Mahtuuko vielä tutut farkut?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Mahtuu vielä normaalit vaatteet! Epäilen kyllä että äitiysvaatteet joutuu ottaa kohta esiin koska kuopuksesta alko masu näkyy jo viikolla 10 joten odotan että tälläkin kertaa pomppaa nopeasti
 
Mahtuu onneks, mut mä pahoin pelkään että jo kohta pitää siirtyä löysempiin vaatteisiin/äitiyshousuihin. :shy: Legginsit/farkut tuntuu välillä inhottavalta ja painavilta kohdun kohalla, etenkin iltaa kohti se tunne voimistuu. Tänään huomasin lenkin aikana et housut puristaa ja ihan kuin pieni ’kumpare’ jo tuntuis housujen reunaa vasten. Ehkä pelkkää toiveajattelua. :p
 
Minulla edellisessä raskaudessa oli vaikeaa, kun paino alkoi nousta ja jalkoihin ja keskivartaloon kertyi ylimääräistä rasvaa... Minulla ollut kehoni kanssa ristiriitaisuuksia koko aikuisiän ja aina ollut alipainoinen. Edellisen raskauden jälkeen laihduin reippaasti alle lähtöpainon, mutta sittemmin olen saavuttanut suht normaalin painon itselleni. Toivon pystyväni suhtautumaan muuttuvaan kehooni tällä kertaa paremmin ja osaisin nauttia hetkellisistä naisellisista muodoista... Samoilla vaatteillani toivon pääseväni mahdollisimman pitkälle. Onneksi en kuitenkaan ole heittänyt vanhoja äitiysfarkkuja vielä pois. Niin ja ehkä tällä kertaa ymmärrän myös ostaa jo etukäteen imetysliivejä kaappiin
:wink
 
Hyvin mahtuu. Nyt viikolla 4 + ja toivottavasti menee samaan malliin kuin ekassakin että menee kauan ennen kuin alkaa näkymään kunnolla. Nyt on vielä ruokahalu huonontunut, joten senkään puolesta ei nyt alkuun tule ongelmaa.
 
Mullakin mahtuu hyvin vielä tavalliset farkut. Esikoisesta meni tosi pitkään ennen kun alkoi näkymään, mutta nyt uskon, että pompsahtaa esiin nopeammin.
 
Yllättävää kyllä mahtui, vaikka oli ilta-aika (jolloin yleensä turvottaa)! Tosin syömisen jälkeen alkoi vähän ahdistaa, kun farkuissa oli vielä korkea vyötärö :grin Fiilistelen aika lujaa omia housuja kun esikoisesta tuli hirveä turvotus jo ennen plussaa että kaikki farkut jäi kaappiin samantien :oops:
 
Mua ahdistaa jo etukäteen omista vaatteista luopuminen. Etenkin jos tää raskaus menee loppuun asti, niin viime kesänä ostin ihania hameita ja toppeja niin eihän ne päälle mee vauvamahan kanssa. :meh: Sit pitää odottaa kesää 2021 :joyful:
 
Äääh, mä en oo palautunut vielä edes pojan odotuksen jäljiltä ja nyt taas alkaa tulla painoa lisää, en varmaan ikinä enää tuu mahtuu mun vanhoihin pöksyihin. :banghead: Uskon että tossa rv 10 alkaa vatsa vähän näkymään, niinkun pojastakin, mutta omilla vaatteilla sinnittelen niin pitkään kun mahdollista, farkkuja en edes käytä juurikaan, legginsejä enemmän! :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Iltaisin housut kiristää aika ikävästi. Ihan parin viimeisen päivän aikana on ruvennut turvottaa aina iltaisin.
 
Täällä myös turvotus on huomattu! Maha on iltasin ku rantapallo :rolleyes:
 
Mua kans iltaisin turvottaa, mut ei onneks pahasti. Tänään kyl aamulla huomasin lenkillä ollessa, että housut puristaa. Mulla oli ohuet fleecehousut sekä ulkoiluhousut, niin kohdun kohdalla tuntu kyllä hiukan puristavan. :confused:
 
Vielä ainakin näin 6+3 mahtuu hyvin. Farkkuja en muutenkaan hirveänä käytä, joten luulen että raskausaika menee urheilutrikoissa niinkuin ennen raskauttakin. Onko jollain muuten suositella jotain hyviä urheilutrikoita, sille ajalle kun maha on jo pyöristynyt?
 
Vielä mahtuu hyvin vaatteet, mutta mielenkiintoista on, näkyykö vatsa jo aiemmin mitä esikoisessa. Kaikki ostamani raskausajan vaatteet on ostettu H&M:stä ja tilasin juuri sieltä alesta muutamia vaatteita valmiiksi.
 
Mulla puristi farkut jo ennen positiivista testiä turvotuksen takia. Onneksi kaapista löytyy joustavampia housuja ja tunikoita, menevät varmaan suht pitkälle.
 
Mä ajattelen jo tuskaisesti tulevaa kesää jos on kauheat helteet ja vielä raskaus päällä :D Vaatteita ei toki paljoa tarvitsisi, mutta jotainhan olisi pakko laittaa ylle. Onkohan äitiysuimapuku kätevä kesällä vai menisiköhän ihan biksut? Viime raskaudessa talvella uimahallissa käytin surutta bikineitä, niin ei tarvinnut ostaa uusia uikkareita mutta nyt kun on kesäraskaus edesä, niin saattaisi olla mukava saada ihan oikea äitiysuimapuku...
 
Mulla oli upea ruskettunut maha viimeisessä onnistuneessa raskaudessa, jolloin kuljin koko kesän rannalla bikinit päällä. Sitten kun lapsi oli saatu maailmaan vatsa näytti suoraan sanoen ruskealta tyhjentyneeltä ilmapallolta. Eli todella hassulta! Mutta sekin sitten hävisi parissa kk. Bikinit päälle vaan rohkeesti ja massua esittelemään. Reilusti päälle aurinkorasvaa niin ei pala ensimmäisenä. :grin
 
Takaisin
Top