Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mua ainakin ahdistaisi kertoa kaikille isoon ääneen samaan aikaan. Siksi olen hiljaa ja jos joku kysyy niin kerron.

Jos olisin vielä vanhassa isossa tiimissä niin pistäisin varmaan esimiehen kertomaan kaikille. Muistaakseni niin on tehty ennenkin. Se rauhoittaa uteliaat ja arvioijat kivasti. Tietysti jokainen työporukka on erilainen niin ei voi yleistää millään. Nykyinen on niin pieni että voi silti jäädä esimiehen kerrottavaksi kun en koe olevani niin läheinen monen kanssa että haluaisin itse kertoa jotenkin mahtipontisesti kaikille samaan aikaan. Ehkä esikoisen kohdalla vielä korostuu se ettei ihmiset ehkä osaa veikata koska joku alkaa lisääntymään ja milloin on sopivaa siitä kysyä. Jos on lapsia ennestään niin on helpompi ajatella että ehkä siellä on sisarus sitten tulossa?

Jotenkin koen että vaikka raskaus ei ole sairaus en enää suostu venymään ja paukkumaan töiden vuoksi ja haluan että työkaverit tietää miksi en suostu tehdä pitkää työpäivää tai halua ottaa stressaavia työtehtäviä vastaan. Ja Toivon vaan että esimies ymmärtää tilanteen. Koska jos ei ymmärrä eikä suostu pyyntöihini niin en kyllä tiedä mitä teen.

Onko teitä huomioitu työpaikalla mitenkään raskausuutisen jälkeen? Esimerkiksi ylitöitä vähennetty tai muuten otettu jaksaminen huomioon?
 
Turvotusta ollu kyllä jo pitkään! Legginssit vielä ihan ok tuntuiset päällä.
 
Omat farkut ahdisti jo maaliskuun lopulla kun oli pakko pitää yhden illan ajan ja sitten vielä syödä ja istua pitkään. Tuskaa. :hungover: Legginssit ja muut lökäpöksyt ollut suuressa käytössä. Eilen viimein rohkenin ostamaan mammahousut ja nää on niiiiin kivat ja armolliset turvonneelle vatsalle. Varsinkin vapaalla ihana olla vaan kunnon plussapallo kun ei tarvi peitellä mahaa, mutta saa nähdä kauanko pysyy piilossa töissä ja tuttujen kesken kun vielä en haluaisi tätä suuren kansan tietoon. :pompus:
Ostin myös ensimmäiset äippäliivit kun omat rintsikat tuntui painavan ja puristavan joka suunnasta eikä olleet enää kivat päällä. Kaarituettomatkin menee nyt oikein hyvin kun tissit saaneet vähän muotoa :hilarious: Tai sitten on vaan niin mukavuudenhaluiseksi tullut että ihan sama :p
 
Oon yrittänyt etsiä äitiyslegginsejä vaikka mistä, mutta en oo löytänyt mun kokoa ainakaan. Ostin sitten L-koon tavalliset, ne menee nyt ainakin jonkun aikaa. Tuntuu, että tavalliset alkaa jo painaa mahaa.
 
Oon yrittänyt etsiä äitiyslegginsejä vaikka mistä, mutta en oo löytänyt mun kokoa ainakaan. Ostin sitten L-koon tavalliset, ne menee nyt ainakin jonkun aikaa. Tuntuu, että tavalliset alkaa jo painaa mahaa.

