Maaliskuun mölinät

Täällä vähän jo samat fiilikset kun eeellalla tuosta pikkukakkosesta. :D puhuttiin jo miehen kanssa että jos vaikka loppukesästä sit jättää ehkäsyn pois ja antaa toisen tulla, sais vähän käydä tuulettumassa ym. Mutta toisaalta oon jo malttamaton. :) voi kun tietäis millanen yritysrumba siitä tulee kun ekassa meni 2 vuotta.. ja jotenkin mulla on myös päässä tyhmä ajatus et se ois epäreilua pikkujäbää kohtaan kun heti haluaa toisen lapsen, vaikka eihän se niinkään ole :D
 
Nyt täytty mitta kissoihin. Argh! Jos vauva antaa öisin nukkua niin sitten on noi samperin katit raapimassa makkarin ovea ! Kävin ostamassa korvatulpat :P ehkä ne tosiaan vois muutenkin parantaa yöunia ettei kaikkiin vauvan ähinöihin ja puhinoihin heräis. Tässä mun vekkuli menossa päikkäreille. Ei näytä hirveemmin vielä väsyttävän. Kikattelua ja höpinää kuuluu pinniksestä :D ImageUploadedByVau Foorumi1427184287.790478.jpg
 
Justiina, yritä vaikka aatella että nytpähän ne tutkii ainaki, ja tämä asia on pois alta! :-) onha se oikiasti pienen vauvan kanssa melekosta sählinkiä, mutta kopassa voi nukkua päikkärit ja tee vaikka itelles evähät mukahan nii voit syyä odotus välissä jne. :-)
Kyllä ne kaikki järjestyy! Ja tämän rumban ku saa alta pois, nii eepähä tartte enää miettiä! :)
 
Ai että eilen meni hermo kun oltiin ystävän juhlissa. Kello rupes tulemaan jo yli kahdeksan illalla ja pikkunen rupes väsymään, rupes kiukuttaa ja kaikkien vieraiden naamasta saatiin hirmu hepulit. Vain isin ja äidin sylissä oli pienen hyvä. KUNNES mieheni sai kuningas idean laittaa vauvan "kiertoon" ettei oppisi vierastamaan. Oikein tunsin kuinka tämän leijonaemon turkki pöyhistyi ja teki mieli sanoa miehelle pari valittua sanaa saman tien!!! Siinä keräilin itseni ja meinasin jo mennä pelastamaan pieneni tästä painajaisesta, kunnes lapsen otti syliin päiväkodissa työskentelevä nainen, ja kappas pieni viihtyi siinä oikein hyvin ja siihen hän jäikin!!! Palasin paikalleni kahvikupin ääreen ja tarkkaavaisesti tulkitsin lastani. Yksikin itkun ääni, rullautunut alahuuli tai avuton katse niin olisin hakenut pois.. Join kahvini pikaisesti ja ilmoitin miehelle että nyt lähdetään.. Ja hieman annoin asiasta palautetta koko auto matkan kotiin!!!!! Mur :mad:
 
Onneksi mies pääsee viemään ja hakemaan miedät sairaalasta ja voin ottaa vaunut mukaan, helpottaa tosi paljon kun ei tarvi kantaa kaikkea rompetta ja poika pääsee nukkumaan välillä :)

Ronja, ihana pikkunen sulla :greet025:Heartblue
 
Me mennään Justiina89 huomenna sairaalaan. Eka labrat ja sit lääkäri. Kuullaan kk takaiset koetulokset. Jännittää ja pelottaa. Saankohan ees yölä unta :sad001
 
Tjaa, nyt pukkasi kuumeen pojalle, ei ihme että oli niin levoton taas yöllä ja itkuinen. Liekö syynä korvatulehdus, mulla itselläni ollu viikonlopusta lähtien toinen korva kipeä...

Hoidetaanko tällaiset neuvolassa vai lääkärissä? Kysyy tyhmä.
 
Just soitin neuvolaan kun typyn flunssa palas parin päivän tauon jälkeen. Sanoivat että sairaus asioissa on soitettava terveyskeskukseen. Saatiin onneksi aika vielä tälle päivälle terveyskeskuslääkärille.
 
Täälläpä ei normi terkkarista saakaan aikaa ihan noin vain, vaan pitää mennä jonottamaan... Ai ku kiva.
 
Terkkuja reissun päältä! Vaavi ekaa kertaa yötä mummun kanssa ja hyvin oli mennyt. Itse miehen kanssa hotellissa yötä. Ajattelin että nythän sitä saa kunnon unet nukuttua. No mitä vielä... Pumpata piti yöllä oli sen verran tissit pinkeenä, samoin aamusta ja vielä ostosten yhteydessä kaupan vessassa :D Ja vaavi olisi hoitanut homman nopeempaakin. Ei sitä siis kunnon unia saa ennen kun imetys loppuu. Toisaalta tuli fiilis että mikäs siinä yöllä imetellessä, on se helpompaa kun tää pumppaaminen. Kova ikäväkin oli, ja aamupäivän ostokset jäi lyhyiksi, nyt jo junassa kotia kohti menossa. Ei vaan raaski olla kauempaa pois. Mutta kiva kun on nyt yökylä testattu, uskaltaa toistekkin! Vielä kun tissit kestäis kotiin asti, ei tarttis enää pumppailla junan vessassa :D Ja mullahan ei yleensä kauheesti maitoa pukkaa, en ollut edes ajatellut että olis tällasta painetta boobseissa koko aikaa :)
 
