Maalismasut

Onnea kaikille Maalismasuille :) Täti tuli minulle kylään joten jätän tämän ryhmän ja toivon siirtyväni sitten huhtikuisiin jossain vaiheessa. :)

Hyvää loppukesää! :)
 
Olenko oikeasti raskaana? :eek:

Kai munkin täytyy liittyä tänne, kun kaksi haaleaa plussaa on tehtynä. Toissapäivänä plussa oli niin haalea että mainasin heittää roskiin ja toisaalta en edes ottanut aikaa. Kun sitten eilen näytin kuvaa kaksosia odottavalle ystävälleni, niin hän sanoi sen olleen selkeä plussa. Tänä aamuna tein uuden kellon kanssa ja viiva on vahvistunut, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin tarkastusviiva.

Jätin pillerit pois tammikussa 2013, mutta emme varsinaisesti ole yrittäneet. Toukokuusta lähtien emme ole enää vältelleet kuviteltua ovulaation ajankohtaa, vaan antaneet vauvan tulla jos on tullakseen. Plussaus ei siis ole yllätys, vaan erittäin toivottu. Tosin mieheni ei usko viivoja tai sitten asian sulattelu vie enemmän aikaa.. Täytynee ostaa Clearblue -testi johon tulee vastaus sanallisessa muodossa :wink

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
Tänne minäkin näemmä eksyin kirjoittamaan.

Eli lyhyesti, kesken työpäivän (tauolla tosin), panikoiden, malttamattomuuden tunteen ja jännityksen keskeltä.

Tänään pitäisi tai piti kuukautisten alkaa. Testin käyn ostamassa töiden jälkeen vasta illalla ja huomenna aamulla on jännityksen aika. Ellen jo rohkaistu illalla ensimmäistä kokeilemaan, kyllä aion ostaa useamman...
Toivomme kovasti mieheni kanssa lasta. Tämä on ensimmäinen "suunniteltu" yritys.
Toivon siis parasta ja varaudun pahimpaan.

Onnea teille jo plussanneille :)
 
Tein tänä aamuna vielä uusintatestin kun se aiempi oli niin haalea viiva, nyt tuli ihan täysin selkeä sekä clearbluen että toisenkin merkin testiin (ai minäkö epäileväinen :wink ). Laskettu aika tosiaan omien laskujen mukaan kiilaa tuonne maaliskuun 7. päivälle.

Mä avaan toisen ketjun, jonne voi kirjata laskettuja aikoja listaan.

Mulle tää raskaus on neljäs; kaksi lasta ja yksi keskenmennyt enkelilapsi.
 
Varovaisesti kurkin tänne.
Yritystä takana reilu puolivuotta ja kaikista menneistä kierroista oletin tämän olleen aivan hukkaan heitetty ja sen takia koko ajan ollu olo, ettei meille ainakaan maalivauvaa ole tulossa (jospa sitten se huhtivauva).
Mulla normaalistikin kiertojen pituus heitelly, tänään oli kp 37/33-35. "Varmuuden" vuoksi testailin aamulla. Kaksi viivaahaan testiin piirtyi. Eka viiva testiviivaa heikompi, joten siksi vielä varovainen kurkkaus tänne. :)
Huomen aamulla testailen vielä parin tikun kans uudestaan.
En ollenkaan tajua, että voisin olla raskaana. Mies hypetti puhelimessa tulevaa vauvaa, mutta itse en vain ymmärrä.
Jos lasketunajan laskuriin on luottamista niin meifän l.a. olisi 4.3. :Heartred
 
Tervetuloa kaikille uusille. :) Viime viikon perjantaina tein Clearbluen digitaalisen ja tulokseksi tuli raskaana 3+ (silloin olisin olettanut olevan rv 4+6), joten saattaa olla, että laskettu aika onkin helmikuun viimeinen eikä maaliskuun ensimmäinen. Utrassahan tuo selviää ja mieluummin pysyn tällä puolella kuitenkin, kun helmikuiset ovat ehtineet jo niin kauan juttelemaan keskenään. Ovulaatiosta laskien la olisi joko 28.2. tai 1.3. mutta oletin sen olevan tuo 1.3.

Täällä olisi siis menossa rv 5+3 (tai 5+4). Viime päivinä on ollut jonkun verran lievää ällötystä, väsyttänyt ja välillä ollut kylmä ja välillä kuuma (tuota viimeistä ei esikoisesta ollut). Rinnat ovat vähän herkemmät kosketukselle mutta tämä ei ole mitään verrattuna esikoisesta kipeytyneisiin rintoihin. Liekö sillä sitten ollut vaikutusta, että imetys loppui vasta pari kuukautta sitten. Epäusko vaivaa edelleen ja sen takia onkin tullut raskaustestejä tehtyä muutaman päivän välein. laughing7 Hienosti ovat viivat koko ajan vahvistuneet. Ei samanlaista stressaamista ole kuin ensimmäisen kanssa oli alussa mutta jotenkin tuntuu, että tämä raskaus alkoi liiankin helpolla (3kk vs. 15kk).
 