Mä ostin H&M stä sellaset perus mustat :)
 
Mä ostin H&M stä sellaset perus mustat :)

H&M:ssä mä oon käynyt, mutta niissä, missä oon käynyt ei oo ollut. Pitää vaan käydä vielä lisää niitä läpi. Onneksi niitä on täällä kymmeniä :)
 
H&M:ssä mä oon käynyt, mutta niissä, missä oon käynyt ei oo ollut. Pitää vaan käydä vielä lisää niitä läpi. Onneksi niitä on täällä kymmeniä :)


H&M:stä ostin myös omani, niin parit farkut, liivit ku mammaleggaritkin :)
 
Just tilasin H&M:ltä yhdet mammafarkut kun omat farkut kiristää jo niin ikävästi. Onneksi suurimman osan ajasta voi vedellä tuolla leggareilla ja löysillä vaatteilla :happy:
 
Piti tappaa aikaa kaupungilla, niin kävin sit ostaa ekat äitiysfarkut. Jännittävää :grin Oli kyl jännä ku vertas omia tavisfarkkuja ja niitä peilistä, niin ne äitiysfarkut toi mahan tosi selkeesti esiin. Ei nää tavikset viel oikeestaan purista, mut kai ne vähän sitä mahaa lyttää. Ei näytä raskaana olevalta. Maha oli jotenkin nätimpi äitiysfarkuissa, semmonen tasaisen kauniin pyöreä raskausmaha eikä makkarainen numeron 3 -muotoinen löllömaha :joyful:

Saatanpa ruveta heti käyttämään vaikka ei olisi vielä tarvetta :joyful: Kiva, et voi piilotella viel normifarkuilla tai esitellä ylpeänä äitiysfarkuilla riippuen tilanteesta.
 
Mistäs muualta kuin Henkkikseltä voisi löytää edullisesti tavallisia T-paitoja ja toppeja raskausaikaan? En haluaisi ostaa uutena niin väliaikaisia vaatteita, mutta kohta on pakko myöntyä (netti)kaupoille kun ei vaan käytettynä tunnu liikkuvan eikä vanhat kesäpaidat mahdu päälle. :sad001 Viimeksi löysin lähes kaiken käytettynä, nyt oon nähnyt vaan imetysvaatteita.
 
Nyt alkanu usein tuntuun selvä paineen tunne alavatsalla nii farkut usein painaa ikävästi siihen. Vielä käyttäny normifarkkuja mutta taidan siirtyä mamma malliin nyt. Niitä voi hyvällä omalla tunnolla pitää. Eilen vaan päälle kokeillessa tajusin että oon viimeks ollu pienempi nii vähän oli tiukat ne mammafarkut mutta kyllä ne menee. Aleista vois taas kattoa sitte jos täytyy uusia hankkia. Alesta ne edellisetkin on ostettu. :joyful:
 
Mä siirryin nyt paitojenkin osalta äitiyspaitoihin. Tai lämpimämmistä normivaatteista löytyy vielä tarpeeksi väljiä ja pitkiä, mutta topit ja T-paidat on liian lyhyitä. Alkoi mennä hermo kun niitä sai kiskoa alaspäin kun maha pullahteli koko ajan näkyviin. :grin Oon nyt hamstrannut kesävaatetta käytettynä. Saa nähdä mitä sitten syksyllä tarvitsee, joutuuko ostamaan esimerkiksi takin?
 
Joudun varmasti ostamaan takin kun kaikki takit on muutenkin niin pieniä ja oon tosi kova palelemaan joten en aio kulkea takki auki.

Rakastan neuletakkeja eli riittää jos löydän toppeja ja paitoja nyt kesän lopulla niin voin käyttää niitä sitten vielä neuletakkien kanssa. Vaikea hahmottaa kuinka nopeasti maha kasvaa kun on esikoinen tulossa.

En enää ens viikolla peittele mahaa töissä niin saa nähdä ketkä uskaltaa ensiksi kysyä. Niin pieni kuitenkin aamuisin että joku voisi pistää lihomisen piikkiin :hilarious:
 
Mä ostin esikoista odottaessa kesäksi vaan läjän tavallisia hihattomia toppeja Veromodan tai jonkun vastaavan alesta. Olivat niin pitkää mallia että venyivät hyvin masun yli. Nyt tuntuu että kaikki rullaantuu ja vatsa taitaakin olla isompi kuin viimeksi tässä vaiheessa. Harmi kun ei tullut otettua viikottain kuvia silloin!
 
