Mä en saanut mitään asiantuntevaa apua jälkitarkastuksessa. Sanoi, että sit ku lantionpohjanlihakset on kunnossa, saa tehä kaikkea. Ne on musta aika hyvin koko ajan olleet.
Selkä on huonossa kunnossa, joten lihaksia pitäis kuntouttaa ja haluisin pelaamaan koripalloa, mut en tiedä, milloin sitä uskaltaa. Viikolla en pääse mihinkään ilman vauvaa, et en tiedä, miten onnistuu kuntoilu.
Selkä on huonossa kunnossa, joten lihaksia pitäis kuntouttaa ja haluisin pelaamaan koripalloa, mut en tiedä, milloin sitä uskaltaa. Viikolla en pääse mihinkään ilman vauvaa, et en tiedä, miten onnistuu kuntoilu.
ja laitoin vetäjälle viestiä, että mitä mieltä kun mulla 3 kk synnytyksestä. Että hyppyjä tai kyykkyjä tms ei kannata tehdä. Vastasi, että Joo hei tiedän tasan miltä susta tuntuu! Mun tyttö on 6 v ja inhoan vieläkin haarahyppyjä!
). Salikäyntejä nyt kaks takana ja DAMN IT FEELS GOOOOD!! Jalkaprässiä tehdessä huippas tärisytti ja hengästytti ja sattui (hyvällä tavalla) ja SILTI tuli iiiiso fiilis että tää on NIIIN mun juttu!
matkaa sinne on 14kiloa ja 400g . Wish me luck and motivation !