Maaliskuun mutinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
weathervane: Millä värjäsit niitä harsoja? Saako jostain kangas-/askartelukaupasta jotain turvallista väriä ja onko ne helppoja käyttää? Tuo nimittäin kuulosti hyvältä idealta, kun meilläkin aika paljon serkuilta perintönä tulleita monta kierrosta käyneitä entisiä valkoisia harsoja. :grin

Kyfi 86: Minä sain myös minipillerit kun poju oli 2kk. Ekalla viikolla alkoi RUNSAS vuoto jota kesti 8pv. Olin jo valmis heittämään pillerit roskiin,mutta ihmeiden aika ei ole ohi sillä (kop kop) sen jälkeen ei ole ollut vuotoja. Toivottavasti sinullakin tilanne tasaantuu. Mutta vaikka väitetään,että ne sopivat monille, niin rehellisesti tuttavapiirissäni minä olen ainoa jolle ne ovat sopineet. :eek: Mistälie nuo tilastot kiskotaan tai sitten minulla on outo tuttavapiiri. :grin

Pitää toivoa että tää kuiviin vuotaminen loppus sit myös itellä...:sad001 tapahtupa viime yönä ihme ja veti neiti unta putkeen jonku 7-8 tuntia omassa sängyssään... pari kertaa ite vaan heräsin ja piti ihan sänky tutkia että mihinkä ipana on hävinny ku toinen vaan tyytyväisenä nukku omassa sängyssä :grin saa nyt nähdä miten ens yö sit menee:rolleyes:

Minullakin vuodot yhä päällä ja synnytyksestä yli 4kk. Lääkäri syyttää minipillereitä siitä. Tekisipä mieli lopettaa niiden popsiminen jos niistä johtuu....

Tänään soitti lastentarvikkeen myyjä että scooterit on noudettavissa. Nyt odotellaan että ihanuuksia saa käyttää =)

Aloin suunnitella kunnianhimoista hanketta uusia meidän vaunuihin kankaat. Iham itse olemattomin taidoin. Pari pv nyt tutkinut vaunujen tuunaus blogeja x)

Minulla ei oo vielä vuotoja näkyny..ei oo kyllä ikäväkään ;) minipillerit alotin tammikuussa.

Mut nyt on tainnu tulla oikeeseen käteen tosi kipeä jännetupentulehus :( molemmat kädet on jo kohta kuukauden vihoitellut enemmän ja vähemmän, mutta nyt on tosi tosi kipeä..nostaminen sattuu, itelle paidan pukeminen sattuu.. Nyt laitoin käteen sideharsoa jos sais sen vähän vähentämään tuota rasitusta kädessä ja ranteessa :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onko muilla sellaista ongelmaa kuin hiustenlähtö? :o Minä olen kuin koira karvanlähtöaikaan. Ihan tajuttomasti irtoaa hiuksia kokoajan. Ärsyttävää x( Johtuu terkan mukaan siitä raskaudesta ja imetyksestä ja olipa noissa minipillereissäkin hiustenlähtö sivuoireena. Olen varmaan pian kalju jos ei ala loppua tämä. Suihkun jälkeen varsinkin kaivonkansi ihan täynnä hiuksia....

Mulla on jokaisen lapsen jälkeen lähtenyt tukka :( nytkin.. Ei oo paljoa jäljellä pitkästä paksusta tukasta..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meidän poitsu oppi eilen kääntymään selältään mahalleen! :grin Saa äitikin vähän hengähtää kun ei tarvi enää istua sohvalla/vieressä kuin kisakatsomossa mitalipelien viimeisillä minuuteilla. :p

Vielä kun oppisi kääntymään takaisin selälleen mahaltaan niin helpottaisi entisestään ^^ Ihanaa kyllä seurailla kasvua ja kehitystä :)

hiusten lähtöä voi kans vissiin nuo minipillerit edesauttaa... :rolleyes: täälläkin ihan mukavasti lähtee, onneks tässä nyt vielä on mitä lähteäki :grin ja edelleen vuoto jatkuu... onko teillä muilla minkä merkkisiä pillereitä? itsellä on sandozin... voi kyllä olla että jos vielä pitkään jatkuu niin kysyn neuvolasta josko noita vois vaihtaa johonki muuhun tai sit heitän roskiin... naama ja hiukset rasvottunu kans noiden alottamisen jälkeen:mad:

on kyllä tosi ihanaa seurata tuota kehittymistä:) meilläkin vatsaltaan ollaan käännytty selälleen ja muutaman kerran toisinki päin mutta harjotusta tarvitaan vielä paljon molempiin :grin

Mitenhän se kotihoidontuki systeemi sitten menee.... Nyt alan jo tässä sitä murehtia x( Saisinkohan edes kotihoidontukea vai vaikuttaako siihen miten puolisontulot..... Voiskohan käydä niin että en saisi sitä olleskaan :o Osaako kukaan sivistää tyhmää tuosta systeemistä? x)

Itsellä ei ole vakituista työtä mihin palata enkä haluaisi alkaa töitä vielä elokuun jälkeen hakemaankaan vaan olisi tosi ihana saada hoitaa nyheröä kotosalla ainakin siihen että on vuoden vanha. Ihanne maailmassa jäisin kyllä varmaan kokonaan kotiäidiksi ainakin siihen että aloittaa esikoulun xD

Lueskelenkin sieltä aiheesta mutta ei ihan avautunut kokonaan että mitenhän homma menee sitten omalla kohdalla. Täytynee hyvissä ajoin selvittää asia kunnolla että tietää sitten mitä tekee...

Lapsi on kyllä pienenpieni vain kerran elämässään ^^ En haluaisi menettää hetkeäkään rakkaan lapsuusajasta vaan olisi ihanaa olla läsnä kunnolla =)

Kotihoidintukeen ei vaikuta kenenkään tulot, mutta siihen hoitolisään vaikuttaa. Hakemuksen voi tehdä jo nyt valmiiksi jos haluaa :) Nettipankkitunnuksilla vaan kirjautuu Kelaan niin sillä hoituu.

itselläni tuli myös ekat menkat pari viikkoa sitten vaikka imettänyt koko ajan... ajattelin että aloittaa nyt varalta ne pillerit kuitenkin kun ei nyt ihan heti kuitenkaan uusi raskaus olisi ajatuksissa :)tosin mitä lueskellu noita kokemuksia pillereistä niin toiset tullut raskaaksi vaikka ovat niitä syöneetkin o_O

Tulipas käytyä ekan kerran vauvakerhossa :D Oli ihan mukavaa mutta nyherö vierasti muita äitejä ihan kauheasti. Ei tarvinnut jonkun kuin tulla liian lähelle tai katsoa pitkään niin itkuhan siitä seurasi. Täytyy yrittää käydä jatkossakin että näkee muitakin naamoja kuin äidin x) Muutaman vauvan kanssa makoili vierekkäin ja piti kädestä ja silitti toisen päätä. Söpsyä =)

Takaisin