Mahtuuko vielä tutut farkut?

Kyllä nyt jo puristaa vähän vaatteet vyötäröä, joulun herkut ei toki auta asiaa yhtään. :D Omat vaatteet kyllä menee mut tekis kyl mieli kohta jo siirtyä äitiysvaatteisiin. Raskauskiloja on kyllä edellisestäkin vielä jäljellä, toivottavasti ei kauheesti tulis nyt painoa lisää.
 
Mä oon just alkanu huomaamaan että farkut vähän kiristää varsinkin jos istuu tai joutuu kyykistelemään.
Itelläni ensimmäinen raskaus menossa ja en oo oikeen varma koska kannattaisi ensimmäisiä äitiysvaatteita ostaa. :joyful: Varmaan täytyy jossain vaiheessa siirtyä ainakin mukavempiin housuihin.
 
Mun täytyy jo vakavasti harkita siirtymistä, nyt 10+0 ja maha on tullut esiin. Oon mennyt koko pitkän viikonlopun kulahtaneilla legginseillä, mut töihin pitää laittaa muuta.
 
Mulla kans housut kiristää vaikka vasta viikolla 7menossa. On ihan jäätävä turvotus, eikä joulun ja uuden vuoden herkut lainkaan auttaneet asiaa.. :woot:
 
Mulla kans 10+0 ja ei kyllä normi farkut enää mene päälle onneks on vielä omasta takaa löysiä housuja mutta ajattelin kyllä pikkihiljaa siirtyä äitiyshousuihin. Oon ostoa vähän aristellu kun en haluais jinxata mitään.
 
Esikoisen jäljiltä mulle ei vieläkään mennyt ennen uutta raskautta vanhat farkut vaikkei ollut kuin +1kg. Eli oon muutenkin nyt käyttänyt viimeks alkuraskaudessa ostettuja kuminavyötäröisiä farkkujegginsejä. :grin Ne menee onneks vielä, mutta pienimmät puristaa jo sen verran, että täytyy muistaa varoa ettei pistä pitemmälle automatkalle tai koko päivän reissuun. Parit hieman isommat on ja ne menee ihan ongelmitta, tosin viimeks käytin niitä vielä puolivälin jälkeen milloin siirryin vasta äitiysfarkkuihin. Ei taida nyt mennä niin pitkään. :rolleyes:
 
Täällä vasta vk 8 menossa mutta nyt jo housut kiristää vyötäröltä. Pitää varmaa käydä ostamassa koko isommat, jotta pärjäis niillä edes vielä hetken...
 
Farkut mahtuvat hyvin aamulla mutta iltapäivään mennessä alkaa puristaa ja tulee kunnon painaumat mahaan. Nyt on 10+1!
 
Mulla vasta 7+2, mutta tavalliset legginsit ja housut tuntuu jo pahalta. Pitää varmaan alkaa ommella äitiyslegginsejä ja joustavia housuja tarpeeseen.
 
Täällä vielä mahtuu 11+0 farkut jalkaan mutta eihän niissä pitkiä aikoja ainakaan istumaan pysty. Äitiysvaatteita ei legginsejä ja sukkahousuja lukuun ottamatta ole, mekoilla mennään ja toistaiseksi jo hieman pullistuva maha on pysynyt katseilta piilossa Yritän pärjätä omilla vaatteilla läpi raskauden, onneksi loppu on kesällä ja pukeutuminen on helpompaa.
 
Normi housut ahdistaa, mutta äitiyshousuissa mahakappale on vielä lörppö. Mukavilta kyllä tuntuivat kun kävin sovittelemassa. Mistä olette löytäneet pienemmälle mahalle sopivia?
 
Normi housut ahdistaa, mutta äitiyshousuissa mahakappale on vielä lörppö. Mukavilta kyllä tuntuivat kun kävin sovittelemassa. Mistä olette löytäneet pienemmälle mahalle sopivia?

Mä oon ostanu matalavyötäröisiä housuja esim cubukselta ni ne menee jo nyt ja myöhemminkin ku masu kasvaa.
 
Normi housut ahdistaa, mutta äitiyshousuissa mahakappale on vielä lörppö. Mukavilta kyllä tuntuivat kun kävin sovittelemassa. Mistä olette löytäneet pienemmälle mahalle sopivia?

Tätä mäkin mietin. Farkut kiristää jo,mutta äitiys housut ei pysyisi varmasti jalassa vielä. Mitä ihmettä tähän väli aikaan kunnes tulee enemmän mahaa..? Verkkareissakaan aina viitsisi mennä...
 
Minä aloitin tänään äitiysfarkkujen käytön. Viikkoja 11+5. Nappi ei mennyt enää tavallisista kiinni... Minä itse taitan maha kappaleen äitiyshousuista itse housujen päälle, ihan kuin vyöksi. Omani ainakin tuntuvat nappakoille ja istuvat hyvin. Ja ai kuinka mukavakin on kulkea, kun ei massun kohdalta kiristä :happy:
 
Normi housut ahdistaa, mutta äitiyshousuissa mahakappale on vielä lörppö. Mukavilta kyllä tuntuivat kun kävin sovittelemassa. Mistä olette löytäneet pienemmälle mahalle sopivia?

Mä löysin H&M:ltä sellaiset housut missä vatsakappale on paljon pienempi eikä lörpötä niin pahasti, ostin! Sitten oon myös nähnyt sellasia housuaja joissa ei oo vatsakappaletta ollenkaan, vaan matalampi vyötärö. Olisko Zalandolla ainakin sellaisia ollut, merkkiä en muista.

Mulla tänään 8+0 ja tiukkaa tekee normaalien farkkujen kanssa, varsinkin illalla turvotus on aivan jäätävää. Töissä on päivälläkin pakko avata nappi aina istuessa pidempään
 
Mulla menee vielä hyvin omat farkut ja kaapissa on lisäks parit ennestään vähän liian isot farkut, joihin vaihdan kun nykyiset ei mene jalkaan. Oon ajatellut myös, että hankkisin sellaiset Mamalicous -merkin after birth -farkut. Ne sopis just alkuraskauteen ja sit synnytyksen jälkeen, kun maha ei ole vielä/enää kamalan iso.
 
Mul oli sektiom jälkeen varmaan vuoden käytössä mamalicousin after birthit! Ihan loistavat Kiitos muistutuksesta Seesam et niitä on olemassa, nehän on super täs sit kun omat housut puristaa :) ja sit synnytyksen jälkeen.
 
Mä käytän lähinnä leggareita ja on kyllä pitäny taitella mahan alle, kun alkaa oksettaa jos painaa yhtään mahaa. Mulla on ylipainoa muutenkin niin tuntuu et nyt samantien on maha yks pallo, ihan kuin jo yli puolen välin raskautta olis
 
Takaisin
Top