Tein kans tännään ystävän painostamana tuon Clearbluen digitestin ja mulle tule 2-3, MUTTA siinä ohjeessahan oli että lääkärin lasketunajan mukaan tuo ois 4-5, mut ko mullon niin pitkä kierto normisti, nii l.a. laskurit antaa rv6.
 
Oletteko neuvolaa jo varanneet? Milloin teillä ensimmäinen?
Tänään soitin eli ois 26.7, eli mulla viikko 9 silloin menossa jos oikein laskin. Ku aika menis nyt nopeaa :)

Tänään alkoi hirveä väsymys ja kiukuttaa kaikki ja itku on herkässä. Mutta lepoa vaan onneksi on lomaa :smiley-ashamed004
 
Tein sitten neljä testiä :) joka kerta viiva vähän tummeni ja viimeksi tehty digitestikin näytti "raskaana 2-3". En ole neuvolaa varannut vielä kun on työt soittoajan kans päällekkäin, mutta heti soitan kun vain on vapaata/iltavuoro.
 
Moikka, täälläkin yksi plussatestin tehnyt :Heartred Tuntuu kyllä vielä niin uskomattomalta, että uskaltaako edes sanoa ääneen... Omien laskujen perusteella la saattaisi olla 8.3. Ekan plussan tein tuossa lauantaina ja tänään vielä uudelleen ja vahvempi viivahan sieltä ilmestyi. Esikoinen meillä on vasta 7,5 kk, joten kiirusta tulee pitämään, jos tämä pikkuinen saadaan maailmaan. Ekalla kerralla yritimme noin 9 kk, kun nyt oikeastaan vasta 1-2 kiertoa. Kuukautiset olleet edelleen epäsäännölliset synnytyksen jäljiltä, kolmet niitä ehti tulla tähän mennessä.

Toivotaan että kaikki saamme pikkuiset aarteemme pitää :Heartred
 
Heippa! Tänään aamulla testaten diginäyttö ilmoitti että maaliskuisiin sopisi ilmoittautua! :happy090 Aivan uskomatonta kyllä! Taustaa avaan sen verran että kolmisen vuotta sitten lopetin pillerit ja yritystä ollut siitä saakka. Kaksi vuotta sitten plussasin mutta meni kesken viikolla 8 (tuli kuitenkin ilmi vasta viikolla 11!) ja sen jälkeen ei ole ollut yhden ainuttakaan plussaa. Meillä olisi ollut tässä parin viikon päästä labrat lapsettomuustutkimuksia varten ja tämä tuli nyt vähän kuin viime hetkellä! Ihan pakko sanoa että hirvittää ja jännittää ihan älyttömästi että kuinka käy, km oli sen verran rankka kokemus että sitä en enää halua kohdalle. Ollaan molemmat päälle kolmenkymmenen joten ensimmäisemme olisi enemmän kuin toivottu! Laskettuaika olisi ilmeisesti 9.3.14, hiukan siihen on matkaa mutta peukut ja varpaat pystyssä (ja toivottavasti kohta myös maha!) matkaa taitellaan yhdessä teidän muiden kanssa! :thumleft

Tässä vuosien varrella on ollut jos jonkinlaisia oireita jotka eivät koskaan osoittautuneet plussiksi, nyt olin varma jälleen kerran menkkojen alkavan vatsan oireista päätellen. Väsynyt olen ollut jo 5 päivää ja hengästyttää kaikki ripeämpi liikkuminen vaikka kuntopohja on hyvä. Myös palelua ollut normaalia enemmän. Edellisessä km päättyneessä raskaudessa en kärsinyt lainkaan pahoinvoinnista, joten vaikken sitä varsinaisesti toivo niin psyyke varmasti kestäisi paremmin kunnon raskausoireet kuin edellisen oireettomuuden, joten sitä odotellessa... :happy112
 
Täällä ensimmäinen neuvola varattuna 24.7, jolloin 8+3. Varhaisultraan on varattu aika 16.7 :) 7+ viikoille

Ja oikein paljon tervetuloa uusille plussanneille! Ihanaa saada täällä pulinoita aikaiseksi :)

Tehdään sitten niitä osioita ynnä muita yhdessä!
 
Eka neuvola olisi 30.7., ja viikot on tuolloin tasan 9 ilmeisesti. Ihana kun tästä voi jossai puhua, kun vielä ei uskalla ääneen huudella, kun kuitenkin vielä niin alussa ja pelko kuitenki että jos pikkumatkalainen ei pysykään mukana. Kuinka moni tietää jo teidän raskaudesta? Itse olen tottakai miehelle kertonut, läheisin ystäväni tietää ja lisäksi muutama muu läheinen ystävä.
Vanhemmille aiotaan kertoa ensimmäisen neuvolan jälkeen.
 
