Ompelukärpäsen purema on kyllä ihana <3 Mä tykkään kanssa ommella ja ens viikolla ois tarkotus mennä kangaskauppaan hamstraamaan söpöjä kankaita ja vähän resoreita. Aloitin just ompelemaan esikoiselle mekkoa, tarttis enää niitä resoreita kaula-aukkoon hakea, muuten se onkin valmis. Sain vanhan ammattilaissaumurinkin äidiltäni käyttöön, hän hankki itselleen uuden :) Oon vasta saumuroinut vähän kestoliivinsuojia ja muuta pientä kestohömppää, mutta kyllä tää tästä lähtee liikkeelle! :) On niin helppoa tehä kaikenmaailman pipoja ja yksinkertasia vaatteita (mekot, paidat, housut), että nyt tää mami aikoo ommella osan vaatteista muksuilleen itse. Saavat sit just semmosilla kuoseilla niitä, kun haluavat. Verhotkin surautin just yks päivä tyttären huoneeseen, eikä tullu kalliiksi, vaikka olikin jotain Helinä-keiju -kangasta :)
Täällä on tullu lunta :/ Just ku oli keväinen fiilis ja kerättiin kaikki pulkat, liukurit, luistimet, sukset ja muut talvitamineet varastoon, ni kelit taas muuttus :D No, kesää ootellessa :)