Tänään aamulla tuli todettua että pitää lähteä vaateostoksille. Farkut ei enää menneet mukavasti kiinni vaan painoivat seistessäkin. Tykkään enemmän kayttää mekkoja ja hameita kuin housuja ja ne saa vielä suurimman osan ihan hyvin päälle. Ne pari kireämpää venymätöntä voi nostaa mahan yläpuolelle. Mut ois se varmaan kuitenkin hyvä omistaa parit käyttökelpoiset housutkin.
 
Ostin äitiysfarkut ja tuntuu et olin ihan pihalla. Halusin hyvin istuvat, mutta silloin ruoka maistui vähemmän. Nyt ruokahalun kasvaessa reidetkin kasvaa.. ja nehän menee tosi alas!!! Siis ehkä on eri malleja mut nää näyttää kyllä siltä et en kehtaa käyttää ilman jotain pitkää paitaa...
 
Kävin eilen h&m:ssä etsimässä äitiysvaatteita, kun farkut ei oo hetkeen mennyt jalkaan ja legginsitkin alkaneet kiristää. Hm on ilmeisesti ainut kauppa tässä kaupungissa, jossa myydään äitiysvaatteita. Ne hm äitiysvaatteet ei kyllä istuneet ollenkaan pitkälle ihmiselle. Legginseistä jäi nilkat paljaaksi ja farkut ei tunutuneet yhtää hyviltä :sour: vissii tilattava netistä, että olisi edes yhdet istuvat housut
 
Kävin eilen h&m:ssä etsimässä äitiysvaatteita, kun farkut ei oo hetkeen mennyt jalkaan ja legginsitkin alkaneet kiristää. Hm on ilmeisesti ainut kauppa tässä kaupungissa, jossa myydään äitiysvaatteita. Ne hm äitiysvaatteet ei kyllä istuneet ollenkaan pitkälle ihmiselle. Legginseistä jäi nilkat paljaaksi ja farkut ei tunutuneet yhtää hyviltä :sour: vissii tilattava netistä, että olisi edes yhdet istuvat housut

Kuinka pitkä oot? Legginssejä löysin vaan capripituset sieltä, oliko niistä kyse?
Mä oon 175 ja totta, jää kyllä vähän lyhyeksi mutta jos ei hirveesti housuja nostele niin riittää just lahje suorana pienellä pilkistyksellä. Farkuista mä en oo muutenkaan ikinä tykännyt ja nää on siis sellanen mix kangas, en tiiä nimeä. Tummat ja joustaa jonkin verran. Vaati totuttelua niin alhanen vyötärö mutta tykkään paljon enemmän kun ei vatsaa purista.
 
Kuinka pitkä oot? Legginssejä löysin vaan capripituset sieltä, oliko niistä kyse?
Mä oon 175 ja totta, jää kyllä vähän lyhyeksi mutta jos ei hirveesti housuja nostele niin riittää just lahje suorana pienellä pilkistyksellä. Farkuista mä en oo muutenkaan ikinä tykännyt ja nää on siis sellanen mix kangas, en tiiä nimeä. Tummat ja joustaa jonkin verran. Vaati totuttelua niin alhanen vyötärö mutta tykkään paljon enemmän kun ei vatsaa purista.
Oon kans 175! :) kysyin viel myyjältä et miks nää legginsit näyttää näin lyhyiltä ja se oli vaa että normaalit ovat :grin pitää mennä jossaa vaiheessa uudelleen katselemaan
 
Oon kans 175! :) kysyin viel myyjältä et miks nää legginsit näyttää näin lyhyiltä ja se oli vaa että normaalit ovat :grin pitää mennä jossaa vaiheessa uudelleen katselemaan

Siis mihin asti ne oli? Ei kai noi mun voi olla normaalit kun pohkeen puoleen väliin :D Mutta kannattaa niitä ei-farkkuja testata, oli mulle positiivinen yllätys ja menee melkein farkuista :)
 
Takaisin
Top