Maalismammojen lista

Mulle vois vaihtaa la:n 23.3, jos viittii ja jaksaa? :) Kiits! :)
Orakille pahoittelut ja tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Meidän terkkari sanoi, että hänellä on historiallisen paljon maalisvauvoja tulossa :)

Madie, pliis päivitätkö mun LA 22.3. Myöhäistyi parilla päivällä neuvolassa. Ultran rohvessori olisi laittanut vielä myöhäisemmäksi, mutta terkkari meinasi, että tämä olisi lähempänä, ja minä myös!
 
Mut saisi kans lisätä listalle :) Ensimmäinen lapsi tulossa, minä olen 22 vuotias, synnyttämään menemme Kanta-Hämeen keskussairaalaan :)
 
Ilmottaudun mukaan! :)

LA 31.3 / 24v / toinen vai toiset lapset (kaksoset tulossa, jos Luoja suo ja kaikki menee hyvin) / Naikkarille synnyttämään (:
 
Onnea kaksosraskaudesta Mammalos! Teillä taitaa kovasti olla vilinää maaliskuusta eteenpäin kolmen pienen kanssa, mutta varmasti on sen arvoista :)
 
Täällä olisi uusi maalismamma (pian 29 vee), joka uskaltaa vihdoin tulla mukaan. Laskettu aika 3.3.2012 ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen syntynyt 08. Tässä kohtaa viikkoja 11+4 ja huomenna olis ultra. Käytiin jo varhaisraskausultrassa yksityisellä ja siellä se pieni sydän pamppaili. :)
Taysissa olisi tarkoitus synnyttää. Tää on ollut tosi uuvuttava alkuvaihe ja ensi viikolla paluu kesälomilta töihin, joten saa nähdä, miten jaksaa. :/
 
Kiitos Madie!

Olihan se aika paukku ja sulattelua vaatii yhä edelleen.. Ensin sitä mietti, miten pärjää reilun 1 vuotiaan ja YHDEN vauvan kanssa, mutta alkuraskauden ultrassa paljastui, että niitä taitaakin sitten tulla kaksi. Miehelle totesin vaan, että tuplarattaatkaan ei taida riittää, meidän pitää hommata triplat. :D Onneksi tässä on joku tovi henkisesti aikaa valmistautua - jos siihen nyt voi mitenkään valmistautua. ;)
 
Hei :)

Liittyisin mukaan maalismammojen joukkoon.

19.3.2012/Nelzu/30/ensimmäinen/-/Lohjan sairaala

Mukavaa odotusta kaikille :)
 
Tarvetuloa mukaan listalle uudet! :) Lisäätkö Madie mulle vielä synnäriksi Kätilöopiston sairaalan? Muut tiedot ennallaan. Kiitos, kun pidät tätä listaa yllä!
 
Hei kaikille! Minäkin voisin liittyä maalismammoihin :)
Laskettu aika olis 1.3 ja esikoista odottelen.
Eli jos lisäätte listaan niin miimamma/25/ensimmäinen/Haukipudas/OYS
 
Nyt minäkin uskallan jo liittyä joukkoon, sillä olen nyt muutaman viikon vain tutkaillut mitä muut kirjoittelevat ja tänään kävin varhaisultrassa, sielä näytti olevan kaikki hyvin ja toivottavasti on jatkossakin. Eli listaan saa lisätä hokkuspokkus/24/ensimmäinen/TYKS. Laskettu aika olisi 23.3. :)
 
Hei,

Ilmoittautuisin mukaan listalle. Olen 35 v, kolmas lapsi tulossa. LA 31.3 ja synnytyspaikka Kätilöopisto
 
Ilmoittautuisin myös listalle:

8.3.2012/Milsku/20v/ensimmäinen/Uusimaa/Hyvinkää

 
Takaisin
Top