Mammavaatteet

Kävin taas tänään Bebesissä ostoksilla. Tällä kertaa ostin farkut. Näin helppoa farkkujen osto ei vielä ikinä ole kohdallani ollut. Otin hyllystä kolme paria. Yksissä oli liian lyhyet lahkeet, mutta kahdet muut olivat juuri sopivia! Valitsin niistä toiset ja otan ne heti tänään käyttöön. Aamulla kävin vielä normaalit farkut jalassa koiran kanssa lenkillä, mutta kyllä ne jo tuntuu ikäviltä, vaikka hyvin menevätkin jalkaan.
 
Nana, kiitti vinkistä! Mäkin laitoin h&m:n toppiksen tilaukseen. Toi näyttää vieläpä sellaselta mallilta, että samalla takilla pärjää kakaroitten kanssa pulkkamäessä ja töissä.
 
Minä löysin viimeksi kirpparilta lähes käyttämättömät lappufarkut mallia mamma ja ne maksoivat vain 2,5 euroa. Mies tosin sanoi niiden olevan seksin sukupuuttoontappajat... mutta eihän niitä jalassa silloin pidetäkään, kun hommiin aletaan... hahhhaha!

Ja oli muuten tosi kivat päällä ne pökät ja on reilusti tilaa kasvavalle mahalle, kun sivuista saa vielä nappeja siirtämällä lisääkin tilaa.
 
Täällä myös farkkulappuhaalarit odottaa käyttöä. Sain kaverilta lainaksi ja itse ihastuin niihin aivan täysin! Mies taas sanoi, että "No ehkä noi sulla töissä menee..." eli ei ollut täälläkään mies kauheen innoissaan

Mutta päällä aivan ihanat ja tosiaan lisätilaa saa sivun nappeja säätämällä, aivan loistava keksintö nämä housut!! Ainut "ongelma" noissa housuissa on, että ne leventää lantiota ihan hirveästi. Pitää odotella vielä vähän, että maha kasvaa, niin sitten huomio kiinnittyy mahaan eikä lantioon :D
 
Hah! mä löysin kirpparilta ton samaisen H&M:n takin mikä oli tuolla aiemmin linkissä. Mustana ja ihan käyttämättömän näköisenä. 20 maksoin. Oli kuitenki halvempi ku ihan uutena.
 

Hennesin mamma-toppiksesta. Tilasin itselleni koko L, kun ajattelin että tässä saattaa talven tullen vähän "levahtaa". Normaalisti olen kokoa M.

Yllätys yllätys se oli pieni! Kiristi hartioista niin, ettei ratkeematta olisi autoa voinut ajaa... saatikka laittaa villapaitaa tms. alle. Laitan takaisin ja pyydän kokoa XL.

Eli tilatkaa rohkeasti pari kokoa suurempi... Muutoin oikein mukava takki!
 
Ai niin..
jos haluat tilata mammatakin Hennesistä 25% alennuksella, tässä koodi oleppa hyvä: 9514
 
Takaisin
Top