Tämä tahtoisi mukaan listalle, eli 10.3./Hepanteri/26/ensimmäinen/ , tällä hetkellä ulkomailla asustelen, mutta tarkoitus on palailla Suomeen ennen lapsen syntymää, luultavasti sitten Helsinkiin asetutaan.
Mulla LA varhaisultran mukaan 11.3. mutta neuvolan laskurin mukaan 9.3. jonka mukaan sitä kai nyt mennään. Pääkaupunkiseudulla asustellaan, synnytyspaikka Jorvi tai NKL. Itse haluaisin tonne Naikkarille, mut terkkarikaan ei oikein tiennyt miten se remontti siellä etenee ja pääseekö sinne. Se ehkä selviää sitten jossain vaiheessa. Niin ikää mulla on jo 35v ja esikoinen tulossa, eli taidan vetää tässä listassa ikäni puolesta enkat :)
Hei! Minäkin liityn mukaan. Laskettu aika 11.3. Ensimmäinen tulossa. Ikää 27v. Helsingissä asun ja synnyttämään toivoisin pääseväni Kätilöopiston sairaalaan.
On tullut lueskeltua, mutta ei ole saanut aikaiseksi laitettua yhtään viestiä... Mutta jos nyt uskaltautuisi ilmoittautumaan listalle mukaan. Ensimmäinen tulossa, ikää 32 vuotta ja EKKS:ssä olisi tarkoitus pienokainen maailmaan saatella... Niin ja laskettu aika 4.3! =)
Joo,kattelinkin ihan intsinä,että jee kun en oo ainoa tältä suunnalta. Tiä vaikka synnärillä tavattais :D Ehdottomasti ois kyllä ennen sitä jo kiva höpistä :)
Olisko se juhannus mikä pistää maaliskuuta kiireiseksi?? Meillä taisi kyllä olla tuo kokonainen YHTEINEN kesäloma, joka sopivasti oli juhannuksen molemmin puolin...