Mä olen sen tyylinen ihminen että kaikki tulee kerrottua mutta melkein heti, vaikka aikomus olis ihan muu :) mun sisko, kaksi raskaana olevaa ja kaksi vasta vauvan saanutta ystävää, ja yksi työkaveri tietää. Mies kertoi yhdelle läheiselle ystävälle. Mulla on määräaikainen työsopimus syyskuuhun asti jota varmasti jatketaan. En sitten tiedä että vakinaistetaanko vai onko uusi määräaikainen. Mutta siihen asti ainakin tahdon töissä Tän salata. Tuleville isovanhemmille kerrotaan myös vasta syksyllä. Tiedän jo ettei miehen vanhemmat osaa ottaa tätä raskautta "järkevästi". Anoppi ostaa meille varmaan heti vaunut, sängyt, vaatteet jne.. On jo vuoden ehdotellut mun jokaiseen vaivaan ja lihomiseen raskautta. eka lapsenlapsi tulossa :) Appi taas latelee viisaita neuvoja kuinka on suuri vastuu tulossa ja rahaa palaa.. Ihania ihmisiä ovat, mutta kuitenkin kerrotaan varmaan vasta rv 15 tai jotain :) ja tasa-arvon nimissä mun vanhemmille samaan aikaan.
 
Mä käväisin tänään hakemassa lähetteen varhaisultraan ja sain ajan 19.7 ja samalla lähetteen labroihin. Mä en asu Suomessa, joten menee pikkasen eri tahtiin nämä neuvolajutut. :) Tänään vaan juttelin neuvolalääkärin kanssa siinä aulassa ja se muutti mun laskettua aikaa alustavasti 5.3. eli nyt on 4+6 menossa. Sitä tarkennetaan kuitenkin sitten ton varhaisultran ja niskapoimu-ultran jälkeen - jos nyt sinne asti päästään.
 
Heippa! Täällä liitytään ketjuun, maanantai-aamuna selkeä plussa ja rv 4+5 tällä hetkellä eli alkumetreillä ollaan :) oireita on tullut ihan kiitettävästi, mutta ei vielä onneksi mitään "pahoja" :)
Tämä raskaus tuli osittain yllätyksenä, tarkoituksena ei siis ollut vielä tulla raskaaksi mutta tämä on kuitenkin enemmänkuin tervetullut esikoinen! Takana on kaksi km 11/12 ja 12/12, jonka jälkeen ajattelimme pitää taukoa ainakin sen vuoden ajan vaan ei tässä mitään taukoja ehdi pitää! :D

Tavallaan tiesin jo ennen juhannusta olevani raskaana kun olo oli vain sellainen, että nyt on jotain kehossa tapahtumassa ja päätin jättää alkoholit kauppaan, onneksi tein sen! :) testin uskalsin tehdä vasta kun kuukautiset oli 4pvä myöhässä, koska kokoajan oli pelko että ne kuitenkin alkaa.

Onnea teille muillekin ja toivotaan että kaikilla sujuu kaikki odotusten mukaisesti ja saamme maaliskuussa kaikki pitää rakasta pikku nyyttiä sylissämme! :Heartred

Niin ja soitin neuvola-ajan ja se on 30.7 jolloin rv8+5
 
Tänään aamuyöllä alkoivat niin kaameat ja ei toivotut kuukautiset, vajaan kaksi päivää myöhässä. Olo on erityisen huono ja vihainen.

No, uusi yritys tästä kierrosta.

Ehkäpä pääsen jo toivon mukaan siirtymään huhtikuisiin..

Onnea kaikille vielä kerran :)
 
Sabariina voi ei, harmillista että kuukautiset löysi tien sinne. Tsemppiä uuteen kiertoon.

ON: Tänä varasin neuvolan ja sain sen 26.7; oisin saanu viikkoa aiemmin jo, mutta työvuoroni ei antanu periksi. Samalla varattiin lääkäriaika, en tiedä miks täs vaihees jo, ei selvinny mulle. Terveydenhoitaja kertoo siitä sit tarkemmin kuulema miten toimitaan. Mut se lääkäriaika on sit 30.7, täällä lääkäri on vaa tiistaisin tavattavissa, joten taitaa jatkossaki hankala olla yhdistää työt ja lääkäriajat. Mitään muuta ihmeellistä tänne ei sit kuulukaan. Tänä aamuna vielä varmistelin digillä raskauttani, kun olo on todella hyvä väsymystä lukuunottamatta. Ja jos nyt menis sitten herättelee loputki naapurin talot leikkaamalla nurmikkoa. Tosin lähimpään naapuriin on matkaa, että ei toi mun ruohonleikkaaminen kyllä heitä taida ihan herättää. :D
 
Oisko täällä innostuneita liittymään salaiseen fb-ryhmään jossain vaiheessa ja käymään sielä keskustelua?
 
Takaisin
Top