltä. Ja mekot on parhaita kesällä. :)

Vinkkinä muuten voin sanoa, että lastentarvikekirppiksillä on myös äitiysvaatteita edullisesti. Helsingissä ainakin Malmin Velmukirppiksellä ja Kumpulan Vekarakirppiksellä niitä on näkynyt paljonkin.
 
Mammafarkuilla mennään jo! Yritin tänään etsiä uusiakin, mutta taidan odottaa joulun jälkeisiä aleja ja suunnata hakemaan kasan mieluisia kuteita :) Kesää kohti onneks mennään :D Keväällä ja kesällä saa painaa maksimekoissa vain.
 
Mä oon löytänyt zalandolta ja ellokselta ihania Mamma vaatteita. Mm. Äitiystreggingsit oli ehkä paras ostos koskaan. Ihana pehmeä kangas tulee vatsan päälle ja muutenkin mukavat päällä mutta näyttää ihan farkuilta. ☺ samoin paidan ja mekon löysin. Eikä oo mun mielestä ollut pahanhintaisia vaikka oon tosi pihi ostaan itselleni vaatteita.
 
Olisko jollain tiedossa mistä löytäisi isorintaiselle (normisti E/F kuppi) imetysliivejä järkevään hintaan?? Aiemmissakaan raskauksissa en ole mistään löytänyt, mutta viimeisimmästä jo yli 6v aikaa joten josko nyt jo jostain löytyis!? :)
 
Mayah78, lumingerie:llä on ainakin paljon erilaisia malleja ja kupit lähtee D:stä ylöspäin. Ei toimituskuluja, ja tulee nopeasti (no joulupyhinä ei välttämättä tuu kahdessa päivässä, mutta muulloin melkeinpä seuraavana päivänä lähtenyt jo). Bravissimolla on kanssa ihan kivoja ja ainakin kuppia löytyy (sielläkin taidetaan lähteä D-kupista ylöspäin).
 
Voi jee, liivit alkaa kiristää. En muutenkaan ole innokas shoppailija, ei ole lempihommiani. Ehkä oon loman vaan ilman ja menen tammialennuksiin kärsimään :greet008
 
Täälläkin liivit kiristää, joten niistä taitaa tulla ensimmäinen pakollinen hankinta.. :D
 
Mun piti jo käydä liivit hakemassa :wideyed: kaikki vanhat kiristi ja puristi! Kuppikokokin hyppäsi kahta suuremmaksi. Ei ihme että puristi :joyful:
 
Takaisin
Top