Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mistä teillä riittää tota virtaa lattioiden pesuu?mä oon sitä harkinnu jo useemman viikon mut evvk.

paistais ees aurinko et sais vähän virtaa,tekis vaa mieli heittää pitkällee tonne sohvalle ja ottaa pienet tirsat.:sleep011

Mä nukui jo aamulla sohvalla tirsat, samaa aikaa ku jäpikkä nukku parvekkeella.. Kylläpä maistui unet hyvin, ainoo että nyt tuntuu ettei saa mitää aikaseks.. Noh, ehkä me kohta lähetää käyttää tota koiraa tuol ulkona vaikka hermot saattaa mennä tohon rattaat+lumi yhdistelmää!

mulla oli aamusta huono päivä mut kummasti se kauppareissu piristi.vaikka ei täs kyllä tänään mitää ihmeitä aikaa saada.

mä tässä painin itseni kans, että pysähdytääkö karkkiostoksille lenkin yhteydessä :p

Täällä ei onneksi hirveenä ole tullut lunta mutta on siinä eri vastus puskee noita vaunuja tuolla lumessa kuin kuivalla asfaltilla. Nyt kyllä on niin vetämätön olo kun käytiin käppäseen...

No energisyys johtuu ihan varmasti siitä että poika nukku 8 asti ja ei oo kiukutellu koko päivänä ollenkaa. Mä sain syödä puuroni ja juoda kahvini rauhassa. Tein mä ukollekki ruokaa siinä samalla ennenku se ruokatunille tuli :)
Nii ja kun tuo aurinkokin paistaa niin saa siitäkin hyvän mielen... :D

No jos yrittäis säästää herkuttelun viikonlopulle, kun on tulossa vieraita niin ajattelin leipasta jotain hyvää.. Joten thänks! mä jätän rahat kotiin ni on pakko kävellä kaupan ohi..

Vessan pesusta muistui mieleen, että vessan pesuaineet olleet aamusta saakka pöntössä ja äsken poika nukahti syliin niin pääsen pesee aikasintaan, kun jätkä herää. Lisäks on tulossa yks kaveri kylään ihan tässä pian. Toivottavasti hänen ei tarvii mennä heti vessaan tai joudun selittelee, että ootatko ensin, et poika herää ja pesen pöntön :grin

Minulla on myös lakanat kuivautumassa pesukoneessa. Meillä on siis kuivaava pyykinpesukone. Ihana saada ens yöksi puhtaat lakanat, kun en ees muista milloin olin viimeksi ne pessyt. Näin tehokas mä olen :oops:

No ny on nyhtöpossu valmista. Siellä se hautui viisi tuntia ja äsken kun kurkistin, niin oli koko lihaköntsä murentunut palasiksi. Ei tarvi ees ite nyhtää sitä.. ja voi äly miten hyvää. Oi nom nom nom... täytyy pitää ittesä kurissa, ettei syö sitä.. ainakaan liikaa. Jätin vielä vetäytymään jälkilämpöihin, niin on sitten mukavan lämmintä, kun mies tulee kotiin. :)

Takaisin