Mammavaatteet

Mie kans viime kesänä jenkeistä ostin Victoria's Secretiltä uusia liivejä, janny ne on pieneks käymässä. Hankala muutenki löytää kokoo ku 70DD on koko ja jo pelkkää yksöis-Deetä saa ettii kissojen ja koirien kanssa... pitänee ny viel sinnitellä näillä ja ostaa sit kaarituettomia liivejä jotka menee sit kauemmin päälle...
 
Suosittelen Pinkkis sullekin joko lumingerietä tai bravissimoa. Löytyy kuppia pienelläkin ympärysmitalla. Kaverin kaa tehdään usein bravissimolta yhteistilauksia kun sieltä tulee reilun vitosen postikulut muuten. Palautus on ihan iisiä molemmissa jos koko ei olekaan hyvä. Kaveri on 65G/H kuppia ja mä taas 95E/F ja molemmille löytynyt aina hyviä liivejä helposti..:)
 
Oih, kiitti vinkistä. Meinasin Victoria's Secretiltä tilata mut palautus saattaa olla hankalampaa... pitää kokeilla ja tutkii noita! Vihaan pikkukaupungissa rintsikkaostoksia ku liivit on iha mummoja kaikki ja sit ne myyjät iha yhtä mummoja... kotona sais sovittaa helposti ja iha rauhassa :)
 
Liiviostoksille kohta suunnattava täälläkin. Viikonloppuna kävin ostelemassa löysempiä paitoja että saa kasvavaa masua piiloon. Lisäksi ostin muutamat joustavaa kangasta olevat pöksyt joiden ei pitäisi painaa mahaa, mutta venyyvät ja paukkuuvat siitäkin eestä :happy:
 
Mulla alkaa housut kiristään, niin pitää varmaan kohta siirtyä mammavaatteisiin :sad001
 
Mä oon Jo kuukauden päivät käyttänyt mammalegginsseja,kun kaikki vaan puristaa tätä röllykkää. XD onneks muuten ei oo tarvinnu uusia ainakaan vielä vaatteita sen verran löysissä/venyvissa vaatteissa liikun yleensäkin.
 
Mulla on edellisestä raskaudesta yhdet loistavat h&m:n farkut ja toiset joista en tykkää yhtään, kun se vyötärö tulee liian korkealle. Nyt sitten koitin etsiä samoja h&m:n farkkuja. Eipä tietenkään ole enää aivan samaa mallia myynnissä kuin 2 v. sitten. Tosi paljon vain slim-malleja ja ne ei tälläiselle persevälle ja reitevälle lyhytjalkaiselle vaan sovi. Mistähän löytäisi vähän reidestä leveämpiä äitiysfarkkuja?
 
Minä löysin H&M:ltä suoraa perusmallia olevat mammafarkut. Toki olivat ainoat kokoaan ja malliaan, ni piti äkkiä ostaa pois. Olisko H&M:n verkkokaupassa vielä jäljellä normaalimallia? Minulla on reidet sen verran leveät, et slim-malli jumahtaa niihin. Ja sitten kun ottaa isomman koon, niin vyötärölle jää löysää kangasta ja farkut vetäytyvät typerästi ylös ja mahan alle farkkuosaan jää laskos.
 
Mullakin on ollut mammafarkut ja leggarit käytössä yli kuukauden. Sen verran kans turvottaa ja normifarkut tuntui ikäviltä, varsinkin kun teen istumatyötä. Ostin torista parit äitiysvaatepaketit tosi edullisesti. Uutena oon ostanut mm. kevätttakin h&m:n alesta ja ellokselta saa kans edullisesti, jos sopivat tarjouskoodit osuu kohdalle. Seuraavana listalla on varmaan talvitakki, ku pian noi vanhat ei mee kiinni :)
 
Kävin tänään HM:llä ku pitäs kans jotain löysempää saada - mut Hyi hitto miten rumia kuteita! Haluaisin näyttää ihmiseltä, vaikka onkin raskaana. Tilaan siis varmaan Victoria's Secretiltä lisää yoga pantseja, kun niistä saa sen vyötärön ylös. Ja ne näyttää hyvältä...
 
Kävin tänään HM:llä ku pitäs kans jotain löysempää saada - mut Hyi hitto miten rumia kuteita! Haluaisin näyttää ihmiseltä, vaikka onkin raskaana. Tilaan siis varmaan Victoria's Secretiltä lisää yoga pantseja, kun niistä saa sen vyötärön ylös. Ja ne näyttää hyvältä...

