Maaliskuun mietteet

Ainii ja maarith, minäki oon huomannu että lantio ois leventyny, en oo kyllä varma voiko näin nopeesti keho muuttua luitten osalta? Vaikka ei mullakaa tunnu siinä kohti turvotusta tai ylimäärästä lösöä.
Mulla on aina ollu ampiaisvyötörö, se mulla alko katoamaan 5viikon jälkeen, työkaverikin sen huomas O.o :)

Mut kyllä kai tuo kroppaki muuttuu melkosta vauhtia , huhhuh!

Mimosa-82: ostettiin Verkkokaupasta Brion yhdistelmävaunut. vaikuttivat näppäriltä ja hyviltä Suomen olosuhteisiin. Kuulemma tosi suositut. Niissä oli ihan hyvä tarjous nyt.

Moikka vaan kaikille!

Nyt uskaltauduin mukaan syyskuisiin, LA 9.9.15 :)

rapu:
Me ostettiin aikanaan esikoiselle brion kombi yhdistelmävaunut ilmakumipyörillä ja on ollu loistavat. Kulkee talven loskakeleissäkin. :) Suosittelen.

Muokattu viimeksi:
Tervehdys naiset!

Tulin pitkästä aikaa kuikkimaan tänne puolelle kun en ole aikoihin ehtiny käymään. Menee aika tuola salasella puolella, ku tekstiä tulee sielä niin paljo, ettei perässä meinaa pysyä. Tulkaahan väki tuonne salaiselle puolelle jahka "kriteerit" täyttyy!

Terveluloa ja onnittelut kaikille uusille yhdessä ja erikseen. Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista myös! Millään en nyt kaikkia ennätä lukemaan ruveta... Mut varmasti joku taas ultraa odottelee, joten tsempit odotteluun :)

Katoin syyskuisten listaa. Todella paljon väkeä on mukana. Hieno homma! Toivottavasti saahaan moni teistä myös tuonne salaselle puolelle. Aurinkoisia kevätpäiviä ja onnea odotukseen :)

rapu: Mitkä Briot ostitte? Itse olen haaveillut Brion (Britaxin) GO Next -yhdistelmistä.. :love017

Ootteko vielä miten väsyneitä?
Mä oon aina iltapäivästä iltaan ja nukahdan aina sohvalle iltasin.

Onko teille määrätty jo rautatabletteja. Viime raskauden alussa söin 3 kk mutta nyt ei kuulemma ole vielä aihetta siihen.

Mulla on väsymystä. Lähes päivittäin tulee nukuttua päikkärit :) josko hemoglobiini otettaisiin neuvolassa tiistaina, niin tietäisi, että auttaisiko rauta :)

Mullakin on väsymystä vielä..tosin oon nyt oksutaudissa, niin tää kipeenä olokin väsyttää... mä en tajuu kuin mulla on näin huono vastustuskyky, kun oon neljättä kertaa kipee tänä vuonna ja normaalisti en oo ikinä kipee..

Täällä on myös edelleen väsymystä.. Ja lantio on myös levennyt! :sorry:
Aikaiseksi saa asioita kyllä, kunhan rupeaa heti aamusta toimimaan. Muuten jää semmonen ärsyttävä kestoväsy päälle!

Samaria: Millaiset arvot sulla oli ja saitko lääkityksen? :oops:

Mun taas täytyy pahoinvoinnin takia ottaa aamut ihan hiljakselleen. Muuten halaan vaan pönttöä koko päivän.. mutta rauhallinen aamu kummasti auttaa.

Mä oon kans melkosen väsynyt, toki vaikuttaa kun joudun öisin heräileen omaan ja tyttösen vessahätään. Mutta en mä aiemmin oo silti näin poikki ollut. Lisäksi tuntuu että koko kroppa on ihan väsynyt, ei meinais jaksaa kättä nostaa välillä. Kamalaa, mä kun oon tottunu huhkiin ja touhaan ihan koko ajan, nyt tuntuu että tää mökki levee käsiin kun ei enään jaksa olla niin tehokkaana. Mut eikse energinen keskiraskaus oo jo ihan nurkan takana? :D Ehkä sen avulla saa sit tasattua tilanteen..

Väsymystä täällä! Neuvolassa tsekatiin hb:t tänään, pikatesti 115 ja verikoe 30min myöhemmin 124, eli tuskin se on syynä. Kilppariarvot myös ok, eli syytä väsymykselle ei löydetty. Täytyy vaan koittaa nukkua niin paljon kun on tarve

Kyllä mullakin on väsymystä. Saattaa tulla ihan yhtäkkiä se väsymyskohtaus eikä meinaa millään pysyä silmät auki. Hb oli viimeksi 139 että siitä se ei varmaan johdu. Onhan tää raskaus kuitenkin kropalle niin iso muutos, että ei ihme jos välillä väsyttää :)

Täällö ollaan kans ihan väsyneitä vielä. Illalla nukahtaa jo joskus 20 aikoihin viimeistään. Illalla ei sit mitään jaksa muutenkaa tehä

Pikkuhiljaa väsymys onneksi on hellittänyt. Rv 15 täynnä siis tänään. Eilen jaksoin valvoa jo kymmeneen. Ohhoh. :) Mutta alkuvuosi mennytkin siis 20-21 välillä nukkumaan..

Takaisin