Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon miettinyt että sun nimimerkkis on vähän turhankin osuva... Mut toivotaan että vastavirrasta huolimatta kaikki menis nyt mahdollisimman hyvin. Vointeja sulle ja pienelle, päivä/viikko kerrallaan eteenpäin :).Täällä makoillaan yhtenä kappaleena ja tänään tosiaan 28+0. Pitkästä aikaa tuntuu yhden viikon täyttyminen aika hienolta. :) Juuri odottelen että pääsen ultrattavaksi ja nähdään miten pieni on kasvanut.
Utelias heinäkuisista hei! Onko kukaan saanut vielä vuoden 2018 äitiyspakkausta?
Kokeiles täyttää joku oma käsilaukku kaikella roinalla: vispilöitä, hiuspinnejä, kaulakoruja ym
Toimi meillä aikoinaan hyvin
Mulla on täysin sama! Inhottavaa!Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..
Ihmeellistä pahoinvointia taas ja väsymystä. Ihanku alkuraskaudesta
Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..
Hei mulla oli myös eilen ihmeellistä pahoinvointia. Päivä alkoi ihan perinteisesti aamupahoinvoinnilla ja jatkui sellaisilla lievillä etomiskohtauksilla pitkin päivää. Pelästyin jo että onko pahoinvointi tulossa takas, mutta tänään taas hyvä olo, onneksi. Saihan tossa jo viitisen kuukautta oksentaa niin ei tarvis enää takas tullaUpeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..
Hei mulla oli myös eilen ihmeellistä pahoinvointia. Päivä alkoi ihan perinteisesti aamupahoinvoinnilla ja jatkui sellaisilla lievillä etomiskohtauksilla pitkin päivää. Pelästyin jo että onko pahoinvointi tulossa takas, mutta tänään taas hyvä olo, onneksi. Saihan tossa jo viitisen kuukautta oksentaa niin ei tarvis enää takas tulla