Maalismammojen lista


Heissan vaan, mää tulin muuttaan tuota laskettua aikaa. Eli se ois 6.3. :)
 
Neuvolassa tuli maanantaina käytyä ja siellä LA laskettiin ilmeisesti jotenkin eri tavalla kuin vau.fi:n laskurilla, muuttui siis päivällä.

Eli uusi LA olisi 10.3. ainakin ensimmäiseen ultraan asti ;)
 
Tämä tahtoisi mukaan listalle, eli 10.3./Hepanteri/26/ensimmäinen/ , tällä hetkellä ulkomailla asustelen, mutta tarkoitus on palailla Suomeen ennen lapsen syntymää, luultavasti sitten Helsinkiin asetutaan.
 
Mulla LA varhaisultran mukaan 11.3. mutta neuvolan laskurin mukaan 9.3. jonka mukaan sitä kai nyt mennään. Pääkaupunkiseudulla asustellaan, synnytyspaikka Jorvi tai NKL. Itse haluaisin tonne Naikkarille, mut terkkarikaan ei oikein tiennyt miten se remontti siellä etenee ja pääseekö sinne. Se ehkä selviää sitten jossain vaiheessa. Niin ikää mulla on jo 35v ja esikoinen tulossa, eli taidan vetää tässä listassa ikäni puolesta enkat :)
 
Hei! Minäkin liityn mukaan. Laskettu aika 11.3. Ensimmäinen tulossa. Ikää 27v. Helsingissä asun ja synnyttämään toivoisin pääseväni Kätilöopiston sairaalaan.
 
Mulla LA muuttu, ja se olisikin jo 2.3. jos vaan Madie viitsii sen tuonne listaan päivittää :)
 
Heips!

Meillä esikoisnyytin arvioitu saapumisaika on 22.3 :) Ikää 23 vuotta ja kätilöopistolla ois tarkotus synnyttää.
 
 Moikka!

On tullut lueskeltua, mutta ei ole saanut aikaiseksi laitettua yhtään viestiä... Mutta jos nyt uskaltautuisi ilmoittautumaan listalle mukaan. Ensimmäinen tulossa, ikää 32 vuotta ja EKKS:ssä olisi tarkoitus pienokainen maailmaan saatella... Niin ja laskettu aika 4.3! =)
 
Jee toinenki salolainen täällä :)) Ja peräkkäisinä päivinä lasketut ajat :DD Meiän pitää tavata joskus ja vaihtaa kuulumisia!!!
 
Joo,kattelinkin ihan intsinä,että jee kun en oo ainoa tältä suunnalta. Tiä vaikka synnärillä tavattais :D Ehdottomasti ois kyllä ennen sitä jo kiva höpistä :)
 
jospa minäkin tänne uskaltautuisin. kaze/26/ensimmäinen/Hollola/PHKS
laskettu aika 26.3
 
laskin, että listalla meitä on tällähetkellä 63 maaliskuun mammaa!
 
hei
eli vois lisätä listaan: toivokas/28/ensimmäinen/espoo. synnytyssairaala joko jorvi tai naistenklinikka. LA olis näillä näkymin 22.3.2011

 

   Olisko se juhannus mikä pistää maaliskuuta kiireiseksi??  Meillä taisi kyllä olla tuo kokonainen YHTEINEN kesäloma, joka sopivasti oli juhannuksen molemmin puolin...
 
Hei. 

Madie, olisitko ystävällinen ja poistaisit minut tuolta äitien listalta. Onnea kaikille muille ja tarrasukkia.
 
Pahoittelut Orak :( voimia ja onnea uuteen yritykseen, kun sen aika koittaa!
 
Takaisin
Top