Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mä hommasin jo aivan alussa sellaiset joustoresoriset äitiysfarkut, mutta ne oli kyllä mulle huono ostos - eivät ole oikein pysyneet jalassa missään vaiheessa. Eilen kävin hommaamassa sitten oikeat äitiysfarkut ja ne on ihan yllättävän mukavat vatsakappaleineen kaikkineen. Maha on oikein innostunut pullistumaan, se on oikeasti jo aika iso :wideyed:
 
Ekan kerran eilisen työpäivän aikana jouduin aukaisemaan napin housuista. Huoh..kylläki ruokatunnin jälkeen. Ja ajan työkseni autoa et iha ymmärrettävää kai :)
 
Tulis äkkiä lämpimät ilmat ettei tarvis pitää takkia enää kiinni, en kyllä lähde enää mitään lämpimämpää takkia tän loppukevään ajaksi ostamaano_O ja alushousuja en oo vielä löytäny mukavia, kaikki mitä on tuntuu tympeiltä kun rullautuvat painamaan tuohon mahan alle:confused: oisko vinkkejä??
 
Tulis äkkiä lämpimät ilmat ettei tarvis pitää takkia enää kiinni, en kyllä lähde enää mitään lämpimämpää takkia tän loppukevään ajaksi ostamaano_O ja alushousuja en oo vielä löytäny mukavia, kaikki mitä on tuntuu tympeiltä kun rullautuvat painamaan tuohon mahan alle:confused: oisko vinkkejä??

H&Mssä oli ainakin ennen sellaset raskausajan pikkarit, mitkä on edestä matalammat ja venyvät. Eli toisin kun raskauspikkarit muuten, joissa korkea vatsa. Mulle ne on ainaki superhyvät kun en siedä mitään painetta vatsalla. Pysyvät hyvin päällä, vaikka ovat esikoisen ajoilta neljän vuoden takaa :D

Ostin muutaman mekon sillon kuukausi sitten ja niillä olen vallan mennyt nyt. Raskausajan leggarit rullaan tohon puoltankoon niin ei paina vatsaa... Paljon aikasemmin on vatsa pullahtanut esiin kun esikosta, vaikka turvotusta tämä vissiin edelleen lähinnä on :)
 
Huokaus, kaipa täälläkin pitää alkaa miettimään muita pukeutumisvaihtoehtoja kun lantio ja reidet ovat kasvaneet aaaaaivan valtaviksi..Näytän ihan brassilta hyrrälantioine:hilarious: Päätin itsepintaisesti pitää korkeavyötäröisiä farkkujani ja kuinkas ollakkaan, niistähän räjähti vetoketju irti! Hetken aikaa olin ihan maassa mutta alkoihan se vähän jo naurattaa kun näillä viikoilla kuvittelee olevansa niin sirpakka että pystyy pujahtamaan pikkupilleihin:rolleyes: Nyt on sit löytyny kivoja kuvioituja chinoja mut alkaa niissäkin maha näyttämään varsinkin aterian jälkeen aika mojovalta..Itsetunto ei meinaa kestää sukkiksiin ja mekkoihin siirtymistä kun on tullut tällaiseksi käytännölliseksi pojaksi hahhah:grinNo keväällä ne onkin tosi jees kun ei oo kylmä mut mites esim tänään kun tuli räntää vaakasuorassa?? Brr! Onneksi suurin osa odotuksesta painottuu kevääseen ja kesään jee!
 
En ole kokenut noita äitiyshousuja kovin mukaviksi. Kaikissa se vyötärön alaosa painaa vatsaa istuessa En ole myöskään löytänyt itselle riittävän pitkiä housuja
 
En ole kokenut noita äitiyshousuja kovin mukaviksi. Kaikissa se vyötärön alaosa painaa vatsaa istuessa En ole myöskään löytänyt itselle riittävän pitkiä housuja

Ostin Lidlistä ihan kivat äitiysfarkut, mutta ne on aivan liian pitkät Tosin en ole vielä käyttänyt niitä, en myöskään tykkää että vatsan päälle tulee mitään. Jos pitää istua pitkä aika niin avaan napin ja vetoketjun ja käytän riittävän pitkää paitaa ☺️
 
Ostin Lidlistä ihan kivat äitiysfarkut, mutta ne on aivan liian pitkät Tosin en ole vielä käyttänyt niitä, en myöskään tykkää että vatsan päälle tulee mitään. Jos pitää istua pitkä aika niin avaan napin ja vetoketjun ja käytän riittävän pitkää paitaa ☺️