Oma aika? Mitä se on? Eipä kiinnosta enää edes saunaan mennä kun jollain kyvyillä tuo poika vaistoaa että haa, äiti on saunassa nyt on saatava tissiä. Vaikka kuinka olisit hetki ennen nukuttanut ja syöttänyt. Käyt tunnin kauppareissun, palatessa on joku tilanne päällä, ja saat jonkun äyskäsyn isännältä kiitokseksi. eipä paljon kiinnosta enää kauppaan lähteä. Ettäpä näin. Elän olen ja hengitän vauvaa ja kotia :) onneksi se on niin ihana ja rakas :Heartred ja isännällä onneksi on töiden päälle ollut tässä viimeisenä kolmena viikkona 2-3 iltaa kokuksia/koulutuksia joka viikko. Ja vielä olisi kämppä myynnissä ja uusi etsinnässä eli koti pitää näyttöjen varalta olla tip top. Helppoa eikö totta. Ai niin joko mainitsin meidän flunssakierteen? Ensin minä sitten poika ja nyt sitten taas minä. Että tämmöistä meidän maaliskuuhun :) josko huhtikuu toisi helpotuksen. Ainakin osa ajasta asutaan mun vanhempien luona.. Että jos edes joskus jostakin ruoanlaitosta huolehtisi joku muu.. Tai olisi muuten apukäsinä :)
Kiitos ja anteeksi, oli pakko päästä "sanomaan".
 
Me lähdetään täältä meidän kaupunkikerrostaloympyrästä viikoksi maalle pitään mun vanhempien taloa pystyssä, kun ne lähtee lomalle Turkkiin. Kiva pakata kaikkia vauvan kamppeita messiin; onhan siellä perustarvikkeita mutta pitää sitä mukaan ottaa lempileluja ja leikkiamttoa jne. Pihlalla on myös oma pieni reppu johon laitoin sen vaatteet :)

Jotenki niin kiva kun me ollaan molemmat niin landeihmisiä, pääsee meidän koirakin vähän kivempiin ympyröihin pitään äitin koiralle seuraa :D Sateista on mutta eiköhän sitä ulkona olla niin paljon ku vaan voi. Ihan samaa touhuahan mäkin siellä toteutan ku täällä, eli työntäyteistä on vauvan kanssa, mutta jotenki ihan lomafiilikset kuitenkin :D
 
Aikaisemmin mua stressas jäädä iltasin yksin kotiin jos mies lähti viihteelle. Sen vuoksi, että iltasin on enemmän kotona hommaa, varsinkin jos ei ennakoi. Koirien ruuat+pissatukset, tuttipullojen pesu, lapsen nukuttaminen, hyssytykset, usein myös pyykkikoneen tyhjennys ja tiskikoneen täyttö. Mies on tänään viihteellä mutta nyt kuitenkin oikein nautin, tiesin että tytsy menee nukkumaan viim. klo 22 ja todella jää nukkumaan, toisin kuin pikkuvauva ei tiennyt yhtään millon menee ja nukahtaako pidemmäksi aikaa ollenkaan. Sain rauhassa tehdä kotihommat ja nyt saan löhötä sohvalla, iihan omassa rauhassa :)
 
Muokattu viimeksi:
Tää mamma oli ensikertaa iltaa viettämässä. Ilta jäi kyllä hyvin lyhyeksi. Tuli ainakin käytyä, nähtyä kavereita ja laulettua oikein olantakaa. Tulipa juotua siiderikin piiiiitkästä aikaa. Puol kymmenen olin kotona kun neidin pullosta syömisestä ei tullu mitään. Äiti kun saapui niin typy rauhoittu, söi kunnolla ja nukkui hyvät yöunet. Ehkä näin parempi, sain sentään hetken edes tuulettua.
 
Hehheheee mistä tiedät olevasi äiti? Ihan sika väsyksissä, auton hiljainen humina, poika nukkuu, tyyny hyvin, kaikki mallillaan että voisit nukkua. Niin päässä soi repeatilla "pikkuiset kultakalat lammessa ui...." Ja "laineilla keinui pieni lautta vain, siellä mä ystäväni nähdä sain, musta valkoisen, Ville viluisen...." Että tällaista tähän sunnuntai päivään
 
hohhoijaa. Vauva oli kaverilla hoidossa muutaman tunnin ja olivat käyneet lenkillä. kukapas muukaan sieltä oli sitten tullut vastaan kuin tän lapsen isä........ joka ei edelleenkään ole lastansa nähnyt eikä yhteydessä ollut. kaverini sanoi että oli huomannut jo kauempaa ja tunnistanut kyllä. Oli yrittänyt sitten katsella ihan muualle päin kun lähestyi kaveriani. Olivat sitten kuitenkin moikanneet kun kohdakkain osuivat. Kaveri sano että teki mieli vetää vaunut poikittain tielle ja pysäyttää ja kysyä haluaisko ken ties vilkaista lastansa, mutta oli mennyt niin pasmat silläkin sekasin. huoh. Tuli vaan jotenkin niiiiin paska fiilis taas tostakin. Miettii vaan että mitähän sekin on ajatellut kun ihan varmasti tiennyt kuka siellä vaunuissa on. Ja muutenkin, kuinka pystyy vaan olemaan niin kylmä että hylkää oman lapsensa? Kyllä on jotkut miehet vaan niin sikoja! Oon vähän odotellut sitä päivää kun itse satun törmäämään kyseiseen mieheen. Saattaa hieman sanainen arkku avautua! argh! ottaa päähän taas.
anteeksi vuodatus !
 
Takaisin
Top