Maaliskuun mutinat

Meillä on miehen puolella aika paljon kaksosia, meille onneksi tulossa kuitenkin vain yksi :)
Sanon siksi onneksi, koska minusta se tuntuu helpommalta ainakin näin esikoisen ollessa kyseessä :grin
 
Meillä on kanssa miehen puolelta kaksosia, hänen äitinsä on kaksonen. :) Itse aattelin kanssa nt-ultrassa, että onneksi vaan yksi. Mies tuumasi mun kysyessä, että miltä tuntui, että siellä oli vaan yks. :) Voitte kuvitella, mitenkä repesin nauramaan, että onko se huono juttu, että vaan yksi. :grin Kuulemma ei ole huono, että on yksi. :) Riittää esikoiseksi tämä yksikin.

Vähän kauhun sekaisin tuntein menin sinne nt-ultraan, että jos olisikin tuplat tulossa..
 
Millä viikoilla teillä muilla on nt-ultra?
Tuntuu että satakunnassa on kauhean myöhään.

Meillä ei onneksi suvuissa ole kaksosia, en tiedä miten pärjäisi, tiedetään että yksi vain tulee kun olimme varhaisultrassa 27.2.2014, hui tuntuupa että siitäkin on jo ikuisuus mutta ei. vielä pitää jaksaa odottaa 2,5 vkoa nt-ultraan :sad001
 
Mulla ultra on 2.4 ! :) vielä viikon joutuu odottamaan :D viikkoja sillo 12+2

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on miehen äiti kaksonen :D mutta meille on nyt kolmannellakin kerralla tulossa vain yksi :) mulla on eka neuvola vasta 2.4., mutta sitten saankin varmaan jo luvan soitella ekaa ultra-aikaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ultrassa käyty ja kaikki kunnossa voi miten ihanan helpottunut olo! :Heartred Siellä pieni kölliäinen käänsi kylkeä, kun piti niskaturvotusta mitata. :) Saatiin se sitten mitattua ja normaalilta kaikki mitat näyttivät.
 
Taitaa olla eri käytäntöjä vaan. Me oltiin viikoilla 11+5, kun käytiin nt-ultrassa. Minä täällä taivastelen sitä, että 7 viikon päästä ollaan jo about puolivälissä (!!!) ja sitten on jo viikon 20 ultra, ja saisi tietää kumpi on tulossa!
KÄÄÄÄÄÄK! :eek:
 
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :)

Kaksi yötä ultraan ja järkihän tässä lähtee ennen sitä.. :wink nt-ultra mulla siis rv 12+5.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle tuli eilen ultra-aika postissa, vielä kolmisen viikkoa saan odotella, mutta onnekseni pääsin varhaisultraan silloin viikko sitten. 16.4 pitäis päästä pikkuista katsoon, toivottavasti niin innokas tuleva isä pääsis töidensä puolesta kanssa mukaan! :)
 
Täällä ois ultra huomenna eli rv 12+0. Järjetön jännitys! Miten sitä tänään pystyy keskittyä töihin... onneksi on kevät ja aurinko paistaa ja linnut laulaa :Heartred
 
Elisheva: Minäkin jännitin aivan älyttömästi sitä ultraa. En muista jännittäneeni noin esikoisen ultrissa. Se pelko, että jokin on vialla, oli jotain aivan kamalaa. Onneksi pikkuinen jumppasi siellä menemään ja otti kohdun seinämästä vauhtia. ♡ Super-suloinen mölliäinen. Mieheni oli myös heti täysin myyty. Seuraava ultra onkin sitten toukokuussa meillä.

