Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea Kellitys! :)

Saisimpa minäkin minun miehen nyppimään mun kulmat tai leikkaa tukan. Parturissa oon kuitenkin molemmat asiat toistaiseksi hoidattanu. Mun vakiparturi vaan asuu 300 km päässä mun kotipaikkakunnalla ja käyn siellä sit aina joskus. Hänen kanssa on vaan niin mukava rupatella ja on myös paljon halvempi kun tampereen parturit.

Onnea Kellitys :)

Mä oon käyny parturis vuos sitte, ja menisin vaik heti jos ois rahaa. Mä oon pitkää leikkauttanu hiukset lyhyeks (naisellisesti) ja otsatukan kans, mut nyt nää on päässy venähtää ja otsis kasvanu sivuille :sad001 Mä en ees tiiä mikä mun oma väri on ja silti just se on päässä :) Vaikea vaa sanoa miltä se näyttää, joku kait kuvaili sitä keskivaaleaksi. Ja hiusväriä en ehkä uskalla enää laittaa ku päänahka on tosi herkkä. Mut rakastaisin itselläni punasia hiuksia, ja sellasiks niitä värjäsinki silloin joskus.

En tiiä koska oon ollu kauneimmillani, mut tost ikääntymisest. Mä oon kauhistellu, ku lehtikuvis yms. naiset jotka on 25v (mainittu) niin ne näyttää jotenki tosi "vanhoilta" ja omast mielest ite näytän paljo nuoremmalta. Tosin jos oon perinny jotain äidiltä, ni toivottavasti just sen et näytän sit parikymppiselt viel nelikymppisenäki :)

Miulla ei kyllä esikoisen jäljiltä ollut näin "paljon" läskiä. Voisi ehkä paremminkin muotoilla. :scratch Ei sitä siis paljon ole ja paino on hyvissä lukemissa, mutta enemmän kuitenkin kuin esikoisen jäljiltä. Eli läski on lisääntynyt! :D Enkä ehkä enää voi puhua mistään raskauskiloista, kun ei pudotettavia kiloja oikeastaan ole. Nyt on kyse ihan elämäntapaläskistä. Ei sillä, että mitään sixpackiä kaipailisin, kun en ole sellaista koskaan omistanut, mutta jos ei enää veli pääsisi vinoilemaan, että "onkos kolmas tulossa".

Pakko on kyllä oman terveydenkin takia treenata enemmän. Selkä sanoo taas yön jäljiltä, että auts! :(

tää mamma lyö nyt hanskat tiskii...oon taas yrittäny saada tyttöö nukkumaa,ei ni ei.sit oottelin et nukahtaa ku nukahtaa..no ei ku sit sen pitää tehä paska,no nyt ei sit nukuta vaikka se ehkä haluis.taidetaa mennä vaipan vaihtoo ja sit huutokonsertin kera kauppaa.

Meil herättii 3lta ja oltii pari tuntia hereillä... huudettii, syötii tuttia, juotiin maitoo ja taas huudettii... Pienessä mielessä riemuitsin et ny se nukkuu pidempää aamul.. vaan kuinkas kävi... 20 min pidempää nukku ja ny ei suostu minipäikkyjä ottaa vaik kuinka väsyttää...

Meilläkin jokin kiusasi Kiiraa viime yönä, kun se tuntui heräilevän jatkuvasti eli siis ainakin muutaman kerran. Itkun kanssa aina tissille halusi. Olin aika väsynyt aamulla, kun puoli kasin maissa oli noustava. Mutta tässä sitä taas ollaan suht koht pirteinä. Olen vaan miettinyt, että mikä mahtoi olla pienen hankalan olon syy. Tekeekö niitä ylähampaita nyt sit vai onkohan mies mennyt antamaan iltapuuroksi neljän viljan puuroa. Itse eilen aamulla ensimmäistä kertaa annoin Kiiralle neljän viljan puuroa, illalla olisi pitänyt antaa vielä kaurapuuroa, mutta en tietysti tajunnut miehelle erikseen sitä sanoa. Jotkut asiat kun on itselle itsestäänselvyyksiä, muttei välttämättä miehelle. Luulin vaan, että sekin tajuaisi. Tosin voihan se vielä olla, että on tajunnutkin. En ole saanut kysyttyä, kun se lähti jo kahdeksaksi kouluun.

Pääsin ekan kerran painaa en tykkää-nappia. Jäde, en tykkää siis että muumipapan ääninäyttelijä on kuollut :(

Nappo :laughing021

Mä nyt sit tajusin et on tainnu Tyyne siirtyä sinne pinnikseen öiks ihan oikeesti :crybaby2 Haikeus iski. Menny yllättävän hyvin tää siirtyminen. Viimeyönäki taisin kaks kertaa joutua laittaa tuttia sille, ja puolen yön aikaa se söi ja sit seuraavan kertaa puol 7.

ööö tiutsi,miks alapeukku muumipapasta?emmäkää tykkää et se on kuollut mut....
edit:mä en tykkää että sä et tykänny muumipappa-viestistä:laughing002..hmm...lapsellinen oon:happy119

Päiväsaikaan, jos meiän heppu ei meinaa nukahtaa, ni sillä on aina nälkä. Kiinteen ruuan nälkä nimenomaan. Kyl se maitoaki ottaa, mut ei riitä. Illat onki sit asia erikseen. Pitäs jotenki saada rauhotettua ilta, mut milläs tollasen duracelin tainnutat :D Eilen oli ihana, ku ystävät Tampereelta oli tääl meillä päin, ni mentii kylään. Heillä on vuoden ikänen muksu. Jäppinen oli niin sippi sen jälkeen, et nukku melkein kaks tuntia :D

Mä muuten juttelin tääl teiän kans koko viime yön, siis unissani :laughing025 Aiemmin tuli pelit uniin, sama vaik ois ollu vaan joku farmipeli, mut et nyt tää foorumiki :smiley-ashamed004

Kylläpäs oli taas luettavaa, mutta onpa kiva et me elokuun mammat ollaan aktiivisia täällä. Toivottavasti höpötys täällä jatkuu vaikka kevät ja kesä tuleekin. No, juu ei varmaan yhtä paljon kun nyt,
mutta toivottavasti palsta ei täysin hiljene. :)

Onnea Kellitys!

Ihan huippua, kun poika voi nyt nukkua partsilla, kun muutettiin.
Vetääki kunnon päikkäreitä 2x päivässä. Nytki jo nukkunu 2h. :)
Konttaa ja nousee tukea vasten seisomaan jo niin ei paljo ehi koneella istuksia :D Koitan kyllä käyä täällä teijän juttuja lukemassa aina kun ehtii ja välillä kirjotellakin edelleenkii.

Siis häh? ! Oisko mun pitänyt tykätä kun muumipapan ääninäyttelijä on kuollut? :think005

Mul on sellane fiilis ettei meillä ryömitä ollenkaa... mies sano et hänkin lähti suoraa konttaa eikä ryöminy ollenkaa... :D olis voinu aikasemmi tonki sanoo piruvie! :D

Takaisin