Kiitos vinkistä, taidan iteki laittaa uuteen Victoria'sin tilaukseen yoga pantsit :)
 
Kiitos Victoria's -vinkistä! Minulla on 15v vanhat Luhdan haaremimalliset trikoohousut. Matalalle sijoittuva vyötärö mahdollisti niiden pitämisen viimeraskauden loppuun asti, mutta kuten iästä voitte päätellä, housut ovat jo käyttöikänsä päässä. Tarve tosiaan on mukaville olohousuille.

Kaverilta sain Mamaliciousin käytetyt äitiysfarkut, ja kuten hän minulle mainostikin, ne ovat todella mukavat! Vaikka siis olenkin tätä reitevää mallia. (Samassa setissä oli parit vanhat H&M-mammafarkut, ja vaikka ne sainkin jalkaan niin istuminen ne jalassa oli tuskaa, jos joku haluaa niin voin lahjoittaa postikuluja vastaan 2 x 38 koon farkkuja-- tai nouto Oulusta--, mallia pilli ja bootcut, kangas jäykkää ainakin bootcuteissa. Suosittelen sellaiselle jonka housukoko on oikeasti 36).

Sitten, Tokmannilla oli nyt tarjouksessa saumattomat rintaliivit 2kpl paketeissa, ja hinta jotain 15e. Kokojakin näytti riittävän (oli vaikea löytää omaa kokoa isojen kokojen joukosta), joten kannattaa tarkistaa se tarjous. Mukavat ja pehmeät päällä ainakin nyt, ei toki kovin tukevat, mutta minu M-koon varustukselle ihan riittävät.
 
Muokattu viimeksi:
Kävin tänään HM:llä ku pitäs kans jotain löysempää saada - mut Hyi hitto miten rumia kuteita! Haluaisin näyttää ihmiseltä, vaikka onkin raskaana. Tilaan siis varmaan Victoria's Secretiltä lisää yoga pantseja, kun niistä saa sen vyötärön ylös. Ja ne näyttää hyvältä...

Mistä tilaat noita? Kävin katsomassa heidän kotisivujaan, ja kommenteissa oli kovasti valitusta siinä et noiden housujen laatu olisi laskenut merkittävästi siitä mitä se oli kolme vuotta sitten (muutaman pesun jälkeen näyttää kulahtaneilta). Mietin et olisko suomeen vielä eksynyt vanhoja eriä, kun selvästi uusi tuotanto ei ole hintansa väärti. Yoga pantsin leikkaus näytti toki hyvältä, leveä ja alhaalta lähtevä vyötärökappale näyttää mukavalta.

Asiasta kukkapurkkiin, mistä olette löytäneet välihousuja? Ompelutaitoinen äitini lupasi uudelleen muotoilla yhden urheiluvälihousut siten et leikkaa häpyluuhun asti edestä kankaan pois ja korvaa sen ja vyötäröosan leveällä trikooneuloksella. Ulkoiluhousuihini en enää mahdu ilman hiusrenksukikkaa. Pitäisikin etsiä miesten toppahousut henkseleillä, jotta ulkona pystyisi liikkumaan.
 
Muokattu viimeksi:
Nepeta Cataria, oon tilannut ihan Yhdysvalloista, en suomalaisten sivujen kautta. Mulla ollu melkein joka päivä käytössä ja ihan on ehjät edelleen, oisinko vuosi sit tilannut. Maksoi 19 dollaria per housut.
 
Ostin H&M:stä perus mustat farkut ja makso vaan 5€ ! vielä liian isot mut vyön kanssa hyvät kun ei omiin farkkuihin enää mahdu mukavasti:sad001 muuta äitiysvaatetta en oo ostanut, jos tulee tarve niin sit vaan äkkiä kaupoille:D toppahousut varmaan jos nää ilmat jatkuu..
 
Tonne hankinnat ketjuun mainitsinkin, et löysin tänään Mamalicious toppahousut -50% alella. Mut pitäis löytää juhlamekko, käyttötarve olis noin kuukauden päästä. Olisko jollakin antaa vinkkejä, mistä etsiä? Ajattelin jotain äitiysmallista, niin laskeutuis kauniimmin vaikka ei vielä tiedäkään, onko vatsa jo kasvanut miten silloin.
 
Minkä tyyppistä mekkoa? Siis materiaali ja pituus varmaan juhlan luonteen ja etiketin mukaan.
Äitiysjuhlamekkoja löytyy aika hyvin eri nettikaupoista. Googlaa tuolla sanalla. Tyyli kun on niin henkilökohtaista ja tarve.
 
Takaisin
Top