Mä ostin joku viikko sitten myös lidlistä ne äippäfarkut. Oon ihan tykännyt :) ei ole mikään kovin tiukka osa mikä tulee vatsan päälle (ainakaan vielä). Yllätyin kyllä kuinka hyvät on :grin
 
Mun piti nyt vaihtaa jo sukkahousutkin raskaussukkiksiin. on kyllä super mukavat. Äitiyshousuja en oo vielä ostanut, jatkan mekkolinjalla :grin
 
Mulla mahtuu vielä normi sukkikset, hameet ja mekot, joten niillä olen pärjännyt. Housuista menee jumppahousut jne, mutta enemmän liikun hameessa/mekossa. Olen kyllä alkanut jo tiirailemaan äitismekkoja, pitäisi ostaa, ja kaivaa kaapin peruilta olemassa olevat.
 
Käytiin tänään kaupungilla muutenkin asioilla niin pistäydyin sitte H&M:ssä. Löysin sieltä alerekistä äitiysshortsit ja lisäksi kivan äitiysmekon kesäksi! :happy: Toi eka kun syntyi maaliskuun lopussa niin entuudestaan on vaan pitkiä housuja ja leggareita, ja takkikin on toppaversio. Paitoja käytin silloinkin pitkälti vaan paria kokoa isompia... Luulen myös että viime kesäksi hankituista imetyspaidoista ainakin osaan mahtuu maha. Mutta siitä mekosta oon erityisen iloinen, kiva olla joku ihan virallinen mammamekkokin jo valmiina.
 
Jotain alen jämiä ne vissiin oli, mutta sattui olemaan alekamat "ota 3 maksa 2" niin sain lisäksi muksulle ikään kuin kaupanpäällisinä kesäksi shortsihaalarit. :)
 
En ole kokenut noita äitiyshousuja kovin mukaviksi. Kaikissa se vyötärön alaosa painaa vatsaa istuessa En ole myöskään löytänyt itselle riittävän pitkiä housuja

Eilen kaivoin esille mun toiset äippäfarkut, Mamalicious-merkkiset, ja tulipa vaan tämä sun kommentti mieleen... Olin meinaan unohtanut että ne housut on siinä ja siinä ettei oo mulle liian pitkät! "Normaalitilassa" mulla mitat 175cm ja 63kg, eli noin yleisesti on vaikea ylipäänsä löytää housuja missä lahkeissa on tarpeeksi mittaa, varsinkaan niin ettei ne sitten leveyssuunnassa oo ihan valtavat. Kannattaa siis ainakin tuo merkki tsekata jos oot äitiyshousuja vailla, mun yksien housujen kokemuksella ainakin riittää pituus.
 
Mä sain äidiltä kolme ihanaa Marimekon raskausmekkoa jotka se on ostanut kun odottanut mun siskoa veljeä ja mua :love7

Aivan ihana ajatus laittaa sama mekko ja noilla taitaa pärjätä kesän juhlat:Heartred

Onpa tosiaan ihana ajatus! :Heartred Ja siitä tulikin mieleeni että mullahan on myös jossain kaapin kätköissä ainakin yks oman äidin vanha äitiysmekko! En oo muistanut sitä ollenkaan kun on niin kesämekko ja tuota ekaa kun odotin talvella niin ei sitä silloin tullut ajatelleeksikaan... Eli kiitos kun muistutit. :grin
 
Mulla ei oo omalta äidiltä, mutta kun odotin esikoista niin miehen äiti antoi yhden mekon mitä hän on käyttänyt raskausaikana ja kaiken lisäksi miehen isä on sen aikoinaan miehen äidille ostanut, se on kyllä niin heikkoa materiaalia, etten uskalla sitä kyllä enään käyttää, koska on tosiaan niin heikossa kunnossa että jos vaikka istun hiekkaöaatikon reunalla niin voi olla että jonkun kiven tai tikun takia menee rikki, mutta olen pitänyt sitä tallessa ja aion säästää omalle tytölle
 
Mulla on ollut äitiyshousut varmaan jo jostain rv 10+ käytössä, koska normaalit farkut alkoi painamaan ja oli pakko olla nappi auki aina kun mahdollista.
 
Takaisin
Top