Maaliskuun turinat

Kestovaipat lajiteltu heti alussa käyttöön otettaviin ja sitten myöhemmin käytettäviin. Alkuun ImseVimsen perusvaippoja+kuori. Sairaalakassiakin olisi tehnyt jo mieli alkaa miettimään ja pakkaamaan mutta ei ehkä ihan vielä kuitenkaan..
 
Täällä makoillaan yhtenä kappaleena ja tänään tosiaan 28+0. Pitkästä aikaa tuntuu yhden viikon täyttyminen aika hienolta. :) Juuri odottelen että pääsen ultrattavaksi ja nähdään miten pieni on kasvanut.
Oon miettinyt että sun nimimerkkis on vähän turhankin osuva... Mut toivotaan että vastavirrasta huolimatta kaikki menis nyt mahdollisimman hyvin. Vointeja sulle ja pienelle, päivä/viikko kerrallaan eteenpäin :).
 
Utelias heinäkuisista hei! Onko kukaan saanut vielä vuoden 2018 äitiyspakkausta?
 
Niinhän ne taisi arvioida! Itse kun pystyn vähän pitkittämään vielä hakua, niin ajattelin varmistella että saisko vuoden 2018 pakkauksen.. Vinkatkaa kun joku saa jo uuden pakkauksen :joyful:
 
Siivouspäivä ennen pääsiäistä. Vaik onha nyt jo kiirastorstai. Iha hullua hommaa tän mahan kaa koittaa siivota ku on 1v2kk apurina (ja kiipeää kokoaja sohvalle) ja tuo lisähaastetta hommaan. Mitä ootte keksiny taaperolle viihykettä sillo ku pitäs saaha jotai tehtyy?meil ei tuo tv toimi ku sitäki pitäs sohvalta kattoo mukamas ja putoomisriski on liia iso :O
 
Kokeiles täyttää joku oma käsilaukku kaikella roinalla: vispilöitä, hiuspinnejä, kaulakoruja ym
Toimi meillä aikoinaan hyvin :woot:

Hyvä idea! :) Pitää koittaa kattoo jotn turvallista tavaraa sinne ku paljo tahtoo viel pojalla mennä tavaroita suuhun,onneks se vähenemään päin. Kävellessäki viel tulee kupsahduksia useasti päivän aikana.
 
Mäkin tänään siivoilin koko kämpän ja onnistu aika hyvin :) Välillä piti vähän lepuuttaa sohvalla mutta uskon että pieni 'huhkiminen' teki ihan hyvääkin tuntuu että vaan löllyn kotona :D Kuntosalikin on nyt 'kielletty' miehen toimesta, hän pelkää jotenkin hirveesti että sillä tapahtuis jotain... Uimassa oon kyllä käynyt ja vähän treenaillu kotona nyt huomenna ois mahdollisuus päästä ratsastamaan (pitkästä aikaa!!) mutta en taida kyllä millään uskaltaa vaikka hinku selkään olis tosi kova :sad001 Ei ainakaan mitään käyntiä kovempaa uskalla kun on muutenki ollu pitkä tauko ja en usko että se hölskyminen on vauvalle hyväksi.
 
Mä kans eilen siivoilin koko kämpän, vähä selkää särki illalla mut onneks ei sen kummmepaa. Kauhee touhuamisvimma koko ajan. Eilen pesin ekan bodyn, jonka ostin kirpulta ja siinä sit vollotin ku se oli niin suloisen pieni. Hehee, jokohan sitä viittis pestä kaik loputkin? :grin:Heartpink
 
Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..

Ihmeellistä pahoinvointia taas ja väsymystä. Ihanku alkuraskaudesta:hungover:
 
Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..

Ihmeellistä pahoinvointia taas ja väsymystä. Ihanku alkuraskaudesta:hungover:

Sama tuon ulkoilun vuoksi. Oon todella huonossa kunnossa. Onneksi koira pakottaa lenkkeilemään.
 
Upeat kelit ja hirveä huono omatunto, kun ulkoilut on jääny vähälle..

Ihmeellistä pahoinvointia taas ja väsymystä. Ihanku alkuraskaudesta:hungover:
Hei mulla oli myös eilen ihmeellistä pahoinvointia. Päivä alkoi ihan perinteisesti aamupahoinvoinnilla ja jatkui sellaisilla lievillä etomiskohtauksilla pitkin päivää. Pelästyin jo että onko pahoinvointi tulossa takas, mutta tänään taas hyvä olo, onneksi. Saihan tossa jo viitisen kuukautta oksentaa niin ei tarvis enää takas tulla :meh:
 
Hei mulla oli myös eilen ihmeellistä pahoinvointia. Päivä alkoi ihan perinteisesti aamupahoinvoinnilla ja jatkui sellaisilla lievillä etomiskohtauksilla pitkin päivää. Pelästyin jo että onko pahoinvointi tulossa takas, mutta tänään taas hyvä olo, onneksi. Saihan tossa jo viitisen kuukautta oksentaa niin ei tarvis enää takas tulla :meh:

Täällä kans aaltoilevasti joinakin päivinä tuota pahoinvointia,etenki syyessä.
 
Takaisin
Top