Ai niin: Minulta ulrattiin vain vatsan päältä tällä kertaa. Esikoisesta katsottiin myös alakautta nt-ultrassa. Minulle näytti istukka olevan kohdun takaseinässä. Esikoisella oli istukka kohdun etuseinässä. Missä muilla istukka sijaitsi? :D
 
Itse en ees tajunnut jännittävänä ultraa, ennenkuin mitattiin verenpaineen ultran jälkeen ja syke oli 94 :D katto hoitaja hetken miuta ja oli ihan ihmeissään kun syke oli niin korkealla :D itse kun menin ultraan niin miulle sanottiin heti, että alakautta tehdään mutta kohtu oli jotenkin kallellaan ettei alakautta saatu hyvin mitattua, parempi näkyvyys saatiin vatsanpäällä. Siinä niin tohkeissaan lastani katsoin enkä älynnyt kysyä, että mitä se meinaa, pitää muistaakin kysyä neuvolasta ensiviikolla :)
 
Mullakin ultrattiin vaan vatsan päältä nt-ultrassa 11+5. Ei tarvinu riisua pöksyjä :)
Hoitaja ei kertonut, missä istukka sijaitsee, enkä kyllä hoksannut sitä kysyäkään.
 
Tästä voisi varmaan tehdä ihan oman ketjun eli mitä pitää ottaa huomioon kun reissaa raskaana.
Yleensä kesäkuun alussa reissataan aina jonnekin kun on minun synttärit ja nyt siitä reissusta tulee sopivasti babymoon reissu. Olen tästä tosi innoissani kun saatiin vihdoin varattua reissu Maltalle. En ole siellä aiemmin käynyt mutta innostuin nyt kun sinne oli niin edulliset lennot. Saa nähdä miten massu on ehtinyt kasvaa viikolle 20 mennessä. On varmasti ihan omanlaisensa kokemus reissata maha pystyssä:) En varmaan tämän reissun jälkeen pääse minnekään aikoihin, joten odotan innolla tätä matkaa. Onko teillä muilla mitään matkasuunnitelmia kesälle?
 
moikka! täältä hyppäis yksi uusi masulainen mukaan joukkoon :) la 26.10 tällä tietoo eli rv 9+3 menossa. tänään juuri kävin yksärillä viikot tarkistaan kun epäsäännöllisen kierron takia ei voitu laskea kuukautisista laskettua aikaa. onko teillä täällä ( en huomannu vielä) jokin esittelylista missä on kaikista jotaki tietoo? vai saisko tänne teistä jonku tiivistelmän :D millään en jaksas kaikkia alusta saakka läpi käydä. itse olen 28v kahden lapsen äiti.isompi,poika on 5v ja tyttö 2½v. raskaus on meillä vielä salaisuus muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.mut nyt kun on tiedossa vatsan sisältö :D niin ei se niin traagista oo jos paljastuu. mulla on ihan kiitettävästi ollu oireita ihan ekoista päivistä lähtien.ei kuitenkaan mitään kauheeta.pahoinvointi on joinain päivinä kokoajan mut en oo oksennellu. väsymys on ehkä pahin.ja närästys ja ummetus :D kaiken halusitte varmasti tietää... välillä mulla tulee vanhaa verta valkovuodon joukossa joka vähä säikyttää mut kaiketi normaalia kuitenkin kun raskaus on ja etenee hyvin :) eikä sitä tuu ku pyyhittäessä välillä. miten muilla on tiivistettynä alku sujunu? faceryhmäki voi mua kiinnostaa mut kuiha sinne pääsisin.. mitenkäs noi la janat saa lilypiestä liitettyä tänne? en muista enää.löysinki jo
 
Muokattu viimeksi:
Xiina85, tervetuloa :) Tuolta lokakuisten valikosta löytyy lista meistä lokakuussa poksahtavista (allekirjoittanut tosin poksahtanee jo syyskuussa..)
Tickerin lisäsin faq:ista löytyvien ohjeiden mukaan, ulkoa en niitä todellakaan muista :grin

On: np-ultra aprillipäivänä, wihii! Silloin on viikkoja 11+6. Ihana päästä taas näkemään salamatkustajat :Heartred

Sekoilenko minä vai vaihdoitko juuri nimimerkin...?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top