Maaliskuun turinat

Tsemppiä täältäkin kovasti vastavirrassa! Onneksi tosiaan viikot alkavat olla jo sellaiset että pienellä on jo oikein hyvät mahdollisuudet ja Suomessa onneksi hoito on maailman huippua.
 
Tympeetä kyllä varmaan vaan makoilla sielä sairaalassa , mutta yrittää miettiä sitäkin vain siltä kannalta ,että se on nyt vain hetkellistä ja pian se kaikki palkitaan!:love2
 
Sokerirasitetesti vol. 2... Nyt on itseasiassa parempi tilanne ja näyttää että tää ensimmäisen tunnin olen pystynyt istumaan. Seuraavassa on pakko hakeutua maksamaan. Toivottavasti tulokset on ok.
 
Tulokset tuli: 4.6 9.5(1h, raja 10.…..) ja 6.6 (2h)
Viimeksi oli kanssa rajalla: 5.1, keskirajaa en muista, oli kumminkin alhainen ja 8.5 (2h, raja 8.6)
 
Mullakin on keskiviikkona sokerirasitus. Onneks neuvolassa vinkkasi että kannattaa varata aika kaupunkiin mihin meiltä on n.15km matka. Siellä on erillinen odotustila ja tarvittaessa pääsee makuulleen. Tässä meidän oman kylän labrassa olis pitäny odotella aulassa/käytävällä.
 
Mulla alapää on välillä yhtäkkiä ihan kostea... ja toisinaan tosi kuiva.. mistä tunnistan että onko tuo kosteus lapsivettä vai valkovuotoa..? Luin että tuo valkovuotokin voi olla välillä ihan vetistä niin mistä sen nyt erottaa?:nailbiting:
 
Mulla eilen oikein lorahti aamulla ja ihan säikähti että oliko lapsivettä vai valkovuotoa. Ei sitä sit ton yhden lorahduksen jälkeen enää tullut joten päättelin et valkovuotoa. Oli ehkä kuitenkin paksumpaa kuin lapsivesi. Ei ole yhtään kivaa mikään tällainen kun sit jää miettimään ja vähän säikähtää. 10 viikkoa saisi vielä pysyä sisällä niin olisi täysiaikainen! :shy:
 
Miten ne yleensä menettelee jos sokerirasituksessa ilmenee jotain niin alkaako se jokin omaseuranta ja sitten vasta inskat käyttöön tai tabletit jos lukemat pyörii koholla?
Stressaa kyllä kans tuo huominen sokerirasitustesti jotenkin tosi kovaa:sorry:
 
Takaisin
Top