Maaliskuun mietteet

Puoli vuotta laskettuun aikaan! :Heartred

Ja musta on tullut ihan kamala vollottaja. Alan itkeä jos suututtaa, harmittaa, oon iloinen/onnellinen tai oikeastaan mistä vaan :rolleyes: tai jos jossain on pieni vauva tai kuuluu vauvanitkua, niin johan tulee tippa jos toinenkin linssiin... :wacky:

Joo täälläkin joissain asioissa itku herkässä. Tänään mies laski jotain leikkiä mun mahasta ja sekös alko harmittaan. Pari kertaa aiemminkin sama aihe on aiheuttanu saman reaktion. Sit sanoinkin sille myöhemmin että jos sovitaa että ei lasketa ees leikkiä mun painosta tms että musta se ei o hauskaa. Ja näin sit sovittiin :) mies ei oikei tajuu että tuollasetkin voi tuntua pahalta ainakin nyt tässä tilassa.

Mullakin itku niin herkässä! Ihan hävettää! Kattelin luontodokkaria ja siinä oli joku jääkarhuemo pentujensa kanssa ja vollotin ku mikäki vesiputous ihan vaan ilosta ja liikutuksesta :"DD

Haha, täälläkin kyllä itketään niin kaikelle! :D ilosta, surusta ja kymmenestä muusta syystä..

Mää oon vanha pilvikirsikka, foorumi heitti mut pihalle.. Toivotaan et ongelma saadaan korjattua, mutta päätin tehä silti väliaikaisen profiilin :)

Ja hyvä että meitä itkupillejä on enemmänkin :D mä aina töissäkin vetistelen kun ehtii miettimään kaikkia asioita.. :D

Just luinkin, et olitte Hemskun kans tuolla keskustelleetkin kakkosprofiileista! Toivottavasti saatte pian normitunnukset takaisin ja pääsette taas salaisiinkin :)

Mulla ainakin puhelimella toimii ihan normisti, mut omat sivut näyttää jotain Tanskan kielisiä tekstejä o_O

Mulla oli koko aamun, ettei päässyt sisään, mutta korjautui onneksi sitten iltapäivällä. Toivottavasti lopuillakin korjautuisi vika :)

Tänään tulee telkkarista Titanic. En tiiä uskallanko edes kattoa, kun alan itkeä siinä yleensä jo ekan viiden minuutin sisään :grin En osaa edes kuvitella, millasta vollausta se ois näin raskaana katsottuna... :rolleyes::sad015

Mä ensin ajattelin että odotan ongelman korjaantumista, mutta tuli niin pahat vieroitusoireet että pakko päästä vähän jotain kirjottelemaan :grin

Heh, tiedän sen! Ja se jopa löytys DVDltä.. mutta yhtä päätä ei tuommonen leffa mene, niin ei saa aikaiseksi :D mies kyllä uhkaili jo, että kun olen viimeisillään ja en juurikaan enää liikahda sohvalta niin hän pistää sen pyörimään ja sitten katsotaan :D

Olisin pilvikirsikka samassa jamassa, paniikki iskis jos ei tunnukset toimi :wink

Hyvä suunnitelma abu mieheltä, se nyt vaan pitää kattoo :P

Kyllähän se pitäisi. Ja oon mä sen pariin kertaan aloittanutkin, mutta.. :D ehkä tosiaan sittekö mulla on valtava pallo mukana kannettavana ja en pääse enää pakoon :D

Mä oon ihan maassa kun ei vieläkään vanha tunnus toimi... laitoin ylläpidolle viestiä ja toivottavasti jos vika ei korjaannu niin voisivat silti lisätä mut ja pilvikirsikan takaisin salaisiin... ja kannatan myös aBulle leffailtaa! Mä jouduin myöntymään bond-leffan edessä kun on toi Titanic kuitenkin yhdessä katottu sen verran useesti että tänään on sitten karvaisten miesten vuoro näkyä ruudulla... :o
Ihan ähky, tein semmosesta jenkkien pannukakkumixistä vohveleita ja huhhuh, tuli ahdettua niitä vähän liikaa yhteen mahaan. Nyt olis myös sitä tarjouksessa ollutta ben & jerrys jätskiä pakkasessa :D

Mä en pääse puhelimen sovelluksella kirjautuun, mut nettiselaimen kautta kyllä. Alkoi tänä aamuna. Kaippa tuo joskus korjantuu :-)

Mulla vaihtelee tuo itkuherkkyys. Eniten varmaan oon itkeskellyt np-ultran jälkeen. Mut saattaa tulla tippa linssiin jos ajattelen jotain omasta mielestäni söpöä ja ihanaa :-)

Takaisin