Mahtuuko vielä tutut farkut?

Mahtuu! Ei ne tosin kiinni enää mene, mutta päälle sain. Pitkä paita ja ponnariviritelmä nappiin kiinni, niin hyvin kehtasi kylille lähteä.
 
Minulla pulahti masu esiin 10+x viikolla ja nyt on jo ihan selvä raskausvatsa, painoa on tullut suunnilleen kilo. Esikoisen kohdalla masu oli tämän kokoinen ehkä joskus 18+ viikoilla, joten en voi kun ihmetellä tätä palloa.

Onneksi eilisen nt-ultran jälkeen ei ole tarvinnut enää salailla töissäkään, niin ei tarvitse pukeutua pelkkiin löysiin mekkoihin.
 
Kahdet housut on jotka menee vielä kiinni niin taitaa olla aika tilata äitiysvaatteita :grin täällä pikku pitäjässä ei äitiysvaatteita myydä niin pitää ruveta tarkastelemaan eri sivustoja :)
 
Luovuin suosiolla yksista housuista jo. Mun ulkovaatetus on sellain et kun synnyttamaan menee niin tietavat etta raskaana, tosin riippuu minka kokoiseksi kasvan talla kertaa.
 
Mä jouduin ostamaan ekat äitiyshousut, kun vain yhdet tosi stretchit farkut mahtui enää päälle ja kyllästyin olemaan aina niissä samoissa :wink Nyt 16 viikolla on kyllä tullut selvästi jo vatsa esille ja kohta sitä ei kyllä enää piilotella. Tykkään muutenkin istuvista vaatteista niin odotan innolla aikaa, että raskausmaha näkyy, että voin pitää tiukempia paitoja & mekkoja :love7
 
Täällä etelässä on hyvin voinut pitää sukkahousuja ja leggareita. Viikonloppuna ostin äippähousi ja ah, onpa ne mukavat. HenkkaMaukka ei pian myy äitiysvaatteita kaupassa vaan netissä. Oon niin reitevä, että aika riskiä lähtee ostaan netistä.
 
Mun pitäis kans varmaan lähteä vaatekaupoille. Oon joutunut farkuista avaamaan nappia ja vetskaria töissä ja hermoilen vähän, että entä jos (kun) joku tulee työhuoneeseen, niin näky on vähän outo... Onneks mun paidat on yleensä pitkiä. Ehkä vois katsastaa myös joitan kirppareita? Harmittaa ostaa uusia vaatteita näin lyhytaikaseen käyttöön.
 
Yritän pärjätä mekoilla/tunikoilla ja sukkahousuilla/legginsseillä, mahdollisimman pitkään. Töissä on työvaatteet, joista paidan olen vaihtanut jo aikaa sitten kokoa isompaan. Tällä viikolla on kyllä housut alkaneet kiristää istuessa.. :rolleyes: Onneksi voi töissä helposti vaihtaa kokoa isompaan.
 
Mun pitäis kans varmaan lähteä vaatekaupoille. Oon joutunut farkuista avaamaan nappia ja vetskaria töissä ja hermoilen vähän, että entä jos (kun) joku tulee työhuoneeseen, niin näky on vähän outo... Onneks mun paidat on yleensä pitkiä. Ehkä vois katsastaa myös joitan kirppareita? Harmittaa ostaa uusia vaatteita näin lyhytaikaseen käyttöön.

Kirpparilta oon joskus löytänyt jotain mamma vaatetta. Kannattaa kierrellä.
 
Tänään luovutin ja laitoin äitiysfarkut jalkaan. Oisin varmaan vielä hetken mennyt mun erittäin joustavilla normifarkuilla, mutta ne päätti tänään hajota.
 
Tänään tuli Zalandon paketti jossa tuli pari äitiyspaitaa, toppia, Kahdet leggingsit ja yhdet mustat jegginssit :grin onneksi kesällä voi käyttää paljon mekkoja :)
 
En haluis myöskään hirveesti ostella kun opiskelijabudjetilla mennään, mutta en haluais myöskään tinkiä tyylistä :joyful::joyful::joyful:
Kesä on kyllä kiva loppuraskaudessa, kun voi mekkoja käyttää! Toivotaan, että kesä on vähäluminen :laughing001
 
Sain kaverilta ison kasan äitiysvaatteita. Nyt on mukava lampsia, kun ei kiristä. Kierrätys on mahtavaa! Mitään uutta en ole lapsellekaan ostanut pitkään aikaan. Pitkän sentin olen säästänyt. :happy:
 
Omat vaatteet käytössä, täällä ei masua näy vielä vaikka kuinka yrittäisi laihistaa peilin edessä. Viikkoja tällä hetkellä 13+5. Olen vielä todella laiha ja odotin että masu pompsahtaisi melkeimpä heti esiin, mutta ei:sad001
 
Omat lantiomalliset housut menee mutta omistan myös yhdet mammafarkut ja shortsit. Mekot on käteviä.
 
Mahtuu aamusta mutta puristaa ruokailun jälkeen, tällä viikolla pitäis postista tulla kahdet tilaamani mamma housut:smiley-bounce013
 
Mä en käsitä mitä vauhtia mun vatsa kasvaa... Ihan pelottaa! Painoa tullut about 5kg ja vatsa ei mahdu mihinkään vanhoihin housuihin ja paidat on jääneet lyhyiksi. Nyt rv 20+ o_O
 
Takaisin
Top