Maaliskuun turinat

Keskustelun 'Kesäkuiset 2018' aloitti Ketterä, 1 maalis 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. kesäkuu Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Kestovaipat lajiteltu heti alussa käyttöön otettaviin ja sitten myöhemmin käytettäviin. Alkuun ImseVimsen perusvaippoja+kuori. Sairaalakassiakin olisi tehnyt jo mieli alkaa miettimään ja pakkaamaan mutta ei ehkä ihan vielä kuitenkaan..
  2. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Oon miettinyt että sun nimimerkkis on vähän turhankin osuva... Mut toivotaan että vastavirrasta huolimatta kaikki menis nyt mahdollisimman hyvin. Vointeja sulle ja pienelle, päivä/viikko kerrallaan eteenpäin :).
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Lulu-- Ihastunut foorumiin Marraskuiset 2021 Heinämammat 2018

Utelias heinäkuisista hei! Onko kukaan saanut vielä vuoden 2018 äitiyspakkausta?
  4. vastavirrassa Rakastunut foorumiin

Kelan arvion mukaan vuoden 2018 äitiyspakkausta aletaan jakamaan toukokuussa. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Lulu-- Ihastunut foorumiin Marraskuiset 2021 Heinämammat 2018

Niinhän ne taisi arvioida! Itse kun pystyn vähän pitkittämään vielä hakua, niin ajattelin varmistella että saisko vuoden 2018 pakkauksen.. Vinkatkaa kun joku saa jo uuden pakkauksen :joyful:
  6. Huvitutti Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Siivouspäivä ennen pääsiäistä. Vaik onha nyt jo kiirastorstai. Iha hullua hommaa tän mahan kaa koittaa siivota ku on 1v2kk apurina (ja kiipeää kokoaja sohvalle) ja tuo lisähaastetta hommaan. Mitä ootte keksiny taaperolle viihykettä sillo ku pitäs saaha jotai tehtyy?meil ei tuo tv toimi ku sitäki pitäs sohvalta kattoo mukamas ja putoomisriski on liia iso :O
  7. kadonnut Peruskäyttäjä

Kokeiles täyttää joku oma käsilaukku kaikella roinalla: vispilöitä, hiuspinnejä, kaulakoruja ym
    Toimi meillä aikoinaan hyvin :woot:
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. Huvitutti Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Hyvä idea! :) Pitää koittaa kattoo jotn turvallista tavaraa sinne ku paljo tahtoo viel pojalla mennä tavaroita suuhun,onneks se vähenemään päin. Kävellessäki viel tulee kupsahduksia useasti päivän aikana.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. sisinblack Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Mäkin tänään siivoilin koko kämpän ja onnistu aika hyvin :) Välillä piti vähän lepuuttaa sohvalla mutta uskon että pieni 'huhkiminen' teki ihan hyvääkin tuntuu että vaan löllyn kotona :D Kuntosalikin on nyt 'kielletty' miehen toimesta, hän pelkää jotenkin hirveesti että sillä tapahtuis jotain... Uimassa oon kyllä käynyt ja vähän treenaillu kotona nyt huomenna ois mahdollisuus päästä ratsastamaan (pitkästä aikaa!!) mutta en taida kyllä millään uskaltaa vaikka hinku selkään olis tosi kova :sad001 Ei ainakaan mitään käyntiä kovempaa uskalla kun on muutenki ollu pitkä tauko ja en usko että se hölskyminen on vauvalle hyväksi.
  10. kadonnut Peruskäyttäjä

Mä kans eilen siivoilin koko kämpän, vähä selkää särki illalla mut onneks ei sen kummmepaa. Kauhee touhuamisvimma koko ajan. Eilen pesin ekan bodyn, jonka ostin kirpulta ja siinä sit vollotin ku se oli niin suloisen pieni. Hehee, jokohan sitä viittis pestä kaik loputkin? :grin:Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  11. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Osan vaatteista olen pessyt ja pitäisi loputkin. Saa tiistaina tietää, saadaanko asunto niin voi alkaa pakkailemaan.
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. kadonnut Peruskäyttäjä

Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..

Ihmeellistä pahoinvointia taas ja väsymystä. Ihanku alkuraskaudesta:hungover:
  13. MaLinn Tuttu foorumilla Kesämammat 2018 Toukomammat 2016

Mulla on täysin sama! Inhottavaa!
  14. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Sama tuon ulkoilun vuoksi. Oon todella huonossa kunnossa. Onneksi koira pakottaa lenkkeilemään.
  15. Tiitu90 Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Kesämammat 2018

Hyvää Pääsiäistä kaikille!:bunny
    • Tykkää Tykkää x 11
  16. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Hei mulla oli myös eilen ihmeellistä pahoinvointia. Päivä alkoi ihan perinteisesti aamupahoinvoinnilla ja jatkui sellaisilla lievillä etomiskohtauksilla pitkin päivää. Pelästyin jo että onko pahoinvointi tulossa takas, mutta tänään taas hyvä olo, onneksi. Saihan tossa jo viitisen kuukautta oksentaa niin ei tarvis enää takas tulla :meh:
  17. Huvitutti Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Täällä kans aaltoilevasti joinakin päivinä tuota pahoinvointia,etenki syyessä.

Jaa tämä sivu