Heippa, tää ei ole nyt pitkään aikaan ehtinyt kuulumisia kirjoittelemaan, ollut kaikenlaista epämukavaa ja sit ihan tavan kiirettä. Toissa viikolla jouduttiin keskellä yötä lähteen käyttään esikoista kuumekouristusten takia päivystyksessä ja sit oltiin viel keskussairaalalla tarkkailussa. Sit meni viikko ihan mukavasti, mut sain itelleni rajun mahataudin. Hip hei, onneksi alkaa nyt jo helpottaa vaik vähän hutrakka olo onkin. Hieman koen mielipahaa et eilen otin hätäpäissäni Imodiumia vaik sitä ei suositella raskauden aikana (selvitin kyl myöhemmin, et kuuluu sarjaan ei suositella mut lähinnä sen takia et lääkefirma ei pysty olemaan varma vaikutuksista).
No, elämä on. Joskus sitä ottaa tän toisen raskauden kai liiankin rennosti mut en usko et olisin pikkukakkoselle mtn tuhoa aiheuttanut, ainakin on napakasti potkuillut tuolla. Rv 18+1 menossa, torstaina seuraava neuvola ja kahden viikon päästä rakenneultra. Mut kaiken kaikkian tää toinen raskaus on vaan rennompi. Sen muuten olen huomannut, et maha-asukki tykkää potkiskella ja liikuskella kun olen itsekin rento, sit kun olen stressaantuntut niin mahalainenkin on jtnkin lamaantuntut. Rentoutta lisää siis :)