Maaliskuun mietteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Maikkie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ Joo varmasti fyysisesti kuitenkin sieltä raskaimmasta päästä. Kun itellä jo 8 tunnin touhuaminen jalkojenpäällä jo liikaa, vaikka ei hirveästi nostelua ym.

Ootteko liittyny jo libero kerhoon? Mietin, että kannattaisiko liittyä :)

Eilen sain vihdoin uudet työsopimukset, ainoa että toukokuussa ei vielä oo tiettävästi töitä :/ mut sen jälkeen oli jatkot 2.6-17.8!!!! Ihan huippua ja ku sain senki sopimuksen jo kirjoittaa..

Eilen tuli todella paljon supistuksia illalla, ihan kivuttomia mutta silti... Nyt onneks neljän päivän vapaat! Tänään ei ehtiny soittaa neuvolaan että mitä tehä mutta huomenna vois soittaa. Työni on myös todella raskasta, teen lähes pelkkää yötyötä ja noin 20 vuodepotilasta tälläkin hetkellä osastolla, että kyllä niiden kuivitukset alkaa selässä tuntumaan, vaikka parityönä tehdäänkin. Muuten kyllä jaksais. Varmaan pakko ottaa puheeksi pomon kans ja mahdollisimman pian. :/ saapa nähä mitä se sanoo ku oon pitäny salassa näin pitkään......

Joo hoitsupuvussa salailu onnistuuki yllättävän pitkään! :) Hyvä homma, että työt jatkuu ja saat sitte isompaa äippärahaakin :)

Kiitos Marmoritar :) Koitanpa käydä värkkäämässä itsellekin tickerin...

Tuo liberokerho on ihan mukava. Olen liittynyt siihen esikoisen odotusaikana ja vaippakoodeilla sieltä saa kaikkia kivoja lahjoja :) Kannattaa ehdottomasti liittyä, kun ilmainen on. Nytkin sieltä saa koodeilla duplo legopaketteja kerättyä.

hempuli: Kannattaa kyllä kertoa pomolle, jos saisit vaikka jotain kevyempää hommaa. Toi hoitsujen homma on varmasti raskasta myös. Ei kannata ajaa itseänsä piippuun. Ja varsinkin, kun sullakin jo suppareita on.

Maanantaina tuli muuten kiinnostava dokkari koskien sikiöajan vaikutusta lapsuus- ja aikuisiän terveyteen, persoonallisuuteen ja esim testosteronitasoon. Suosittelen vilkaisemaan :)
Löytyy areena.yle.fi ja sieltä Dokumentit-osiosta nimellä Yhdeksän kuukautta kohdussa

Voi elämä hahahhaaa :D näin unta että meillä oli iso tapaaminen täällä Oulussa ja monet esitteli ittenSä nimimerkillä mitä täällä käyttää :D voi että mua naurattaa ku justiin heräsin :D

Sainpahan yhden tickerin lisättyä... toinen ei sitten enään onnistunutkaan, kun olisin halunnut tuohon alapuolelle esikoisellekin oman. Höh... Tumpelo mikä tumpelo!

Kyllä sä Maikkie saat sen onnistumaan. Mulla on vahva usko siihen!! :grin
Ällös luovuta! :)

Mites äipät, ootteko muistaneet jumppailla lantiopohjalihaksia?

Mä jumppailin aktiivisesti ennen raskautta ja vielä raskauden ekan kolmanneksen aikanakin. Mutta kuitenkin tuntuu, että lantiopohjalihakset on huonontunut jo tässä vaiheessa raskautta (rv 21). Mites teillä, huomaatteko eroa? Nyt tosin kun kohtu on mulla tosi supisteluherkkä ollu jo muutaman viikonajan, niin tein yks päivä ihan perus lantiopohja jumppaa ( ilman muun kehon liikettä) niin supistelut oli tosi voimakkaita illalla. En tiedä oliko sattumaa, toi supistusten yltyminen, mutta sen jälkeen en oo tohtinut lantiopohjalihaksia jumppailla, jos se aktivoi supistusherkkää kohtua?

Mä tässä sohvalla istuessani satunnaisesti teen lantionpohjatreeniä. En kyllä ole tullut edes ajatelleeksi oisko sillä yhteyttä supistusten kanssa. Pitääpä seurata tilannetta, kun mullakin noita supistuksia tulee kuitenkin päivittäin enemmän ja vähemmän.

En ole koskaan mitenkään erityisen ahkerasti niitä lihaksia treenannut vaan hyvinkin satunnaisesti. Esikoisen aikana en ainakaan huomannut mitään eroa ennen tai jälkeen synnytyksen. Eikä mieskään ole valittanut, että paikat ois jotenkin kulahtaneet synnytyksen jälkeen. Ihan samalta tuntuu kuin ennenkin. Mut tokihan tää toinen kerta voi vaikuttaa taas asiaan erilailla.

Hui ku jännittää!!! Mulla on tänään yksityisellä tarkistusultra :) hassua ku otin sen sillo ensin sen vuoksi ku se rakenneultra olis ollu vasta 17.4 ja pakko päästä pomolle puhuu aikasemmin, no rakenneultraki siirty 8.4 ja pomolle oon jo kertonu mutta en halunnu alkaa peruuttamaan aikaa ku on niin ihana nähdä pieni <3 toivottavasti kaikki on vaan nyt hyvin!!! Aika raskas viikko takana supisteluineen ja verenvuotoineen, mutta josko tämä palkitsis taas :) <3

Takaisin